Täältä ilmainen horoskooppi?

Säynävä

11

5052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalatar

      mikäli on samantyyppisestä tyypistä kyse kuin sara freder..yritin häneltä saada ilmaista horoskooppia..sain vain kirjeitä sähköpostiini missä luvattiin kuuta taivaalta..kuten rahaa,ystäviä..yms..jos vain ostaisin häneltä jotain tuotteita yms..JUST!!..kun en ottanut yhteyttä niin sain pelottelu kirjeitä joissa hän pelotteli että joutuisin elämään elämäni yksin yms..jos en osta tuotteita..hän piilotti uhkailunsa lauseen taakse jossa hän sanoi olevansa ystäväni ja auttaa yms..kertoili että päälläni on kirous että joku ihminen on langettanut sen perheemme päälle joskus aikoinaan kateudesta ja siksi meillä menee niin huonosti.poistin yhteistietoni häneltä ja olen onneksi saanut vihdoin olla rauhassa..herkän ihmisen ei kannata kokeilla noita sivuja..nimittäin pelottavaa tekstiä alkaa tulemaan jossei tilaa ja tienaa heille rahaa..ei minulla nyt sentään niin huonosti mene,kuten hän kuvaili!horoskoopin hankkimisesta tämäkin lähti liikkeelle..sitä sara freder mainosti myös samantyyppisillä sivuilla..en ehdota!!

      • Säynävä

        Niin, aina kannattaa olla sellainen sähköpostiosoite jonka henkilötiedot on keksinyt päästään... Jos ei muuta sitten voi, niin jättää sen saastuneen postilaatikon oman onnensa nojaan.

        Eräältä "henkiseltä" keskustelusivulta tarttui joku umpihullu tyyppi minunkin postirysääni, tekee kuulema kaikille saitilla kävijöille samaa. Uikuttaa jotain aivan ihmeellisiä, eikä vastaa jos hänelle yrittää jotain neuvoa laittaa. Aina vaan sama stoori uudestaan ja uudestaan kerran kuussa, about. Hullu mikä hullu.


      • Amu

        Itse kanssa koin houkutuksen ja vastasin hänelle.
        Pian alkoikin tulla viestejä aloituksella; rakas ystäväni, tiedän sinulla olleen vaikeaa, lapsuudessasi tapahtui kamalaa ja sinut on kirottu, ja et pääse tästä kirouksesta eroon jos et nyt vastaa tähän kirjeeseeni ja vastaa nyt, saat rahaa, rakkautta ja ennennäkemätöntä onnea elämässäsi..ja niitä kirjeitä tuli ja tuli, kunnes katkasin tämän sähköpostiviesti jutun häneltä. PElottavaa, kuka hullu maksaisi jostain kaulakorusta, lottonumeroista tai kirjasta satoja euroja, varsinkin kun viestit ovat erittäin epäilyttäviä?


      • Kalatar
        Amu kirjoitti:

        Itse kanssa koin houkutuksen ja vastasin hänelle.
        Pian alkoikin tulla viestejä aloituksella; rakas ystäväni, tiedän sinulla olleen vaikeaa, lapsuudessasi tapahtui kamalaa ja sinut on kirottu, ja et pääse tästä kirouksesta eroon jos et nyt vastaa tähän kirjeeseeni ja vastaa nyt, saat rahaa, rakkautta ja ennennäkemätöntä onnea elämässäsi..ja niitä kirjeitä tuli ja tuli, kunnes katkasin tämän sähköpostiviesti jutun häneltä. PElottavaa, kuka hullu maksaisi jostain kaulakorusta, lottonumeroista tai kirjasta satoja euroja, varsinkin kun viestit ovat erittäin epäilyttäviä?

        tällä sara frederillä..ajatella että hän sanoi samat lauseet sulle kuin mulle..joku herkempi ihminen olisi saattanut ottaa nämä aika vakavasti..kauhealla tavalla tuo sara yrittää tienata rahaa..siis todella törkeä juttu!hyvä kun kirjoitit ja kerroit myös minkälaisia viestejä hän sinulle kirjoitti..tuosta huomaa todellakin minkälainen huijari on liikenteessä!tosi törkee muija,se sara freder..huh huh..hyväksikäyttäjä..#¤&(&)/% =)


      • Intuitio

        Mitään Sara Frederiä ei ole todennäköisesti oikeasti olemassakaan. Olen kyllä nähnyt hänen mainoksiaan netissä, ja ne haiskahtavat vahvasti siltä, että takana on joku huijarifirma. Samalla tavalla mainostettiin aiemmin muistaakseni jonkun toisen "selvänäkijän" nimellä. Kun yhdeltä nimeltä on maine mennyt, alkavat he mainostaa jollain muulla keksityllä selvänäkijällä.

