Millaisia kokemuksia kissaväellä on Hollolassa sijaitsevan Laatuvaunu nimisen huoltokorjaamon osaamisesta?
Toin juuri -96 mallisen XJ 6:n ja mietin missä sitä ryhdyn huollattamaan ja tarpeen tullen korjauttamaan.
Hollolan Laatuvaunu
4
9266
Vastaukset
- H.E.E.
Sanon heti alkuun että en ole huollattanut omaani Laatuvaunussa kertaakaan, mutta tässä tapauksessa täytyy vähän kehua oman kylän poikaa.
Firman maine Jaguar -huoltajana on hyvä. Heillä on minun nähdäkseni korkea osaaminen niin vanhoista kuin uusistakin Jaguareista. Ja ennen kaikkea - omistaja ajaa itsekkin Jagella ;)
Toisin sanoen - en ole kuullut mitään syytä jättää autoa viemättä heille huoltoon.- Test Driver
Kuten H.E.E., en ole koskaan autoa siella kayttanyt.
Yksi Suomen maineeltaan parhaista, kaveri kayttaa XJ8:a siella eika ole tarvinnut pettya.
Ajavat itse V8 Sovereignilla, tuntevat myos uudet autot.
Molemmat veljekset pitkan linjan Jaguar-miehia.
Hyva palvelu osatoimituksissa, laaja yhteistyoverkko.
Ajattelin vieda omani sinne lopputalveksi pienta laittoa varten, tulee samalla ostettuakin jotain; yleensa vain soittelen sinne neuvojen perasta... - ja tietoa on
Test Driver kirjoitti:
Kuten H.E.E., en ole koskaan autoa siella kayttanyt.
Yksi Suomen maineeltaan parhaista, kaveri kayttaa XJ8:a siella eika ole tarvinnut pettya.
Ajavat itse V8 Sovereignilla, tuntevat myos uudet autot.
Molemmat veljekset pitkan linjan Jaguar-miehia.
Hyva palvelu osatoimituksissa, laaja yhteistyoverkko.
Ajattelin vieda omani sinne lopputalveksi pienta laittoa varten, tulee samalla ostettuakin jotain; yleensa vain soittelen sinne neuvojen perasta...Meikäläisellä ei ole mitään muuta sanottavaa kyseisestä firmasta kuin että HUIPPU!
Mulla ei ole Jaguaria mutta tuollainen Land Rover löytyy ja osat siihen Suomessa aivan törkeän hintaisia. Nämä kaverit tuovat osat itse Englannista ja hinta on kohdillaan.
Palvelu siis pelaa ja on vielä kaikenlisäksi ystävällistä toimintaa!
- Anonyymi
10 Suosittelen! Pamex Lappeenranta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926