Kaupunginhallitus laittaa uuteen hakuun johtavan lääkärin valinnan muotovirheen välttämiseksi kirjoittaa sanomalehti Karjalainen tänään.Lieksan sosiaali ja terveyslautakunnan esityksestä poiketen.
Olen asiasta kirjoittanut,jo aikaisemmin ja todennut saman asian töpätty on taitamattomuutta viran auki julistamisessa ja asian käsittelyssä.ks aikaisemmat kirjoitukseni johtavan lääkärin vaali
Markku Korpinen sosiaali -ja terveyslautakunnan varajäsen en ollut mukana kokouksessa.
Kuitenkin on jotain hajua näistä asioista mitä sopimuspoliitiikka ja lainsäädäntö sanoo.
Uusia virkoja tekniseen toimeen.
Märäjälahteen vastaanottokeskus.ps poistuuko roskaus Lieksasta miten on jo nyt jopa urheilukisojen jälkeen ja viikonloppuna pielisentiellä? Kontiolahdella asiasta hässäkkä onko sitten syrjintää?
Muotovirhe johtavan lääkärin valinnassa
2
245
Vastaukset
- Kuotta
Uusia virkoja niin, mutta olisit vain jatkanut markus että ei uusia työntekojöitä!
Virathan täytetään Lieksan ja Nurmeksen sisäisellä hakumenettelyllä ja hakukierroksen jälkeen vapaaksi jääneet kuntien omat päällikkövirat tullaan lakkauttamaan.
Miksi hitossa niputat yhteen märäjälahden vastaaottokeskuksen ja urheilukentän sekä pielisentien roskauksen sillä eihän lieksan roskaus liity mitenkään pakolaisiin?Olin sentään nyts laitanut pisteen väliin. ja sitten vielä ps koska jo nyt ilmenee roskausta aivan tarpeeksi Lieksassa (alkuasukkaiden) toimesta.
Kontiolahdella syntyi hässäkkä roskausasiasta ja jopa melkoinen minäkin kuuntelin radioohjelman ja hieman SPR ihmisenä toimineena höristin korviani tuollainen ei voi olla totta jos noudatetaan aikaisempaa kansainvälistä linjaa ja periaatetta SPR toiminnassa.sitemmin siihen on tullut oikaisua.siinä syytettiin toista ihmisryhmää niinhän täälläkin nämä marjanpoimijat tietämättään tekivät kaupunkialueella nuotion, joten heitä täytyy opastaa ensin näissä asioissa aivan kuin aikanaan lapsia meillä yleisesti.
Toivon tienvarsia siivonneena, että tuo siivottomuus ei ole hyvä ja myöskin tuosta jäteasiasta en ole vielä sanonut niin maksan myöskin siitä mökin osalta ja tuon roskat tullessa kolinporttiin joka on sopimuksessani mutta sielläkään näky ei ole ollut mitenkään hyvä joskin nyt parempi toissapäivänä.
Annoin sitten mahdollisuuden sinullekkin sanoa sanasi, ilmeisesti joudut virkaa hakemaan ovatko muuten kaikki virkoja kun suuntaus on päinvastainen ollut ainakin suoritusportaassa.
Syntyykö sitten säästöä vai ilmansaasteita edestakaisin ajolla kaupunkien välillä? MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785