Annan levyn kansi on ilmiselvästi huono kopio Mariah Careyn The Emancipation of Mimi -albumin kannesta, vai mitä?
Levyn kansi matkittu
6
368
Vastaukset
- ...
onpas Annaa muokattu tohon kuvaan aika paljon
ei Annalla oo noin pitkät jalat eikä noin laihat
sori nyt vaa mut ketä sä anna yrität huijata noilla kuvilla
jotkut pettyy ku menee keikalle ja näkee sut etkä sit olekaan samannäköinen kuin kuvissa - mie vaan
se annan stailisti kopioi vaan muiden jo tekemiä tyylejä..ensin oli linnanjuhlien puku ja nyt tämä.ehkä sen kannattaisi alkaa itse pukemaan itsensä, niin välttyisi huonoilta kopioilta!!
- Esmee Denters on perseestä
mie vaan kirjoitti:
se annan stailisti kopioi vaan muiden jo tekemiä tyylejä..ensin oli linnanjuhlien puku ja nyt tämä.ehkä sen kannattaisi alkaa itse pukemaan itsensä, niin välttyisi huonoilta kopioilta!!
Ole sinä hiljaa kun et mistään mitään tiedäkkään.
- ....
Esmee Denters on perseestä kirjoitti:
Ole sinä hiljaa kun et mistään mitään tiedäkkään.
miten Esmee Denters liittyy tähän keskusteluun?
onpa jollakin kova pakkomielle tuohon laulajaan.
ps.Anna on perseestä
- Mtv3 = SHIT
On aika vitun kaukaa taas kerran haettu. Mitä samaa noissa on? Kummassakin näkyy jalat? Voi jeesus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764