        Oikea selvänäkijä tai astrologi EI KOSKAAN uhkaile tai pelottele, ei vähättele omaa rooliasi omassa elämässäsi tai lupaile kuuta taivaalta (eli useimpiin asioihin vaikuttaa myös oma toimintasi) eikä ota kohtuutonta korvausta palveluistaan.

        Jos haluatte asiallista palvelua, kysykää suosituksia vaikkapa ystäviltänne tai alan yhdistyksiltä. Tai käyttäkää sellaisia palveluja, joiden tekijä tekee sitä avoimesti omalla nimellään ja naamallaan ja jonka tiedätte *oikeasti* olevan olemassa. Joistain palveluista saa sitä paitsi ilmaiseksi näytteitä antamatta sähköpostiosoitettaan.


    • ---

      viestit esiin

      • viestit

        oli sen verran ikävää tekstiä etten halunnut sähköpostissa säästellä..


    • terotml

      Sara Freder on sama henkilö kuin Pasqualina vaikka käyttääkin eri kuvaa itsestään eri sivuilla.Kumpikaan noista nimistä ei ole hänen oikea nimi eikä kumpikaan kuva ole varmaankaan hänen kuva.

      Heidän kummankin osoite on BP 94, 78513 Rambouillet Cedex FRANCE.Jopa faxi numero on sama 33 1 30 88 85 41.Osa heidän myymistään tavaroista on samoja: The magical triskele ja the magic dolphin ja nettisivut ovat paljon keskenään samanlaisia.

      Kyseessä on ammattilaishuijari joka väittää että hän on ainoa ihminen joka pystyy muuttamaan elämäsi ja pyytää siitä kalliin maksun.

    • kirjoitellut

      sinne kaikkea kakkelia takasin ja ensin tuntui ettei ne lue niitä,mutta sitten kirjoitin semmoiset terveiset että : kiitos rakas Sara voitin eilen lotossa kuusi miljoonaa euroa ja kaikki on sinun ansiotasi, ihanaa että ihmisellä on noin hyvää tarkoittava ystävä kuin sinä joka ei mitään vaadi vaan tekee kaikkensa puolestani.
      penniäkään en tietenkään koskaan ole huijarille lähettänyt mutta tämä viesti englanniksi tosin, sai vastakaikua ja minulle tuli uskomattomia uusia tarjouksia ja mielistely viestejä.
      nyt odottelen taas niitä uhkavaatimuksia, piristäähän nämä joskus kun saa tonttuja tontuttaa.

