Hei
Tietääkö kukaan miten hoidetaan tätä kaunista köynnösruusua nimeltään Flammentanz? Istutin sen kaksi vuotta sitten, eka kesänä kukki jo noin kymmenkunta kukkaa. Sitten tän kesän alussa hyvä tuttavani leikkasi sen aikalailla matalaksi ja nyt se on vaan sit tehnyt pitkiä ja suoria varsia. Pitäiskö se nyt sit leikata uusiks jotenkin et se haaros sieltä alhaalta enemepi, vaiko antaa olla?
Flammentanz- köynnösruusu
4
2543
Vastaukset
- kasvattaja
Flammentanz kukkii edellisvuoden versoilla, joten jos nyt leikkaat, se ei kuki ensi kesänä. En tiedä missä asut, mutta kannattaa peitellä seinälle tai kaataa koko komeus maahan ja peitellä siihen, keväällä ei kannata ottaa peitettä pois, ennenkuin routa on sulanut, muutan aurinko kuivattaa oksat. Kokemusta on ;)
- kesällä
Se kukkii vasta toisen vuoden versoilla
- edellisvuoden versoilla
Niinhän tuossa edellä sanottiinkin.
edellisvuoden versoilla kirjoitti:
Niinhän tuossa edellä sanottiinkin.
Minulla on viisi samaa ruusua. ollut jo neljä vuotta, ja hyvin olen saanut ne säilymään, ja kukkimaan todella runsaasti, paitsi viime talvena myyrät leikkasi muutaman alas, mutta ovat taas kasvaneet hyvin. Aina syksyisin irroitan ne seinältä, kaadan ne varovasti maahan , sitten otan pari säkillistä turvetta, ja kaadan ne ruusujen tyvelle. Ja kun pikkusen maa jäätyy, niin peittelen hyvin vielä havuilla. Ja heti kun lunta tulee, kasaan sitä vielä hyvän kerroksen siihen päälle. Keväällä otan turpeen pois muuhun käyttöön, ja nostelen ruusun varovasti ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569