SM-liigan alku voi jäädä Plustv:ssä ja kaapelissa näkemättä!

UrhoTV on kupla joka puhkeaa

UrhoTV:n venkoilun takia voi SM-liigan alku jäädä näkemättä kaapelissa ja Plustv:ssä:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/09/25381

Eivät ole vieläkään saaneet sopimuksia aikaiseksi ja homma uhkaa venyä ja liigan ottelut alkaa ennenkuin sopimuksia saadaan aikaiseksi.

Lisäksi hämmästyttää erittäin korkea hinta, varsinkin jos kanavan tilaa yksittäin, ilman jotain kanavapakettia. 14,95-15 euroa on pirun paljon yhdestä osapäiväisestä kanavasta joka lähettää vain 3 päivänä viikossa 2-3 tuntia kerrallaan.

11

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvottelija ?

      Mistähän "syystä" CanalDigital sai neuvoteltua UrhoTv:n kanssa sopimuksen, mutta muilla operaattoreilla kestää saada neuvottelutulos aikaan ? Taisi saada Canal muutamia lisäasiakkaita tuon UrhoTv:n myötä.

      • jospa sopimusta ei ole vielä kellään?

        Tai jospa Canal Digital ei oikeasti ole saanutkaan sitä sopimusta vaan luulivat saaneensa ja kiirehtivät siitä jo hätäpäissään laittamaan logoa ja infoa sivuilleen?

        Voisko tilanne olla noinkin ettei sitä sopimusta ole oikeasti vielä kenelläkään? Hätäilihän Plustv:kin kun laittoi sivuilleen että ovat tehneet sopimuksen, sitten se muutettiin muotoon ALUSTAVAN sopimuksen..

        Lisäksi kun miettii että miksi CD:n sivuilla ei ole tilausnappia/-sivua että Perhepaketin tilanneet voisivat tilata tuon kanavan? Sehän ei kuulu vakiona Perhepakettiin (ainoastaan Canal ja Viihdepaketteihin se sisältyy vakiona) vaan Perhepaketin tilaajat joutuu erikseen sen tilaamaan. Tai joutuisivat mikäli siihen olisi mahdollisuuskaan.


      • Sepi007
        jospa sopimusta ei ole vielä kellään? kirjoitti:

        Tai jospa Canal Digital ei oikeasti ole saanutkaan sitä sopimusta vaan luulivat saaneensa ja kiirehtivät siitä jo hätäpäissään laittamaan logoa ja infoa sivuilleen?

        Voisko tilanne olla noinkin ettei sitä sopimusta ole oikeasti vielä kenelläkään? Hätäilihän Plustv:kin kun laittoi sivuilleen että ovat tehneet sopimuksen, sitten se muutettiin muotoon ALUSTAVAN sopimuksen..

        Lisäksi kun miettii että miksi CD:n sivuilla ei ole tilausnappia/-sivua että Perhepaketin tilanneet voisivat tilata tuon kanavan? Sehän ei kuulu vakiona Perhepakettiin (ainoastaan Canal ja Viihdepaketteihin se sisältyy vakiona) vaan Perhepaketin tilaajat joutuu erikseen sen tilaamaan. Tai joutuisivat mikäli siihen olisi mahdollisuuskaan.

        UrhoTV on jo satelliitissa ja testilähetykset käynnissä. Se siitä.


    • toopetar

      että näkee sm-liigaa. Mulla on plus-tv kanavapaketti , miten siinä saa näkymään urho-tv:n. ei tästä ota selvää.

      • jsiner

        ... vielä toistaiseksi:) Jos ja kun PlusTV tekee sopimuksen Urhon kanssa,varmasti tarjoavat sitä sinullekkin.
        Sen jälkeen riittää kun suoritat kanavahaun.


    • #######

      Ei tämä ole kovn hyvää toimintaa SM-Liigalta, että otteluja ei saada näkymään kaapelissa eka pelistä lähtien. Uskon, että tuo Urho-TV kaatuu ennen tämän kauden loppua. Ei noita asiakkaita kohta löydy mistään, jos homma ei ala alusta asti toimimaan.

      • tooicing

        SM-liiga sai rahansa,paskaa haukkaa ehkä Parsifal,tuskin sekään.


      • aaaaaaassas

        "ei tämä ole kovn hyvää toimintaa SM-Liigalta, että otteluja ei saada näkymään kaapelissa eka pelistä lähtien. "

        Hanki pöytäantenni


    • 29lhm
      • näkyy suurimmalla osalla jo

        Sopimukset on nyt Plustv:n, Canal Digitalin (antenni ja sat.tv), dnan (kaapeli), Soneran (kaapeli), elisa (kaapeli), ja Welhon kanssa joten kyl tuon Urhotv:n saa jo aika moni katsottavakseen, itelläni olis mahdollisuus seurata antennin ja myös satelliitin kautta mut en viitsi. Urhotv sai mun korvissani jo paskan kaiun viivytyksillään enkä sitä aio tilata. Tosin syyttävä sormi osoittaa myös liigan suuntaan, ei nekään pellet ihan syyttömiä ole tähän.


    • *asialinjalla*

      Mieluummin paikanpäälle katsomaan 2-3 kertaa kaudessa. Jääköön tämäkin sitten tälle asteelle. En suostu tuollaisia hintoja maksamaan, sama kävi formuloiden kanssa, enkä niitäkään enää kaipaa.. Tuleepahan etsittyä muita, edullisempia aktiviteetteja noiden istuntojen tilalle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe