mitä ajattelet runkatessasi?

nainen

eli gallup kaikille mihille, mitä ajattelet silloin kun runkkaat?

24

9512

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      naista ja hänen kumpaakin kiimaista reikää.

      • Mies

        Ylläolevassa viestissä on sen verran kirjoitusvirheitä, ettei sitä varmasti kannata edes ottaa tosissaan.

        Hyvä kysymys, jäin ihan miettimään tuota.

        Minä ajattelen: jotain tuttua naista, hänen hymyään, jotain mitä hän on sanonut minulle, jotain yhteisiä muistoja (sängystä tietty mutta muitakin). Ne ovat sellaisia välähdyksenomaisia juttuja, kauniita, joskus myös kiihkeitä.


      • Lasse
        Mies kirjoitti:

        Ylläolevassa viestissä on sen verran kirjoitusvirheitä, ettei sitä varmasti kannata edes ottaa tosissaan.

        Hyvä kysymys, jäin ihan miettimään tuota.

        Minä ajattelen: jotain tuttua naista, hänen hymyään, jotain mitä hän on sanonut minulle, jotain yhteisiä muistoja (sängystä tietty mutta muitakin). Ne ovat sellaisia välähdyksenomaisia juttuja, kauniita, joskus myös kiihkeitä.

        Ainakin meitsi kuvittelee jonkun naisen josta oon sillähetkellä kiinnostunut niin että kyseinen olis polvillaan mun edessä ja ime mun kyrpää, tai että pyllistää ja nussin sitä molempiin aukkoihin, oon nimittäin perse miehiä. sori härski kielenkäyttö mut mitä sitä kaunistelemaan täällä.


    • Jussi

      Ajattelen runkatessani mm.kiimaisia hyväperseisiä teinityttöjä, joita nussin joka reikään ja joiden naamalle kusen panemisen jälkeen ja jotka kusevat myös minun naamalleni.

    • jekke

      Ajattelen jotain naista jonka näin ehkä sinä päivänä,tai joskus. Ajattelen hänen pyllyä ja rintoja. En naimista hänen kanssa. Haluan runkata miettien sellaista kiihottavaa jota en saa vaimoni kanssa. Kiihotun tietenkin hänen kanssa ja nain. Se on hyvä.
      Mutta sitten minulla on fantasia, kuvittelen tämän kiihottavan naisen katselevan minun runkkaamista, kyrpääni, se kiihottaa valtavasti. Toisinaan otan avuksi TV:n kuuluttajan, naisuutistenlukijan jms joka katselee touhuani.

    • haaveilija

      Joskus tulee ajateltua ihan omaa tyttöystävää, useimmiten kuitenkin jotain arkiseksiä erikoisempaa kuten ryhmäseksiä tms. Usein ajatukset karkaavat äskettäin nähtyihin tai tuttuihin naisiin, heidän peppuihinsa ja rintoihinsa. Joskus vaikkain harvemmin, mieleen tulevat julkkisnaiset.

      Masturboinnissa mielikuvitus on valttia. Koska kyse on vain fantasioista, ei niistä kannata mielestäni kantaa turhaa syyllisyyttä. Tyttöystävääni en kuitenkaan tosielämässä petä, vaikka runkatessani ajattelisinkin julkkisnaisen hyvää peppua.

    • vetäjä

      Vatkatessani vasurilla mietin Veikkauksen päivän Tulos- ja Monivetokohteita.

    • jäbä

      moi!!tietenkin teitä naiset!!esim teini tytojä ja niitten kireitä pyllyjä ja pikku tisuja!!tai valkosia vaateita ne kiihotaa kovasti pikku housuja naisten!!joskus en aatele mitää kun on kova KIIMA!!!

    • pekka

      runkatessa ajatus lepää, mutta muulloin on aina pillu mielessä!

    • hgf

      En ole ikinä ollut ajattelematta mitään seksiin liittyvää runkatessa, paitsi ehkä ensimmäisen kerran, kun pelkkä runkkaus oli jo niin uusi asia ja tuntui ihan ihmeelliseltä.

      Vastaus: Naisia, vähä pukeisia naisia.

    • male 30+

      Ajattelen jotain vanhoja panoja... kaikista panoista ei siihen ole, mutta joitain hyviä on ollu matkan varrella ja niitä on mukava muistella. Ex tyttöystävää on mukava muistella, kiva pimppa ja muutenkin ihan sexy.

    • minä

      Naista ja kun me pannaan!!!!!!!

    • Poika

      tiukkaperseistä tyttöä, joka pakottaa minut nuolemaan itseään molemmista reijistä ja sitten vielä kusee suuhuni samalla nauraen.

      • Nainen

        vastata. Ajattelen paljon enemmän kuin yksikään noista edellä olevista miehistä! Kehittelen kokonaisia tilanteita ja tarinoita mielessäni, ja muuttelen niitä entistä kiihottavammaksi sillä kertaa tai seuraavalla kerralla kun tyydytän. Sitten kyllästyn ehkä siihen ja keksin uuden. Tarinoita/tilanteita vain tulee. Aika monella miehellä lentäisi mällit kun tietäisi!


      • hhg
        Nainen kirjoitti:

        vastata. Ajattelen paljon enemmän kuin yksikään noista edellä olevista miehistä! Kehittelen kokonaisia tilanteita ja tarinoita mielessäni, ja muuttelen niitä entistä kiihottavammaksi sillä kertaa tai seuraavalla kerralla kun tyydytän. Sitten kyllästyn ehkä siihen ja keksin uuden. Tarinoita/tilanteita vain tulee. Aika monella miehellä lentäisi mällit kun tietäisi!

        Naisten itsetyydytyksen puolella.


    • runkkari

      sua tottakai

    • tsädää

      Aattelen naisiaaaa!!!!!

    • Anonyymi

      Pörssikursseja, eniten Nasdaqia ja vähiten Helsingin pörssiä.

    • Anonyymi

      Kuten joku muukin, usein vanhoja mieleen jääneitä panoja. Sitten kaverin vaimon tissiesittelyitä. Ja kolmanneksi sellaista että vaimo antaa jonkun tutun panna itseään, vastaan mukamas laittaen mutta helvetin kiihottuneena.

      • Anonyymi

        Juu vanhoja pano kumppaneita ja fantasioin vaimo panettaa vieraalla. Kaikein eniten haaveilen runkatessa, naapurin rouvasta joka perhe tuttu. M 54


    • Anonyymi

      naapurimiestä joka on sinkku, tervehditään aina, pitäs päästä jutuille enemmän, tuntuisi olevan miehistä kiinnostunut, oman tutkan mukaan

    • UUSI

      Mietin omaa vaimoa vieraissa

    • Anonyymi
      UUSI

      Unelmoin, että mun hyvä kaveri Jukka panee mun vaimoa , kun olemme jossakin juhlissa, viettelee kiimaisen vaimoni, tämän teen joka aamu kun vaimo vielä nukkuu, ikää mulla yli 60 v

      • Anonyymi
        UUSI

        Myös minun runkku unelma on,että tuttu kaveri jolla kookas kulli panee vaimoa,minä voin seurata. Hyvin minuun vaikuttaa,lähtee aika nopeasti mälli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe