Onko hyviä forumeita olemassa bändille? Itse en jaksa enään ton esan kyräilypalstan runkkumeininkiä ja täällä melko hiljaista. Googlettamalla en löytänyt. Tietoa?
Onko muita hyviä palstoja?
8
639
Vastaukset
- ösä
..muita palstoja mutta olen itse myös tympiintynyt perseennuolija-Esan palstaan. Kyseinen heepo on NIIN ruskeakielinen että voin pahoin ja suurin osa sinne kirjoittavista myös kipeitä.
Olis kiva jos joku laittais asialliset sivut pystyyn.- homomakkonnen
itse mokoma läskimooses, sä vaan kitiset mut et ole valmis panemaan tikkua ristiin. sua vaan ottaa
nin helkkaristi otsalohkoon kun sä ite olet täysin nobody jota ei noteerata.
Olis kiva, juu varmaan olis, TEE ITSE, ÄLÄ KITISE JA MUSTAMAALAA! - homotikkanen
homomakkonnen kirjoitti:
itse mokoma läskimooses, sä vaan kitiset mut et ole valmis panemaan tikkua ristiin. sua vaan ottaa
Olis kiva, juu varmaan olis, TEE ITSE, ÄLÄ KITISE JA MUSTAMAALAA!Ju-ma-lau-ta.... Täällähän käy näköjään jotain täysjärkisiäkin. Vuoden paras viesti tällä palstalla homomakkoselta.
- heguli87
homomakkonnen kirjoitti:
Olis kiva, juu varmaan olis, TEE ITSE, ÄLÄ KITISE JA MUSTAMAALAA!..kitisee? Taitaa olla hermot kireellä ja käyrä laskussa ;)
- homomakkonen
homotikkanen kirjoitti:
Ju-ma-lau-ta.... Täällähän käy näköjään jotain täysjärkisiäkin. Vuoden paras viesti tällä palstalla homomakkoselta.
en ollut oikein täysissä järjissä kun tota kirjoitin. Vaimoni ottaa eroa ja sillee..
olen muuten alkanut kuuntelemaan uudestaan 70-luvun discoa, se kun aikoinaan kolahti ja kovaa. - homotikkanen
homomakkonen kirjoitti:
en ollut oikein täysissä järjissä kun tota kirjoitin. Vaimoni ottaa eroa ja sillee..
olen muuten alkanut kuuntelemaan uudestaan 70-luvun discoa, se kun aikoinaan kolahti ja kovaa.koita pärjätä bro! ja ei tossa discottelussa mitään pahaa ole, itsekin omistan koko Chic-yhtyeen julkaisut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461695
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381334- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14847Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845