      • kulkukauppias

        Tämä Sara Freder on ollut matkassa mukana ja jonkin aikaa olen säästellyt hänen viestejään. Niitä on varmaan vuoden ajalta. Kauhean pitkiä ne yleensä ovat ja päättyvät aina maksulappuun. Tarinat lupauksineen ovat samat, mutta jossain vaiheessa (kun en maksua lähettänyt) niin tekstit muuttuivat. Nyt ne ovat aika rajuja. Minua ei tuollaiset juuri kohauta, vaikka tiedän, että energiat jylläävät tässä maailmassa ja ihmiset saavat aiheutettua toisilleen ja ympäristölleen pahaa niin monella eri (valitettavan) tavalla. Yksi pahin on PELKO. Turha tässä on ruveta pelkäämään. Jos kerran elämäni on risteyskohassa ja on ollut jo vuosia, niin olkoon. Who cares. SHE or IT cares about my money. What a lovely person. Pelottelu on mahtava tapa saada ihminen irtaantumaan omasta kehosta ja mielestä. Pelko on ase, jolla tehdään mies ja nainen riippuvaiseksi hänestä, joka tietää enemmän kuin sinä ja MITEN? katsomalla tähtiä. Olemme lampaita ja Sara on sellainen, joka on ottanut katsijan tehtävän. KUKA on antanut hänelle sen tehtäväksi. Joku sanoo se ja toinen sanoo tämä. MUTTA viime kädessä me annamme jollekin toiselle kätemme, jotta hän veisi meidät pois siitä ahdistavasta tilasta, johon olemme joutuneet. MITEN jouduimme tähän tileen? Koska joku sukulainen kirosi minut??!! NIINKÖ. Tuo kiroaminen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Se ei saisi edes kuulua edes kolmansiin maihin, jossa se elää ja voi lian hyvin. JA tämä on paha asia. Ihmiset, joihin me monesti luotamme ja joille annamme kätemme vievät meiltä uskon, luottamuksen ja rakkauden. Kaiken, mitä meillä on ja jättää meidät tyhjäksi. He imevät meiltä energiamme, taloutemma heilahtee ja suistumme alamäkeen ja tai huomaamme luisuvamme tällä kertaa liian lujaa. On hieno asia olla lammas, siinä ei ole mitään pahaa. Mutta on kyettävä pitämään jalat maassa ja pidettävä mielessä, että aina on pyrittävä etsimään totuutta. Onneton ihminen etsii lohtua ja tarttuu liian nopeasti pulloon tai pullon henkiin. On parempi kysyä miksi minä olen niin surullinen, miksi minulla ei ole ystäviä, miksi ansaitsen liian vähän, kannattaako unelmoida turhísta vai yrittää pärjätä vähemmällä, kuluttaa vähemmän. Minusta on hyvä ihmiselle olla vähän nöyrempi, turha lähteä sellaisten matkaan kuin Sara, jonka ajatus on että kaikki kaikessa on kyse ahneudesta. MUTTA niinhän se on, raha on tärkeää, ystävät ja talous. Elämä on muodostunut näistä ominaisuuksista. Onhan tällä Saralla hyvä ajatus takana. Kaikilla on mahdollisuus hyvään elämään. Kaikilla on mahdollisuus, mutta kaikki eivät saa sitä, mitä haluavat. PELKO on astunut jo kauan sitten elämäämme, siitä on TEHTY pysyvä seuralainen jokaisella aterialla ja jokaisella yömyssyllä. Itsekin pyöriskelen aika lailla näiden ajatusten parissa, en ole rikas, todellakaan, saan toimeentuloni juuri ja juuri, unelmia on ja ihan omat jauhot pussissa. Luotan terveeseen maalaisjärkeen vaikka asunkin kaupungissa. Täällä sitä tarvitsee enemmän ja varsinkin tällaisena median aikana. Auttajia on ilmaantunut maahan kuin sieniä sateella, saa vain ihmetellä mistä, ties vaikka Raamattu olisi totta, who knows. Mutta niinpä, jokainen löytää lohtunsa milloin mistäkin, auttajia tarvitaan jokatapauksessa, sitä varten on olemassa terveyshuolto, suomessa varsin hyvä onneksi vielä toistaiseksi. Mutta maailma on painumassa piemyteen MUTTA uskokaa pois, se tulee jälleen kerran takaisin pimeydestä valoon. Ja jokainen ihminen ei voi muuta kuin olla mukana, jokainen elävä olento on mukana suuressa kehityksessä. Suuressa luomistapahtumassa. Ihminen luo maailmaa, mutta onko sittenkään hänellä valtaa tai voimaa muuttaa maailmaa, ja sen tulevaisuutta paremmaksi (kuin Sara sanoi) Hän ei kykene tekemään pahaa kärpäsellekään. Mutta niin, maailma vaipuu yöhön ja tilanteemme muuttuu sietämättömäksi.
        Päivän viimeiset sanat:
        Myrkky ei voi vahingoittaa meitä.

        kaikille mukavaa päivän jatkoa, aurinkoista kesää.


      • ooooooooooooo
        kulkukauppias kirjoitti:

        Tämä Sara Freder on ollut matkassa mukana ja jonkin aikaa olen säästellyt hänen viestejään. Niitä on varmaan vuoden ajalta. Kauhean pitkiä ne yleensä ovat ja päättyvät aina maksulappuun. Tarinat lupauksineen ovat samat, mutta jossain vaiheessa (kun en maksua lähettänyt) niin tekstit muuttuivat. Nyt ne ovat aika rajuja. Minua ei tuollaiset juuri kohauta, vaikka tiedän, että energiat jylläävät tässä maailmassa ja ihmiset saavat aiheutettua toisilleen ja ympäristölleen pahaa niin monella eri (valitettavan) tavalla. Yksi pahin on PELKO. Turha tässä on ruveta pelkäämään. Jos kerran elämäni on risteyskohassa ja on ollut jo vuosia, niin olkoon. Who cares. SHE or IT cares about my money. What a lovely person. Pelottelu on mahtava tapa saada ihminen irtaantumaan omasta kehosta ja mielestä. Pelko on ase, jolla tehdään mies ja nainen riippuvaiseksi hänestä, joka tietää enemmän kuin sinä ja MITEN? katsomalla tähtiä. Olemme lampaita ja Sara on sellainen, joka on ottanut katsijan tehtävän. KUKA on antanut hänelle sen tehtäväksi. Joku sanoo se ja toinen sanoo tämä. MUTTA viime kädessä me annamme jollekin toiselle kätemme, jotta hän veisi meidät pois siitä ahdistavasta tilasta, johon olemme joutuneet. MITEN jouduimme tähän tileen? Koska joku sukulainen kirosi minut??!! NIINKÖ. Tuo kiroaminen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Se ei saisi edes kuulua edes kolmansiin maihin, jossa se elää ja voi lian hyvin. JA tämä on paha asia. Ihmiset, joihin me monesti luotamme ja joille annamme kätemme vievät meiltä uskon, luottamuksen ja rakkauden. Kaiken, mitä meillä on ja jättää meidät tyhjäksi. He imevät meiltä energiamme, taloutemma heilahtee ja suistumme alamäkeen ja tai huomaamme luisuvamme tällä kertaa liian lujaa. On hieno asia olla lammas, siinä ei ole mitään pahaa. Mutta on kyettävä pitämään jalat maassa ja pidettävä mielessä, että aina on pyrittävä etsimään totuutta. Onneton ihminen etsii lohtua ja tarttuu liian nopeasti pulloon tai pullon henkiin. On parempi kysyä miksi minä olen niin surullinen, miksi minulla ei ole ystäviä, miksi ansaitsen liian vähän, kannattaako unelmoida turhísta vai yrittää pärjätä vähemmällä, kuluttaa vähemmän. Minusta on hyvä ihmiselle olla vähän nöyrempi, turha lähteä sellaisten matkaan kuin Sara, jonka ajatus on että kaikki kaikessa on kyse ahneudesta. MUTTA niinhän se on, raha on tärkeää, ystävät ja talous. Elämä on muodostunut näistä ominaisuuksista. Onhan tällä Saralla hyvä ajatus takana. Kaikilla on mahdollisuus hyvään elämään. Kaikilla on mahdollisuus, mutta kaikki eivät saa sitä, mitä haluavat. PELKO on astunut jo kauan sitten elämäämme, siitä on TEHTY pysyvä seuralainen jokaisella aterialla ja jokaisella yömyssyllä. Itsekin pyöriskelen aika lailla näiden ajatusten parissa, en ole rikas, todellakaan, saan toimeentuloni juuri ja juuri, unelmia on ja ihan omat jauhot pussissa. Luotan terveeseen maalaisjärkeen vaikka asunkin kaupungissa. Täällä sitä tarvitsee enemmän ja varsinkin tällaisena median aikana. Auttajia on ilmaantunut maahan kuin sieniä sateella, saa vain ihmetellä mistä, ties vaikka Raamattu olisi totta, who knows. Mutta niinpä, jokainen löytää lohtunsa milloin mistäkin, auttajia tarvitaan jokatapauksessa, sitä varten on olemassa terveyshuolto, suomessa varsin hyvä onneksi vielä toistaiseksi. Mutta maailma on painumassa piemyteen MUTTA uskokaa pois, se tulee jälleen kerran takaisin pimeydestä valoon. Ja jokainen ihminen ei voi muuta kuin olla mukana, jokainen elävä olento on mukana suuressa kehityksessä. Suuressa luomistapahtumassa. Ihminen luo maailmaa, mutta onko sittenkään hänellä valtaa tai voimaa muuttaa maailmaa, ja sen tulevaisuutta paremmaksi (kuin Sara sanoi) Hän ei kykene tekemään pahaa kärpäsellekään. Mutta niin, maailma vaipuu yöhön ja tilanteemme muuttuu sietämättömäksi.
        Päivän viimeiset sanat:
        Myrkky ei voi vahingoittaa meitä.

        kaikille mukavaa päivän jatkoa, aurinkoista kesää.

        joo.... mä menin halpaan, siis ihan täydestä!!!
        osu niin oikeeksi sen jutut, mä jopa maksoin jostain vitun jutusta minkä se mulle sit teki.
        sitten huomasin että tililtä oli ruvennu häviään jotain pieniä summia rahaa esim 13.90 ja joku ihan outo firma ei ainakaan saran nimellä.
        sitten rupesin vähän googlettaa niin just joo, huijari mikä huijari. se on kai muutenkin oikeesti joku mies ranskasta!!!!!!!!

        ei mua noi rahat kiinnosta, vaan oikeesti uskoin sitä,oli niin vaikee tilanne elämässä ja kaikkee, mä jopa kerroin sille sellasia juttuja mitä mun parhaimmat kaverit ei ees tiedä.

        olin niin raivoissani, kun tajusin että mut on huijattu iha 10-0
        pistin sille viel postia, että saa kyllä viel ansionsa mukaa kun tollain kiusaa ihmisiä..
        eipä paljoo siitä ämmästä enään kuulunu!!

        VAROITUS: JENNA ABUTRASO (sukunimi varmaan väärin mutta aika lähellä, jenna kuitenkin)

        on samanlainen huijari, se vaikuttaa vielä mukavammalta ja ihan aidolta tyypiltä, sen kotisivuilla on joku chattikin missä sen kans voi puhua, tietenkin se haluaa heti rahaa ja JOS ei maksa se ei niinku enää vastaa mihinkään ja heittää sut periaattessa pihalle chatistä..
        kuitenkin olkaa varuillanne


        KAANNATTAA AINA GOOGLETTAA ENSIN!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe