Etsin virtuaalihoitohevosta! (Tarkempaa tietoa viestissäni)

Tunnollinen hoitaja

Hei!

Haluaisin virtuaalihoitsun. Mieluiten tahtoisin Suomenhevos Ex-ravurin. Saapi olla ori,tamma tai ruuna. Ex-ravurista voisin kouluttaa hienon ratsun. :) Olen IRL- elämässä ratsastellut suokki ex-ravurilla, joten tiedän aika paljon ex-ravureista. Saa olla hoitaessa vaikka ilkeäkin. Kunhan ei ihmissyöjä X). Ratsastaessa miel. reipas. Rats.koulutuksen ei tarvitse olla edes aloitettu! Voisin hoitaa n. kerran viikossa. Lupaan ilmoittaa jos en pääse hoitamaan :) Lomilla en välttämättä pysty hoitamaan :(. Koska jos lähden maalle ei ole kunnon nettiyhteyttä. VOIN hoitaa myös lämppäri ex-ravuria. Mieluiten kuitenkin Suomenhepo

12

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annika1

      Osoitteessa http://www.campana.webs.com on monta kauraturpaa vailla omaa rapsuttelijaa. Yhtäkään suokkia ei tosin tallilla ole, puoliveri rotuja vain. Aattelin nyt silti laittaa jos kiinnostut sittenkin :) Jos joku kiinnosti, kysy CC:n viekussa rohkeasti hoitsuksi, täällä kun en niin usein käy että viestit jää huomaamatta

    • Sophie.

      >>>> www.ptforever.urli.net

    • Senni-Deltur

      http://www.laudatur.suntuubi.com/
      Laudaturissa on 2 suokkii, joista toinen on semmoinen 18- vuotias ex-ravuri ja toinen semmoinen "normaali"
      Tervetuloa hoitamaan ihanaa suokkia, joka ex- ravuri Vihuria :)
      Vihuria täytyisi kouluttaa kunnon ratsuksi, joten lykkyä tykö!
      Tallillani on tällä hetkellä tallillani on estekisoihin ilmoittautumiset, joten voit niihinkin osallistua Vihurilla.
      Terv. Senni D. ja Vihuri sekä muut!

    • =) Mea

      V-tallin nimi: kilpatallitahti sinne vaan hoitamaan kaikki!

    • Cendastable

      Tulisitkos mun tallilleni? Se on uusi, seitsemän hevosta, ja tallirahaa on, palkintoja jaellaan, ja kauppakn löytyy. Valitettavasti suokkeja meillä ei ole, mutta kelpaisiko esim. tinker? Meillä on heppoja laidasta laitaan. Olisin erittäin kiitollinen jos tulisit tallilleni hoitamaan!
      Osoite on www.cendastable.suntuubi.com

    • heppa fani

      MOI täällä olisi yksi talli jossa on kyllä vain issikoita koska se on issikkavaellustalli!
      Siellä tällä hetkellä ei ole yhtään hoitajaa paitsi yksi talli avustaja joka joskus vie hevosia ulos ja tulee tunnille tai vuokraa yhden. Talli ei ole minun mielestä sekainen eikä outo vaan sellainen josta ymmärtää ja tajuaa jotain.
      P.S. Siellä on talli maskotti joka on suomenhevonen. Sillekkin saa hoitajan! =) Käy koittaa!

      • Heppa fani

      • Jensu98
        Heppa fani kirjoitti:

        Unohdin tosta issikkavaellustallista osotteen se on: http://issikkavaellus.suntuubi.com/admin/?cat=26&preview=2

        Tässä olisi talli. Tallilla ei kyllä ole suokkeja eikä raveja, mutta tulistko edes katsomaan. Tallilla on hevosia, poneja, kissoja, koiria ym. Käyn päivittelemässä melkein joka päivä.

        Hoitaja pula!
        Kiitos jos käyt.

        Terv. Jensu, ponit ja eläimet


      • Jensu98
        Jensu98 kirjoitti:

        Tässä olisi talli. Tallilla ei kyllä ole suokkeja eikä raveja, mutta tulistko edes katsomaan. Tallilla on hevosia, poneja, kissoja, koiria ym. Käyn päivittelemässä melkein joka päivä.

        Hoitaja pula!
        Kiitos jos käyt.

        Terv. Jensu, ponit ja eläimet

        Osoite on: http://catarata.suntuubi.com/?cat=1


    • Jenny ja Cassu

      Cassu on ex-ravuri joka pitäisi kouluttaa.Tämä on Octavian varsa, mutta Octavia ei asu tallillamme.Olisi kiva jos menisit kilpailemaan tällä.Minulla on myös kaksi kilpailu-hevosta ja yksi raviponi.Lakritsi on myös ratsastuskoulu jossa on poneja ja hoitokäytössä 4 suokkia.Kaikki paitsi Jolle ja Mille tarvitsevat hoitajaa"!!!
      -Jenny ja RL Castle ja muut ponit ja hepat :)

      • Tunnollinen Hoitaja

        ETSIN EX-RAVURI SUOMENHEVOSTA hoituksi, miksi kummassa minulle tarjotaan sitten jotain muuta? EN huvikseni laittanut, että tahdon ex-ravurin,....

        -Cicely


      • X
        Tunnollinen Hoitaja kirjoitti:

        ETSIN EX-RAVURI SUOMENHEVOSTA hoituksi, miksi kummassa minulle tarjotaan sitten jotain muuta? EN huvikseni laittanut, että tahdon ex-ravurin,....

        -Cicely

        KÄYKÄÄ KATTOO JOS OOTTE VAILLE HOITSUA

        http://piitu.suntuubi.com/?cat=1


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe