Onko Hämeenlinnan Citymarketissa alle euron Eggenberg olutta?
Kaveri väitti että olisi, mutta mistään nyt ei löydetä mainosta kyseisestä tarjouksesta. Lehdestä sanoi lukeneensa, mutta ei millään viitsitä lähteä kirjastoon lukemaan Hämeen Sanomia.
Ajelen viikonloppuna noin kymmenen kilometrin päähän kyseisestä kaupasta ja voisipa hakea jos tietäis vähän varmemmin...
HML citymarketissa Eggenbergiä?
2
465
Vastaukset
- dfvsd
Kyllä vain on...
- nimimerkki2
Kiitos, mutta kun ei vastauksia kuulunut niin tänään tossa kasin nurkilla piti itse käydä tarkistamassa tilanne.
Hämäävää että normihyllyssä on reunassa hinta jotain 2,35 € (vai mitä lie) ja sitten siinä pakastealtaiden vieressä on kasa laatikoita joiden yläpuolella lukee tarjoushinta.
Ihan säkällä näin ton tarjouskasan kun olin jo pois menossa...
Lager on vähän katkeraa ja jotenkin liian hedelmäistä. Tumma Lager tuntuu olevan näin neljän (kaksi kumpaakin) pullon otannalla parempaa. Alkoholiahan tuossa on vähemmän kuin normikaljoissa. Toisessa 4,0 % ja toisessa 4,2 %. Tummassa taisi olla enemmän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541