Mä en juo oikeastaan juuri koskaan ja silloinkin vain pari paukkua ja oon sellainen asialinjan nainen.
Kuitenkin tuolla takaraivossa kihelmöi ajatus että ottais itselleen joskus pikkutuiterin ja kirjoittelis miehille rohkeasti pikkutuhmia:)))
Mitähän siitä seurais? Paheksuntaa vaiko kenties jotain mukavampaa? Onks kokemuksia?
Pikkutuhmia
12
255
Vastaukset
- siis tuonne
galleriasivuille kirjoittelis.
- da,da... siis venäjäksi?
please, niin me kaikki kirjoitamme, perhaps- ömerikaks ;)
- kapula,
ei kun krapula. Ei ole kokemuksia.
- että vois
nolottaa jälkeenpäin? Vois olla. Riippuis tietenkin kuinka pikkuisen tuhmia ne jutut olis. Vois olla että joku tykkäiskin. Ihan vieraskirjaan ei oikein kantsis laittaa kun ne olis kaikkien kävijöiden nähtävänä. Mutta viestiä kun laittais ja jäis odottamaan:)) Voi olla että jää vain mulla ajatustasolle. Kyllähän ne miehetkin ehdottelee kaikennäköistä ja kokeilee kepillä jäätä. Jos vastaa ettei oikein kiinnosta niin ei ne vonkumaan ala. Älyävät poistua takavasemmalle. Mutta jos ei selkeää vastausta laita niin sitten voi tulla niitä uusintoja.
- ymmärrä ..
että vois kirjoitti:
nolottaa jälkeenpäin? Vois olla. Riippuis tietenkin kuinka pikkuisen tuhmia ne jutut olis. Vois olla että joku tykkäiskin. Ihan vieraskirjaan ei oikein kantsis laittaa kun ne olis kaikkien kävijöiden nähtävänä. Mutta viestiä kun laittais ja jäis odottamaan:)) Voi olla että jää vain mulla ajatustasolle. Kyllähän ne miehetkin ehdottelee kaikennäköistä ja kokeilee kepillä jäätä. Jos vastaa ettei oikein kiinnosta niin ei ne vonkumaan ala. Älyävät poistua takavasemmalle. Mutta jos ei selkeää vastausta laita niin sitten voi tulla niitä uusintoja.
koko vieraskirjaa. Sitähän voi lopettaa kokonaan tänne kirjailun, ja keskittyä vain vieraskirjaan.
Ainakin palsta näivettyy vielä enemmän. - palstalla
ymmärrä .. kirjoitti:
koko vieraskirjaa. Sitähän voi lopettaa kokonaan tänne kirjailun, ja keskittyä vain vieraskirjaan.
Ainakin palsta näivettyy vielä enemmän.muutenkaan hyväksytä tuhmuuksia, ei isoja eikä pieniä, vaan poistetaan. Miten se näivettäisi tätä palstaa? Rekisterötymättömät vain jäävät paitsi niistä iloista:))
- minulla ei synny
sellaisia pikkutuhmia
Luulen se johtuu siitä että olet asialinjan nainen Voihan niitä pikkutuhmia kirjoittaa ilman pikkutuitereita. Luulenpa että tuitereiden kanssa tulisi vaan kirjoitusvirheitä ja vois innostuksesta kaatua lasi näppäimille.
- RosaLiiin
miekii menin sokkotreffeille.
Ja kirjottelin ihan tuhmaa ja kilttiä, puuta ja heinää jne.
Oli silloin keskiyö ja täysikuu, ei siinä sen kummempaa tarvittu.
Se oli vain hauskaa.
Jos oikein tympeäksi elämä menee niin piipahdanpa taas, ei onneksi ole sen jälkeen niin tylsää ollutkaan.
Ei siitä mitään krapulaa saa jos tuhmia juttelee.
Huvitti monta päivää asiat, mitä siellä kirjoiteltiin.
Kyllä se kavaljeerikin osasi. - mitä tilaa
eli jos kirjoittelee asiallisia, saa enimmäkseen asiallisia viestejä. Jos taas kirjoittaa tuhmia juttuja saa samanlaisia vastauksia, asialliset häviävät. Siihen kyllä saa varautua että vastaajista osa on leikillään, osa edelleen tosissaan.
- handek
Miksi liikenteessäkin ? Kolmion takaa, kaikki on vaarallista?
- täydellisenä naisena
on aina pikkutuhmat mielessä, olin sitten juonut tai en :-).
ps. Pirre, älä letkauta viisaudestasi :-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584