netti.fi.sähköposti

aito vai huijausposti

Onko kyseessä aito vai huijausviesti, olen saanut tällaisen sähköpostiin.
Viesti Dear tilin käyttäjätunnus

Tämä viesti on peräisin NETTI Lähetä hallinta ja lähetämme sen kaikille
NETTI Sähköposti Käyttäjätilit Omistaja turvallisuutta. meillä on
ylikuormituksen vuoksi on anonyymi rekisteröintiä NETTI tilit joten olemme
suljetaan Joissakin NETTI tilit ja tilisi on yksi niistä on poistettava.
Olemme lähettää tämän sinulle sähköpostia niin, että voit tarkistaa ja
kerro meille, jos olet kuitenkin haluat käyttää tiliä. Jos olet edelleen
kiinnostunut ota vahvistaa tilisi täyttämällä tila below.Your
käyttäjätunnus, salasana, jolloin syntymä ja maanne tietoja olisi tarpeen
tarkistaa tilisi.

Koska ruuhkia kaikki NETTI käyttäjiä ja poistamalla kaikki käyttämättömät
NETTI Tilit, NETTI olisi sulkemalla kaikki käyttämättömät Tilit, Sinun
on vahvistettava sähköpostiosoitteesi täyttämällä käyttäjätietosi alla
jälkeen painamalla Vastaa-painiketta, tai tilisi keskeytetään sisällä
24 tuntia turvallisuussyistä.

* Käyttäjätunnus: ..............................
* Password: ................................
* Date of Birth: ............................
* Vaihtoehtoinen Sähköposti .........................
* Maa tai alue: ................

Jälkeen ohjeiden mukaisesti levyn tilisi ei keskeyttää ja jatkaa
normaalisti. Kiitokset huomiota tähän pyytää. Pahoittelemme mahdollisia
haittoja.

tässä lähettäjä, Lähettäjä NETTI sähköpostien hallinnan
Vastaanottaja undisclosed-recipients:;
onko kukaan saanut tällaista postia?
miten toimia.

7

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄLÄ vastaa siihen!

      ÄLÄ hyvä ihminen vaan vastaa, selvästi tuo on huijausta!

      IKINÄ EI sähköpostin ylläpitäjät, nettioperaattorit, pankit, luotto- ym. rahoitusyhtiöt, kaupat, poliisi, muut viranomaiset tai mitkään muutkaan ala kyselemään tietoja sähköpostitse tai puhelimitse!!! EI IKINÄ!

      Eli aina kun tulee puhelu tai viesti jossa pyydetään noita tietoja niin se viesti kannattaa hävittää eikä vastata siihen!!! Eikä niitä tietoja pidä antaa puhelimessakaan jos saa sellaisen puhelun jossa niitä kysytään!

    • tilin sulkemiselta

      Sain vastaavanlaisen viestin ja annoin vaadittavat toedot., koska pyysivät. Tuskin on huijausta.

      • juhakorkeapudas

        Todennäköisesti käyttävät tiliäsi roskapostitukseen ellet vaihda tilin salasanaa.


      • jos tosiaan

        sait sellasen viestin ja annoit tietosi! Mutta tyhmää sakotetaan ja eiköhän ne ala sua pian kiusaamaan!

        Eli SE ON HUIJAUSTA!

        Netti.fi postia EI poisteta käytöstä mikäli sitä käyttää säännöllisesti!

        Muista myös lukea tämä:

        http://www.tietoturvaopas.fi


    • ohjeissa

      Kuinka voin lopettaa netti.fi ilmaisähköpostini?

      Ilmaissähköpostia ei tarvitse erikseen irtisanoa taikka lopettaa. Sähköpostitili suljetaan automaattisesti kun et ole kirjautunut siihen kolmeen (3) kuukauteen. Jos kuitenkin haluat että tilisi suljetaan välittömästi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

      Mutta voiko ylläpito sulkea tilini, mikäli
      ei vastaa ko. viestiin ja anna tietoja, onko siitä kyse?

      • ON HUIJAUSTA!

        Vaikka tuo yksi tuossa sanoi että pitäisi antaa tietoja,niin ÄLÄ usko häntä. AINA tuollaiset viestit joissa tietoja kysellään, ON HUIJAUKSIA!

        Sitäpaitsi, ne on useimmiten kirjoitettu HUONOLLA SUOMENKIELELLÄ mistä myös tietää ne huijauksiksi!

        Ja sitäpaitsi:

        http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=2820

        Vaikka tuo tiedote on vanha, pätee se silti edelleen!


      • ON HUIJAUSTA! kirjoitti:

        Vaikka tuo yksi tuossa sanoi että pitäisi antaa tietoja,niin ÄLÄ usko häntä. AINA tuollaiset viestit joissa tietoja kysellään, ON HUIJAUKSIA!

        Sitäpaitsi, ne on useimmiten kirjoitettu HUONOLLA SUOMENKIELELLÄ mistä myös tietää ne huijauksiksi!

        Ja sitäpaitsi:

        http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=2820

        Vaikka tuo tiedote on vanha, pätee se silti edelleen!

        Itse huomasin tuossa saman, Eihän sähköpostin kirjoittaja osaa ainoatakaan oikeaa taivutusmuotoa:)

        Kaikki on perusmuodossa suoraan sanakirjasta. heh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe