Sain eilen Saunalahden Turbolaajakaistan max. 24 Mbps ja nyt on pieni tilanne. Vanhassa IBM ThinkPadissani on sisäinen wlan-adapteri 11 M ja sillä saan mittaustulokseksi n. 3,6 Mbps. Pari kertaa onnistuin jotenkin saamaan toimintaan ulkoisen usb wlan-adapterin 54 M ja sillä sain mittaustulokseksi n. 7 Mbps. Kiinteällä piuhalla nopeus oli jo 16 Mbps. Haluaisin käyttää tuota 54 M:n wlan-adapteria. Täytyykö tuo sisäinen jotenkin poistaa fyysisesti vai voiko sen tehdä ohjelmallisesti. Haluaisin, että kone käynnistettäessä ottaa aina tuon ulkoisen käyttöön ja kytkeytyy verkkoon automaattisesti sen kautta.
Onko antaa ohjeita?
Pitääkö toinen wlan-adapteri poistaa jotenkin?
Penanen
1
298
Vastaukset
- Poistettua
Jos tarkoitat koneen sisäistä wlan-korttia niin sitä ei saa fyysisesti pois.
Sen voi kyllä poistaa käytöstä verkkoa-asetuksissa ja joissakin koneissa myös kytkimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858