Neitsytmiehelle sopivin nainen?

neitsyt- mies

Minkä merkkinen nainen sopii Neitsytmiehelle? Millainen suhde jne...

11

2536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Comment

      Siivoamme yhdessä. Pidämme kodin puhtaana ja siistinä. Nautimme, kun kaikki on hyvin. Ruokamme on valikoitua. Katselemme laatuelokuvia, luontodokumentteja ja kävelemme ulkona. Pyykit ja kaapit kunnossa, viikattuina, jotta silmä lepää. Suihkuhuone kuivataan suihkun jälkeen. Tuuletamme ennen nukkumaanmenoa.

      • codetsu

        jos paria alkaa horoskooppi merkin pohjalta hakemaan niin metsään menee
        kyllä neitsyen pitäs osata luottaa omiin vaistoihinsa ja ottaa sellanen joka tuntuu hyvältä
        jos alkaa tuntumaan huonolta niin ei kannata jäädä roikkumaan
        ei kukaan muukaan jää roikkumaan jos ei toiseta pidä
        turha on alkaa itseään siinä pelissä uhraamaan
        pikaliitot ei ole neitsyelle harkintaa ja tutkailua niin se löytyy tai sitten ei
        hyvää liittoa ei mikään takaa
        mutta varmaa on jos ei yritä edes ei mitään saakkaan


      • härkä_n

        Jos neitsytmiehestä voi tulla esiin samoja piirteitä kuin eräästä tuntemastani tapauksesta niin ei kiitos neitsytmiestä enään, kestän jopa skorpionia ja pahimman luokan oinasta paremmin.


    • eiainakaan

      no ei ainakaan leijonaa

      • S.S

        Olet aivan oikeassa, ei ainakaan Leijonaa. Leijonalle koti ei ole sama, kuin Neitsyelle ja Härälle.


      • Virgo-man
        S.S kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, ei ainakaan Leijonaa. Leijonalle koti ei ole sama, kuin Neitsyelle ja Härälle.

        Joo, no ei ainakaan vesimiesnaista neitsytmiehelle, siitä tulee katastrofi kun molemmat puhuu toisistaan ohi...


      • karhu8855
        S.S kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, ei ainakaan Leijonaa. Leijonalle koti ei ole sama, kuin Neitsyelle ja Härälle.

        ei pidä paikkaansa


    • _Neitystn_

      Neitsyt mies usein valitsee "väärän" horoskoopin, eli sellaisen joka tekee ensin aloitteen. Parhaat olisi tietenkin toinen neitsyt, skorppioni, kauris, kalat, härkä ja rapu. Mutta tiedän yhden onnellisen neitsyt-vesimies parin ja sitten muutaman onnettoman neitsyt-oinas parin. Että ei se aurinkomerkki yksinään vaikuta niin paljon.

      • Neitsyt32

        Mina tapasin elamani miehen ja kavi ilmi etta han on syntynyt 4 paivaa minua ennen - molemmat ollaan siis neitsyita. Kaverit sanoo etta me ollaan kuin kaksoset ja suhde aivan loistava. Useimmiten toinen tietaa tasan tarkkaan mita toinen ajattelee ja huumorintaju aivan yhta sairas molemmilla. Samoin kiinnostuksen kohteet ja arvot aivan yksi yhteen.


      • 24
        Neitsyt32 kirjoitti:

        Mina tapasin elamani miehen ja kavi ilmi etta han on syntynyt 4 paivaa minua ennen - molemmat ollaan siis neitsyita. Kaverit sanoo etta me ollaan kuin kaksoset ja suhde aivan loistava. Useimmiten toinen tietaa tasan tarkkaan mita toinen ajattelee ja huumorintaju aivan yhta sairas molemmilla. Samoin kiinnostuksen kohteet ja arvot aivan yksi yhteen.

        tommonen ois kauheeta.liika samallainen ei tunnu hyvältä.mä luulen et huomaat sen ajan kuluessa vielä itsekkin.aluks tuttuus tuo ehkä turvallisuutta tai jotain,mut alkaa nyppiä myöhemin.näin ennustan teidän kohtalon,sori.


      • vaakalainen
        24 kirjoitti:

        tommonen ois kauheeta.liika samallainen ei tunnu hyvältä.mä luulen et huomaat sen ajan kuluessa vielä itsekkin.aluks tuttuus tuo ehkä turvallisuutta tai jotain,mut alkaa nyppiä myöhemin.näin ennustan teidän kohtalon,sori.

        meillä mies neitsyt ja minä vaaka ja tuntuu välillä että ollaan ihan eri planeetalta ...
        eikä ymmärretä toisiamme mutta silti jo 10 vuotta ollaan yhessä tarvottu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe