Miksi skorpionimies ei enää halua seksiä?
Toista naista ei ole ja suhde on melkoisen tuore.
Apua kaivataan!
Apua skorpionimiehen kanssa tarvitaan
4
646
Vastaukset 4
- vähän..
... mitäs tapahtui? Loukkasitko sitä jollain lailla tai hiertääkö suhteessa muuten?
- Et tule pitämään
Et tule pitämään tästä vastauksesta, mutta Sinä olet tylsä sängyssä.
- Nainen20
Ollaan seurusteltu alle puoli vuotta. Mitään "erikoista" ei ole tapahtunut enkä ole loukannut häntä. Häntä ei vaan huvita sänkypuuhat. Alkaa olla epätoivoinen olo... Etenkin olen huolissani tästä asiasta siksi, että suhteemme on niin tuore. Epäilen itse testosteroni vajetta...
- Astroilija
Tuollainen ongelma kuuluu paremmin seksipalstalle eikä astrologiapalstalle koska astrologia ei ole tie itsetuntemukseen, eikä varsinkaan ratkaisu lääketieteellisiin tai psykologisiin ongelmiin. Astrologia on joutavaa viihdepalvelua niille ihmisille joilla on rahaa laittaa kaikenlaisiin joutavuuksiin.
Joko sinä olet tylsä sängyssä mitä et tietenkään suostu myöntämään, tai sitten miehelläsi on heikko libido joka voi johtua muutamastakin syystä. Hän on yksinkertaisesti aseksuaali jolloin mitkään hormonihoidot eivät siihen auta. Toinen voi olla tuo sinun mainitsemasi testosteroni tai sitten ongelma on stressiä joko menneisyydestä jonkun seksuaalisen hyväksikäytön vuoksi, tai nykyisyydestä esimerkiksi parisuhteeseen sitoutumisen tai työpaikan menettämisen pelossa.
Kuten näet niin mitkään planeetat ja niiden keskinäiset kuviot eivät anna tuohon vastausta vaan vastaus löytyy elämästä itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa872059Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391333Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1361003Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.215938- 81827
- 95813
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,52695- 73691
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43571
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13459- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427