andyn uusi bändi

real mccoy band

5

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjsakghb

Suuret sanat.Andy Mc"coy!.Vertaa naisystäväänsä maailmantähtiä
      paremmiksi,suomessakin kourallinen ihmisiä tunnistaa hänet.Ottaisivat mallia vaikka Ville Valosta
      joka arvostaa muitakin esiintyjiä.

• te

Onko mahdollista et Foo Fightersit vetää nosturissa tiistaina? Oon monelta kuullut että siellä olis salakeikka tulossa.

• jeejee.

Bändi on hajonnut ja kaikki keikat peruutettu.

Kauanpa tääkin yritelmä pysyi pystyssä.

Way to go!

• Slater74

• seuraavaksi
        Slater74 kirjoitti:

Parit videot viimeiseksi jääneeltä keikalta. Enpä olisi uskonut, että tämä näin lyhyeksi jää. Tosin kun Andy on kyseessä niin kaikki lienee mahdollista :D

http://www.youtube.com/watch?v=gvLyI3Y7TtI

http://www.youtube.com/watch?v=_Z4c8L0J8b0

keksii... Nyt se voi keskittyy kapakoiden kiertoon ja dokailuun taas ja tietty "hyvien haastatteluiden" antamiseen, jossa se muistelee entisiä päiviä ja kehuu itseään - kun kukaan muu ei sitä hänen puolestaan tee.

Sääli sinänsä, kun mies on tosi hyvä kitaristi ja biisin kirjoittaja, mutta ihmisenä aivan toista maata... Andyn on turha kuvitella kasaavansa kovaa bändiä ympärilleen, kun kukaan ei halua työseknnellä hänen kanssaan. Olisi kiva kuulla Chrissin versio tapahtuneesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      85
      2768
    2. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2668
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      78
      2354
    4. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      23
      1901
    5. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      220
      1828
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1680
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      20
      1491
    8. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      92
      1489
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1480
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1450
    Aihe