Soneran aggressiivinen markkinointi

Teurastaja __

Onko kirves ainoa keino jolla Soneran puhelinmyyjät saa hiljaisiksi?

Tämän maan vaivana on puhelinmyyjät. Näiden perkeleiden takia olin pakotettu muuttamaan puhelinnumeroni salaiseksi. Siitä on ollut suunnattomasti haittaa minulle. Soneralla oli silti hallussaan puhelinnumeroni, sillä olin Soneran asiakas. Olin kieltänyt heiltä kaiken suoramarkkinoinnin. Silti he soittivat minulle tuputtaen mitä milloinkin. He kun katsoivat olevansa näiden kieltojen yläpuolella. Heidän puhelut kun eivät ole muka puhelinmyyntiä, vaan asiakassuhteen ylläpitoa.

Lopulta sain äärimmäisen raivokohtauksen ja sanoin että [sensuroitu]. Ilmoitin myös että seuraavan markkinointisoiton jälkeen sekä kännykkä että laajakaista lähtee kilpailijalle. Sitten se markkinointisoitto tuli kiellosta huolimatta. Sillä sekunnilla vaihdon saman tien sekä kännykän että laajakaistan kilpailijalle.

Nyt minulla on ollut jo kauan kilpailijan liittymät. Siitä huolimatta nämä Soneran perkeleet soittivat minulle markkinointipuhelun. Eivätkö nämä idiootit tajua että tuollainen käytös kääntyy niitä itseään vastaan! Puhelin- ja laajakaistaliittymät lähtivät kilpailijalle myyjien ahdistelun takia. Myös Applen iPhone jäi ostamatta, sillä sen sai vain Soneran kytkynä. Ostin Samsungin sen sijaan Soneran aggressiivisen tuputtamisen takia.

Hesaria vastaan tein aikoinaan rikosilmoituksen aggressiivisen puhelinmyyjien häiriköinnin takia. Hesari oli tilausboikotissa yli kymmenen vuotta sen jälkeen, vaikka olisin muuten tilannut Hesarin uudelleen myöhemmin. Onko Soneraa vastaan tehtävä myös rikosilmoitus?
Yksikin puhelu salaiseen puhelinnumerooni on liikaa sen jälkeen kun soitot on kielletty! SAATANA. Olen kerran kieltänyt ja sen on pakko riittää! Vai kirveelläkö niitä tapoja pitää opettaa??? Haastakoot oikeuteen uhkailusta. Saanpahan ainakin lööppejä iltapäivälehtiin ja asia saa vihdoin riittävä huomiota!

Viimeisin Soneran häirikkösoitto tuli numerosta 358 207 417021.

13

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikealla tavalla!

Tee suoramarkkinointikielto, numerossa 0600 13404 .

http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

Sain tarpeekseni esim. A-Lehtien puhelinsoitoista, lupailivat aina mukamas ilmaiseksi lehtien vuosikertoja "nimellisiä" käsittelykuluja vastaan. Soitto tuohon ilmoitusnumeroon katkasee suunnilleen kaikki muutkin markkinointisoitot kolmeksi vuodeksi. Ja toimii, voin sanoa!

• . Teurastaja

Siis asiakasmarkkinontikieltoon.
        Ei lopu. Jotkut kunnioittavat sitä, jotkut eivät.
        Tuo numero on maksullinen ja kielto pitää uusia säännöllisin väliajoin. Ei kiitos. Mieluummin kirves.

On täysin kohtuutonta että minun pitää nähdä vaivaa ja maksaa rahaa että minua ei saa häiriköidä. Mieluummin vedän turpaan jokaista puhelinmyyjää. Tai kostan muulla tavalla, esim. levittelemällä vääriä huhuja netissä firmaa vastaan. Vihani on pohjaton. Kosto elää!

Sonera on ollut ainoa firma joka on piinannut minua viimeisen parin vuoden aikana. Siis miksi ei riitä että ilmoitan pelkästään Soneralle? Miksi pitää ilmoittaa vielä muualle?

Kun sain äskettäin häirikkösoiton Soneralta, niin olin äärimmäisen keskittyneessä tilassa tekemässä ohjelmakoodia. Tuo soitto katkaisi ajatukseni niin että työ keskeytyi yli tunniksi. Miettikää mitä se tuli maksamaan menetettynä tuottavuutena. (Teen töitä kotona koska toimistossa on liikaa hälyä joka häiritsee keskittymistä.)

• Viimeinen sonera menossa
        . Teurastaja kirjoitti:

Tuo numero on maksullinen ja kielto pitää uusia säännöllisin väliajoin. Ei kiitos. Mieluummin kirves.

On täysin kohtuutonta että minun pitää nähdä vaivaa ja maksaa rahaa että minua ei saa häiriköidä. Mieluummin vedän turpaan jokaista puhelinmyyjää. Tai kostan muulla tavalla, esim. levittelemällä vääriä huhuja netissä firmaa vastaan. Vihani on pohjaton. Kosto elää!

Sonera on ollut ainoa firma joka on piinannut minua viimeisen parin vuoden aikana. Siis miksi ei riitä että ilmoitan pelkästään Soneralle? Miksi pitää ilmoittaa vielä muualle?

Kun sain äskettäin häirikkösoiton Soneralta, niin olin äärimmäisen keskittyneessä tilassa tekemässä ohjelmakoodia. Tuo soitto katkaisi ajatukseni niin että työ keskeytyi yli tunniksi. Miettikää mitä se tuli maksamaan menetettynä tuottavuutena. (Teen töitä kotona koska toimistossa on liikaa hälyä joka häiritsee keskittymistä.)

