kaksi lihavaa wanhempaa nais-ihmistä herättivät minut taas kerran tänä aamuna koska halusivat kertoa jumalan rakastavaa sanaa.
Eikö noista häiriköistä mitenkään pääse eroon ?
häiriköt
13
138
Vastaukset
- swind
Poista ovikellon patteri (manuaalikellossa se kuppi), ja laita puhelin kiinni. Toimii ainakin minulla.
- HattiWatti!
Ei sitä viitsisi ovikelloa mykistää, siellä voi olla joku jolla on oikeasti asiaa...
- swind
HattiWatti! kirjoitti:
Ei sitä viitsisi ovikelloa mykistää, siellä voi olla joku jolla on oikeasti asiaa...
voishan tuolla oven takana olla ulosotto- tai haastemies, mutta väliäkös hällä. Poliisit on jo oppinu soittamaan päivällä, että tuuhan taas käymään täällä laitoksella, ei ne viitti mun oven taa tulla.
Mutta vakavasti, vieraani soittavat kännykällä ennen tuloaan, joten ovikello on minulle tarpeeton. Täytyy vain muistaa sulkea puhelin, kun menen nukkumaan.
Mutta kukin tavallaan, kunhan ehdotin. ;)
Dildo ja työnnä se postiluukusta ulos niin harput ei enää kerkeää ketään häiriköimään.
Niillähän on sitten tärkeämpää tekemistä ;)- HattiWatti!
Niin, sen dildon voisi virittää virveliin kiinni ja harrastaa hieman erilaista kalastusta...
Nyt nappaa..
http://i86.photobucket.com/albums/k114/Frenziefrenz/lol/thank-you-for-not-littering-your-mi.png
Käännät suomeksi vaikka "Älkää roskatko mieltäni, kiitos!"
tai lappu "Ei mainoksia tai uskonnollista propagandaa, kiitos."- cala-vesi
Mitä jos suhtautuisit heihin kuten välittäviin lähimmäisiin?
- HattiWatti!
Välittävät lähimmäiseni eivät koskaan tulisi raastamaan minua ylös sängystä ja herättämään minua kesken kauniiden ateisti-unien aamulla kertoakseen mielikuvituskavereistaan.
- H3mmo
Osta tämmöinen ovenkolkutin:
http://sisustustalosherwood.fi/shop/product_info.php?products_id=381&osCsid=4e72d9eb466991749ce8f2dd78ab3943
Ja sitten pistät alle tekstin: "Joka mulkkuun tarttuu se mulkkuun hukkuu."- HattiWatti!
Oivallinen kassinkolkutin ! Hassua vaan kun kaverilta puuttui pää, eikö kehdannut ?
- H3mmo
HattiWatti! kirjoitti:
Oivallinen kassinkolkutin ! Hassua vaan kun kaverilta puuttui pää, eikö kehdannut ?
Jos se on sitä varten, että siihen voi liimata pääksi kenen kuvan haluaa. Monet muijat pistää siihen varmaan jonkun ex-miehen naaman tms. Pistä vaikka jessen karvanaama siihen.
- HattiWatti!
H3mmo kirjoitti:
Jos se on sitä varten, että siihen voi liimata pääksi kenen kuvan haluaa. Monet muijat pistää siihen varmaan jonkun ex-miehen naaman tms. Pistä vaikka jessen karvanaama siihen.
Musta tuntuu että joku Tarja Halosen tai jonkun muun himofeministin naamavärkki vois tehdä positiivisen säväyksen..
- H3mmo
HattiWatti! kirjoitti:
Musta tuntuu että joku Tarja Halosen tai jonkun muun himofeministin naamavärkki vois tehdä positiivisen säväyksen..
Ja sitten vielä revit vaikka paperista sille kolkuttimelle pienen hameen ja rintsikat ja puet ne sille päälle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833