kaksi lihavaa wanhempaa nais-ihmistä herättivät minut taas kerran tänä aamuna koska halusivat kertoa jumalan rakastavaa sanaa.
Eikö noista häiriköistä mitenkään pääse eroon ?
häiriköt
13
155
Vastaukset
- swind
Poista ovikellon patteri (manuaalikellossa se kuppi), ja laita puhelin kiinni. Toimii ainakin minulla.
- HattiWatti!
Ei sitä viitsisi ovikelloa mykistää, siellä voi olla joku jolla on oikeasti asiaa...
- swind
HattiWatti! kirjoitti:
Ei sitä viitsisi ovikelloa mykistää, siellä voi olla joku jolla on oikeasti asiaa...
voishan tuolla oven takana olla ulosotto- tai haastemies, mutta väliäkös hällä. Poliisit on jo oppinu soittamaan päivällä, että tuuhan taas käymään täällä laitoksella, ei ne viitti mun oven taa tulla.
Mutta vakavasti, vieraani soittavat kännykällä ennen tuloaan, joten ovikello on minulle tarpeeton. Täytyy vain muistaa sulkea puhelin, kun menen nukkumaan.
Mutta kukin tavallaan, kunhan ehdotin. ;)
Dildo ja työnnä se postiluukusta ulos niin harput ei enää kerkeää ketään häiriköimään.
Niillähän on sitten tärkeämpää tekemistä ;)- HattiWatti!
Niin, sen dildon voisi virittää virveliin kiinni ja harrastaa hieman erilaista kalastusta...
Nyt nappaa..
http://i86.photobucket.com/albums/k114/Frenziefrenz/lol/thank-you-for-not-littering-your-mi.png
Käännät suomeksi vaikka "Älkää roskatko mieltäni, kiitos!"
tai lappu "Ei mainoksia tai uskonnollista propagandaa, kiitos."- cala-vesi
Mitä jos suhtautuisit heihin kuten välittäviin lähimmäisiin?
- HattiWatti!
Välittävät lähimmäiseni eivät koskaan tulisi raastamaan minua ylös sängystä ja herättämään minua kesken kauniiden ateisti-unien aamulla kertoakseen mielikuvituskavereistaan.
- H3mmo
Osta tämmöinen ovenkolkutin:
http://sisustustalosherwood.fi/shop/product_info.php?products_id=381&osCsid=4e72d9eb466991749ce8f2dd78ab3943
Ja sitten pistät alle tekstin: "Joka mulkkuun tarttuu se mulkkuun hukkuu."- HattiWatti!
Oivallinen kassinkolkutin ! Hassua vaan kun kaverilta puuttui pää, eikö kehdannut ?
- H3mmo
HattiWatti! kirjoitti:
Oivallinen kassinkolkutin ! Hassua vaan kun kaverilta puuttui pää, eikö kehdannut ?
Jos se on sitä varten, että siihen voi liimata pääksi kenen kuvan haluaa. Monet muijat pistää siihen varmaan jonkun ex-miehen naaman tms. Pistä vaikka jessen karvanaama siihen.
- HattiWatti!
H3mmo kirjoitti:
Jos se on sitä varten, että siihen voi liimata pääksi kenen kuvan haluaa. Monet muijat pistää siihen varmaan jonkun ex-miehen naaman tms. Pistä vaikka jessen karvanaama siihen.
Musta tuntuu että joku Tarja Halosen tai jonkun muun himofeministin naamavärkki vois tehdä positiivisen säväyksen..
- H3mmo
HattiWatti! kirjoitti:
Musta tuntuu että joku Tarja Halosen tai jonkun muun himofeministin naamavärkki vois tehdä positiivisen säväyksen..
Ja sitten vielä revit vaikka paperista sille kolkuttimelle pienen hameen ja rintsikat ja puet ne sille päälle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405511Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2352983Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,822742Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482496- 702139
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 711868
- 2131784
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389