Juttu on nyt näin:

höpötti

Hei, te kaikki nuorukaiset, jotka täällä viitsitte roikkua. Tahdoin vain kertoa teille mistä on kysymys. Kaikki te, jotka siis haukutte pikku G:tä teette sitä vain sen takia, että tunnette kuuluvanne samaan joukkoon. Ja jos joukossanne joku tekee huonoa musiikkia, on heimossa tapana haukkua hänet homoksi, koska muuta ei osata, surullista sinänsä. Mutta te, jotka olette tämän yläpuolella, ettekä ole pistäneet tänne mitään "gee on homo, jou" viestiä, niin jatkakaa samaan malliin, ehkä saamme vielä nämä nasutkin tajuamaan että olisi aika opetella jotain hyödyllistä. kiitos.

13

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loel

      plz plz lol huhhu.. loeal lael whine noob.. stfu.. tappakaa pikku-gay

    • Serpentum

      Tässä jo kolmatta kymmenettä elellään, mutta silti olen sitä mieltä, että G on ihan vitun huono. Ärsyttävä vaikutus nuoriin, levittää tuollaista lökäpöksy kulttuuria jossa ei ole mitään ideaa. Suurin osa räpistä kuitenkin on huume/kriminaalista toimintaa ihailevaa. Siinä sitä sitten ollaan kun penskat laajentaa musiikkimakuaan ja roikkuu housut polvissa 10 vuotiaina kylällä kännissä nortti huulessa koska isot räppäritkin tekee niin (ja joku vielä kehtaa sanoa, että metallimusiikki rappeuttaa). Mun maailmassani ei ainakaan ole mitään arvostusta moista rikollista elämäntapaa suosivaa musiikkia kohtaan.

      Sitten on vielä tuo suomen kielen raiskaus... Kehitellään koko ajan uusia sanoja ja lyhenteitä jotka sitten iskostuu jokapäiväiseen kielenkäyttöön ja on miellyttävyysasteiltaan samaa luokkaa penissyövän kanssa.

      Ei prkl, ja G:n sanotuksiin vanhemmatkin sysää kasvatusvastuunsa. Penskana ainakin kunnioitettiin isää ja äitiä aivan jostain muusta syystä kun siitä, että joku räppärikin tekee niin. Aika pahasti rappiolla on tämä maailma...

      • huvittunut

        teräviä huomiot =)

        onneksi nuo kaikkien palvomat rokkarit, beatlesista alkaen, eivät ole huumeisiin seonneet, puhumattakaan viinasta ja röökistä. ostitko jo lipun beatles-paulin keikalle =)

        rappiota on ilmassa, mutta se tuskin pikku g:n tai hoppareitten syytä


      • Serpentum
        huvittunut kirjoitti:

        teräviä huomiot =)

        onneksi nuo kaikkien palvomat rokkarit, beatlesista alkaen, eivät ole huumeisiin seonneet, puhumattakaan viinasta ja röökistä. ostitko jo lipun beatles-paulin keikalle =)

        rappiota on ilmassa, mutta se tuskin pikku g:n tai hoppareitten syytä

        Tuo on toki totta. Rokkarielämä on aina rokkarielämää, mutta Beatles ei (tietääkseni) täyttänyt levyjään sanoituksilla huumeista, naisista ja väkivallasta (mikä on sinänsä toimiva kolmiyhteys). Sinänsä minulla ei taida muita perusteita olla muuta kuin, että tuollainen "musiikki" kasvattaa pian penskat uskomaan, että tuollainen pieni komppi jonka päälle puhutaan on mukamas sen enempää luettavissa musiikiksi kuin jos niikseen tulee runoudeksi (Eminemhän oli vetänyt jonkun runoilijapalkinnon) Runous runoutena ja musiikki musiikkina, tuo ei edusta kumpaakaan.


      • huvitunut
        Serpentum kirjoitti:

        Tuo on toki totta. Rokkarielämä on aina rokkarielämää, mutta Beatles ei (tietääkseni) täyttänyt levyjään sanoituksilla huumeista, naisista ja väkivallasta (mikä on sinänsä toimiva kolmiyhteys). Sinänsä minulla ei taida muita perusteita olla muuta kuin, että tuollainen "musiikki" kasvattaa pian penskat uskomaan, että tuollainen pieni komppi jonka päälle puhutaan on mukamas sen enempää luettavissa musiikiksi kuin jos niikseen tulee runoudeksi (Eminemhän oli vetänyt jonkun runoilijapalkinnon) Runous runoutena ja musiikki musiikkina, tuo ei edusta kumpaakaan.

        eminem tulee jäämään musiikin historiaan levyjensä sa sanoituksiensa ansiosta. olen muutenkin sitä mieltä, että räbäyttäjien tekstejä aliarvioidan ihan liikaa. runoutta tutussa merkityksessä ne eivät ole, mutta parhaimmillaan pieksevät mennen tullen ns. rocksanoittajat.

