VaakaM ja NeitsytN

hmmmaaakallala....

Olen neitsyt ja tapasin vaaka miehen. Vaikuttaa hyvältä, mutta kauheaa kun kaikki täällä mollaavat Vaakoja. Onko oikeasti aivan turhaa edes ajatellakkaan suhdetta vaaka miehen kanssa? Että vaaka pettää varmasti...

6

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------

ei petä jos tuntee löytänensä, oikean parisuhteen..

• k.ris

jos oma "parasta ennen"-päivämääräsi häämöttää jossain kaukaisuudessa. Siinä tapauksessa ehdit itse tympääntyä vaakaan ennen kuin hän laittaa sinut vaihtoon. :)

• Plompsis

Onko vaaka siis vaihtaja tyyppi. Hemmetti, ei varmaan kannattaisi edes lähteä yrittämään, jos näin vaikealta ja mahdottomalta tapaukselta vaikuttaa...

• Kaunista.
        Plompsis kirjoitti:

Onko vaaka siis vaihtaja tyyppi. Hemmetti, ei varmaan kannattaisi edes lähteä yrittämään, jos näin vaikealta ja mahdottomalta tapaukselta vaikuttaa...

Minulla on tuo. Hän ei käy muualla. Perusperiaate on, kun on yksi, on yksi. Ei tarvetta kahteen.

• minä99

Vaikka horoskooppi onkin vaaka, niin vaaka ihmisiä on eri tyyppisiä. samaa horoskooppia olevilla on joitakin tyypillisiä ominais piirteitä, toisilla enemmän ja toislla vähemmän. kannattaa siis katsoa minne suhde etenee :)

• vkm83

Heh, hauska lukea täällä mollauksia Vaaoista :) Täällä taitaa vaan kirjoitella vaakoihin katkeroituneet ja ne keillä ei ole elämässä muuta tekemistä kuin istua suomi24 palstalla. Itse olen vajaa 30 vaakamies ja voen sanoa että petturia minusta ei kyllä saa, joskus nuoruuden hulluilla päivillä eron jälkeen 2vkon kuluttua olin uuden naisen kanssa sängyssä, sen lähempänä petturuutta/ vaihtamista en ole ollut. Olen ollut pitkässä suhteess 6-vuotta eikä ole mielenkiintoa katsella muualle. Joskus baarireissulla saatan jutella jonkun naisen kanssa hyvin pinnallisesti eikä siinä pahaa ole kun puolisonikin sen tietää.

En tiedä sit mikä taika neitsyt naisessani on mutta ei tee mieli muualle katsoa :) Haluamme samoja asioita ja olemme molemmat herkkiä ihmisiä. Tärkeintä itselleni ainakin on että tunnen että minusta tykätään ja se myös osoitetaan, silloin annan itsekkin itsestäni kaiken eikä loppua näy :D
      Eli rohkeasti vaakamiehen kimppuun vaan. Ei horoskooppi ihmisestä kaikkea kerro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      150
      5736
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      83
      3261
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      90
      1742
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1170
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1104
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      56
      997
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      983
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      954
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      855
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe