http://ryyti.blogspot.com/2009/08/karhun-paskat-luonot.html
Tuossa on kuvia 30.8.2009 Korpilahdelta. Onko jätökset karhun vai ei? Kommentteja.
Korpilahdella on pirusti karhuja. Siis Jyväskylässä ts.
Onko nämä karhun ulosteita vai ei?
8
9164
Vastaukset
- Hukka-Musti
Etkö muka itse siedä katsoa tarkkaan tuollaista ällöä >>paskaa>>??
- ihmettelen.
??? Mitä ällöä siinä on? Sehän on vaan uloste. Ihan luonnollinen asia.
- Hukka-Musti
ihmettelen. kirjoitti:
??? Mitä ällöä siinä on? Sehän on vaan uloste. Ihan luonnollinen asia.
Sitähän minä aloittajalle yritinkin esittää. Että eikö hän muka ulostetta pysty katsomaan...
- Ponkaaja
Mielestäni kuvassa on hirven jätös.
Yleensä se on erillisinä "papanoina", mutta toisinaan se on hieman pehmeämpää, jolloin se pysyy kasassa, mutta toisaalta koostuu kuitenkin tuollaisista limittäisistä "kerroksista" tms.
Karhun ulosteet ovat oman rajallisen kokemukseni mukaan hyvin erilaiset. Yleisin karhun ulosteisiin sekoitettu uloste ovat nimenomaan hirvien pehmeämmät ulosteet.- marjoja ulosteessa?
Eikö karhun ulosteissa ole tähän aikaan paljon marjoja?
- Paskajätkä
Samaa mieltä. Hirven kesäinen lehtipaska. Papanoita hirvi lykkii vain talvella, kun ravintona ovat kuivat varvut ja oksat.
- animalisti
päästäisen, tai metsähiiren jätös:) (arvaus:)
- kakkamietinnöt
Ihan selvästi hirven jätökset. Karhun läjiä olen kohdannut muutaman kerran ja ne on ollu isot läjät mustaa paskaa, seassa marjoja ja muuta sulamatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733