Hei
Huomasin yhtäkkiä, että ylähuuleeni on tullut pari kaljua kohtaa. ja niihin ei kasva enää partakarvoja. minulla on allergioita; siitepölyt, kissa, koira jne.
En ymmärrä, miten yhtäkkiä näin? olen vasta 34 vuotta.
tuskin vika on partakoneessa?, verkkovirralla toimiva ehkä 6 vuotta vanha Philipsin philishave hq 5426. olen pitänyt lyhyttä sänkeä. konetta ei ole kukaan muu käyttänyt, mutta ei kai se nyt koneesta voi johtua?
en käy solariumissa, enkä aurinkoa ota muutenkaan, mutta ei kai sekään tällaista voi aiheuttaa.
nyt kun ajan paljaaksi, niin muutama kohta aina jää kaljuksi, en ole vielä huomannut muualla kuin ylähuulessa parissa kohdassa.
yhtäkkistä kaljua parrankasvussa
jorma44
1
253
Vastaukset
- ........
No jos siitä kohtaa on jostain syystä karvatuppi tuhoutunut, niin siihen ei enää kasva karvaa.
Jos asia vaivaa, käänny lääkärin puoleen.v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991