Jos kerran tekee noin keskittymistä vaativaa työtä, niin miksi siinä yleensäkään on puhelin auki vieressä? Olisihan se soittaja voinut olla kuka tahansa ja työ keskeytynyt samalla lailla.

En millään lailla halua tällä puolustaa soneraa, sillä maksan tuon monopoliyhtiön 8/1 pakkolangasta 69,90kk.

• Teurastaja _
        . Teurastaja kirjoitti:

"Jos kerran tekee noin keskittymistä vaativaa työtä, niin miksi siinä yleensäkään on puhelin auki vieressä? Olisihan se soittaja voinut olla kuka tahansa ja työ keskeytynyt samalla lailla."

Siksi koska saattaa tulla oikeasti tärkeitä puhelinta. Esimerkiksi äiti soittaa ja sanoo että on taas niin huonona että pitää viedä terveyskeskukseen. Se on riittävän hyvä syy häiritä työntekoa, markkinapellen soitto ei.

• Rr
        Teurastaja _ kirjoitti:

"Jos kerran tekee noin keskittymistä vaativaa työtä, niin miksi siinä yleensäkään on puhelin auki vieressä? Olisihan se soittaja voinut olla kuka tahansa ja työ keskeytynyt samalla lailla."

Siksi koska saattaa tulla oikeasti tärkeitä puhelinta. Esimerkiksi äiti soittaa ja sanoo että on taas niin huonona että pitää viedä terveyskeskukseen. Se on riittävän hyvä syy häiritä työntekoa, markkinapellen soitto ei.

...ole äitisi numeroa tallentanut puhelimeesi...

-Rr

• Teurastaja .
        Rr kirjoitti:

...ole äitisi numeroa tallentanut puhelimeesi...

-Rr

Sanoin ESIMERKIKSI! On myös muita tärkeitä puheluita.

Sinulla on kelvoton psykologian ymmärrys. Se on kuin pienellä lapsella joka nykii isäänsä ja kysyy että nukutko?

Pelkkä soitto poistaa keskittymismoodista. Huomaan että et ole itse tehnyt koskaan äärimmäistä keskittymistä vaativaa luovaa työtä kun kirjoittelet tuollaista soopaa.

• Myy(mi)

Paikka johon kiellon voi ilmoittaa on nimeltään Robinson -rekisteri.Tässä tietoja:
      -----------------------------------------

Puhelintarjonnan rajoittamispalvelu

Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kotiinsa tulevaa kaupallista puhelintarjontaa. Rajoitus tehdään joko Soneran tai Elisan palvelunumeroihin:
      Sonera: 060013404 ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-15 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm)
      Elisa: 060093404 päivittäin klo 8-22 (puhelun hinta 0,37 €/min pvm).

• Teurastaja _

Miksi minun pitäisi ilmoittaa salainen puhelinnumeroni Robinson rekisteriin? Eihän sitä tiedä kukaan muu kuin operaattori ja ystäväni.

Soneralle on ilmoitettu jo kauan sitten. Ei vaikusta. Tarvitaan lainsäädäntöä - tai kirves - näiden markkinahäiriköiden hiljentämiseksi.

• qwertyasdf

Kielto pitää saada lakiin. Robinson rekisteri ei ole hyväntekeväisyyttä, vaan yksi keino rahastaa lisää vähentää puhelinmyyjien turhia soittoja joista tulee pelkkää paskaa silmille.

• 8+5=?

Hankkikaa Skype-puhelin ja siihen puheaikaa.

Laillisuuden rajoilla ja hemmetin vaikeaa tonkia numeroa enää sen jälkeen markkinointitarkoituksiin, ilmoitat vaan äänettömällä lojuvan varakännykän numeron jos pitää tyhjänpäiväisiä lomakkeita täyttää.

Itsellä ollut DNA:n varakännykkä nurkassa välkkymässä puoli vuotta eikä edes ole laskuja tullut kun en käytä ja 20 euroa tais olla minimi minkä laskuttavat.

Tutuilla ja työpuolella vaan Skype tiedossa niin tulee vain haluttuja puheluita.

• Tiedän hinnat kyllä

Kyllä puhelinmarkkinointi on ärsyttävää, mutta miksi en saa käydä Citymarketissa rauhassa vaan kassojen takana hyökkää heti nuori kaveri kimppuun ja kysyy: mikä sähköyhtiö sinulla on? Minulta on kysytty tuo kysymys uudellen ja uudelleen kymmeniä kertoja, aina vastaan ettei ole aikaa. Tosiasia on, että selvitän sähköhinnat itse netistä, EN tarvitse aggressiivisia valtioenemmistöisen sähköyhtiön palkkaamia innokkaita nuoria henkilöitä uudelleen ja uudelleen kimppuuni. Pomot lopettakka tämä häirintä heti!

• eikaitaas

Enia, Saunalahden mainostaja
      0505006551 0505666 0506641
      Dna illalla klo 18.06
      0440336811

Kaikilla on jokin lista, jonka alkuperästä ei tietoa. En ole pyytänyt numeroani listoihin.

• Priipeidiä peliin

Tehkää rikosilmoitus. En tiedä onko toiminta rikollista mutta ainakin voi yrittää. Kotirauhan rikkominen esimerkiksi.

Mulla on salainen numero ollut aina. Mitkään kiellot ei auttaneet, kun joskus tuli numero annettua. Esim. vakuutusyhtiöt ym. Sitten otin pre-paidin ja tein kaikkialle ilmoituksen numeron vaihtumisesta. Ko. pre-paidia en koskaan ottanut käyttöön. Soitelkoot sinne. Ja loppui puhelut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4110
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2111
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      951
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe