SM-liigan alku voi jäädä Plustv:ssä ja kaapelissa näkemättä!

UrhoTV on kupla joka puhkeaa

UrhoTV:n venkoilun takia voi SM-liigan alku jäädä näkemättä kaapelissa ja Plustv:ssä:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/09/25381

Eivät ole vieläkään saaneet sopimuksia aikaiseksi ja homma uhkaa venyä ja liigan ottelut alkaa ennenkuin sopimuksia saadaan aikaiseksi.

Lisäksi hämmästyttää erittäin korkea hinta, varsinkin jos kanavan tilaa yksittäin, ilman jotain kanavapakettia. 14,95-15 euroa on pirun paljon yhdestä osapäiväisestä kanavasta joka lähettää vain 3 päivänä viikossa 2-3 tuntia kerrallaan.

11

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvottelija ?

Mistähän "syystä" CanalDigital sai neuvoteltua UrhoTv:n kanssa sopimuksen, mutta muilla operaattoreilla kestää saada neuvottelutulos aikaan ? Taisi saada Canal muutamia lisäasiakkaita tuon UrhoTv:n myötä.

• jospa sopimusta ei ole vielä kellään?

Tai jospa Canal Digital ei oikeasti ole saanutkaan sitä sopimusta vaan luulivat saaneensa ja kiirehtivät siitä jo hätäpäissään laittamaan logoa ja infoa sivuilleen?

Voisko tilanne olla noinkin ettei sitä sopimusta ole oikeasti vielä kenelläkään? Hätäilihän Plustv:kin kun laittoi sivuilleen että ovat tehneet sopimuksen, sitten se muutettiin muotoon ALUSTAVAN sopimuksen..

Lisäksi kun miettii että miksi CD:n sivuilla ei ole tilausnappia/-sivua että Perhepaketin tilanneet voisivat tilata tuon kanavan? Sehän ei kuulu vakiona Perhepakettiin (ainoastaan Canal ja Viihdepaketteihin se sisältyy vakiona) vaan Perhepaketin tilaajat joutuu erikseen sen tilaamaan. Tai joutuisivat mikäli siihen olisi mahdollisuuskaan.

• Sepi007
        jospa sopimusta ei ole vielä kellään? kirjoitti:

Tai jospa Canal Digital ei oikeasti ole saanutkaan sitä sopimusta vaan luulivat saaneensa ja kiirehtivät siitä jo hätäpäissään laittamaan logoa ja infoa sivuilleen?

Voisko tilanne olla noinkin ettei sitä sopimusta ole oikeasti vielä kenelläkään? Hätäilihän Plustv:kin kun laittoi sivuilleen että ovat tehneet sopimuksen, sitten se muutettiin muotoon ALUSTAVAN sopimuksen..

Lisäksi kun miettii että miksi CD:n sivuilla ei ole tilausnappia/-sivua että Perhepaketin tilanneet voisivat tilata tuon kanavan? Sehän ei kuulu vakiona Perhepakettiin (ainoastaan Canal ja Viihdepaketteihin se sisältyy vakiona) vaan Perhepaketin tilaajat joutuu erikseen sen tilaamaan. Tai joutuisivat mikäli siihen olisi mahdollisuuskaan.

UrhoTV on jo satelliitissa ja testilähetykset käynnissä. Se siitä.

• toopetar

että näkee sm-liigaa. Mulla on plus-tv kanavapaketti , miten siinä saa näkymään urho-tv:n. ei tästä ota selvää.

• jsiner

... vielä toistaiseksi:) Jos ja kun PlusTV tekee sopimuksen Urhon kanssa,varmasti tarjoavat sitä sinullekkin.
        Sen jälkeen riittää kun suoritat kanavahaun.

• #######

Ei tämä ole kovn hyvää toimintaa SM-Liigalta, että otteluja ei saada näkymään kaapelissa eka pelistä lähtien. Uskon, että tuo Urho-TV kaatuu ennen tämän kauden loppua. Ei noita asiakkaita kohta löydy mistään, jos homma ei ala alusta asti toimimaan.

• tooicing

SM-liiga sai rahansa,paskaa haukkaa ehkä Parsifal,tuskin sekään.

• aaaaaaassas

"ei tämä ole kovn hyvää toimintaa SM-Liigalta, että otteluja ei saada näkymään kaapelissa eka pelistä lähtien. "

Hanki pöytäantenni

• 29lhm
      • näkyy suurimmalla osalla jo

Sopimukset on nyt Plustv:n, Canal Digitalin (antenni ja sat.tv), dnan (kaapeli), Soneran (kaapeli), elisa (kaapeli), ja Welhon kanssa joten kyl tuon Urhotv:n saa jo aika moni katsottavakseen, itelläni olis mahdollisuus seurata antennin ja myös satelliitin kautta mut en viitsi. Urhotv sai mun korvissani jo paskan kaiun viivytyksillään enkä sitä aio tilata. Tosin syyttävä sormi osoittaa myös liigan suuntaan, ei nekään pellet ihan syyttömiä ole tähän.

• *asialinjalla*

Mieluummin paikanpäälle katsomaan 2-3 kertaa kaudessa. Jääköön tämäkin sitten tälle asteelle. En suostu tuollaisia hintoja maksamaan, sama kävi formuloiden kanssa, enkä niitäkään enää kaipaa.. Tuleepahan etsittyä muita, edullisempia aktiviteetteja noiden istuntojen tilalle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe