Onko Hämeenlinnan Citymarketissa alle euron Eggenberg olutta?
Kaveri väitti että olisi, mutta mistään nyt ei löydetä mainosta kyseisestä tarjouksesta. Lehdestä sanoi lukeneensa, mutta ei millään viitsitä lähteä kirjastoon lukemaan Hämeen Sanomia.
Ajelen viikonloppuna noin kymmenen kilometrin päähän kyseisestä kaupasta ja voisipa hakea jos tietäis vähän varmemmin...
HML citymarketissa Eggenbergiä?
2
488
Vastaukset
- dfvsd
Kyllä vain on...
- nimimerkki2
Kiitos, mutta kun ei vastauksia kuulunut niin tänään tossa kasin nurkilla piti itse käydä tarkistamassa tilanne.
Hämäävää että normihyllyssä on reunassa hinta jotain 2,35 € (vai mitä lie) ja sitten siinä pakastealtaiden vieressä on kasa laatikoita joiden yläpuolella lukee tarjoushinta.
Ihan säkällä näin ton tarjouskasan kun olin jo pois menossa...
Lager on vähän katkeraa ja jotenkin liian hedelmäistä. Tumma Lager tuntuu olevan näin neljän (kaksi kumpaakin) pullon otannalla parempaa. Alkoholiahan tuossa on vähemmän kuin normikaljoissa. Toisessa 4,0 % ja toisessa 4,2 %. Tummassa taisi olla enemmän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711