        ja upea oli muuten eminem lavalla, kun the roots oli bändinä!

        aikaa hyvin kuvaa sekin, että eihän nykyään enää puhuta kitarasankareista, kovista basisteista jne. hyvä jos jossain vuosiäänestyksessä on sarja: muusikko.

        räppiä kuitenkin mieluummiin kuin poroanttia tai hannaa =)


      • Serpentum
        huvitunut kirjoitti:

        eminem tulee jäämään musiikin historiaan levyjensä sa sanoituksiensa ansiosta. olen muutenkin sitä mieltä, että räbäyttäjien tekstejä aliarvioidan ihan liikaa. runoutta tutussa merkityksessä ne eivät ole, mutta parhaimmillaan pieksevät mennen tullen ns. rocksanoittajat.

        ja upea oli muuten eminem lavalla, kun the roots oli bändinä!

        aikaa hyvin kuvaa sekin, että eihän nykyään enää puhuta kitarasankareista, kovista basisteista jne. hyvä jos jossain vuosiäänestyksessä on sarja: muusikko.

        räppiä kuitenkin mieluummiin kuin poroanttia tai hannaa =)

        Itse arvostan paljon enemmän esimerkiksi My Dying Briden sanoituksia runollisessa mielessä kuin ensimmäistäkään "räbäyttäjää". Niissä on oikeasti runollista haikeutta ja kauneutta.

        Ja muusikoista arvostan ennemmin vaikka norjalaisia Satyr/Hellhammer -osastoa sillä he tekevät musiikkia oikeilla soittimilla jonkun rumpukone kompin sijaan. Mutta kuten sanottua, jokaiselle tahtonsa mukaan.

        ps. huvittunut ei huvitunut...


      • huvittunut edelleen
        Serpentum kirjoitti:

        Itse arvostan paljon enemmän esimerkiksi My Dying Briden sanoituksia runollisessa mielessä kuin ensimmäistäkään "räbäyttäjää". Niissä on oikeasti runollista haikeutta ja kauneutta.

        Ja muusikoista arvostan ennemmin vaikka norjalaisia Satyr/Hellhammer -osastoa sillä he tekevät musiikkia oikeilla soittimilla jonkun rumpukone kompin sijaan. Mutta kuten sanottua, jokaiselle tahtonsa mukaan.

        ps. huvittunut ei huvitunut...

        mukaan minäkin kaipaan, se muuttaisi koko homman vielä paljon paremmaksi.

        myönnän rajoitteisuuteni näitten doom/black metal-juttujen kanssa, en niitä kuuntele, joten noihin sanoituksiin en voi ottaa kantaa.

        enemmän nuo ovat marginaalikamaa, joiden lyriikoitten painoarvoa ei voi verrata eminemiin. se ei tietenkään huononna mitenkään hyvää sanoitusta.

        vertaan eminemiä lähinnä saman panoarvon omaaviin rock staroihinm, heille eminem ei häviä, ei sitten millään.


      • Minä
        Serpentum kirjoitti:

        Itse arvostan paljon enemmän esimerkiksi My Dying Briden sanoituksia runollisessa mielessä kuin ensimmäistäkään "räbäyttäjää". Niissä on oikeasti runollista haikeutta ja kauneutta.

        Ja muusikoista arvostan ennemmin vaikka norjalaisia Satyr/Hellhammer -osastoa sillä he tekevät musiikkia oikeilla soittimilla jonkun rumpukone kompin sijaan. Mutta kuten sanottua, jokaiselle tahtonsa mukaan.

        ps. huvittunut ei huvitunut...

        Hei fruity loopsin demoversio päälle ja kovaa settii pukkaa douppii shittii arse


      • ArchHereticAngelo

        Siis. Räppi itsessään ei ole ongelmien syy, vaan se kuvaa ongelmaa. Kuten on sanottu, "aseet eivät ihmisiä tapa, vaan ihmiset tappavat ihmisiä". Räpillä on hyvin pieni vaikutus siihen miten nuoret kriminaalisoituvat tässä maailmassa, vaan suurin syy lienee globalisoituminen, joka tukee liian vahvast status quo:ta.
        Myönnän kyllä sen, että pg:n sanoituksissa on enemmän paskaa kuin viikon vetämättä olleessa pytyssä, mutta elkää hyvät ihmiset generalisoiko, vaan pitäkää mielenne avoinna, sillä on olemassa hyvää ja yhteiskuntakriittistä(kin) räppiä.


      • huvittunut
        ArchHereticAngelo kirjoitti:

        Siis. Räppi itsessään ei ole ongelmien syy, vaan se kuvaa ongelmaa. Kuten on sanottu, "aseet eivät ihmisiä tapa, vaan ihmiset tappavat ihmisiä". Räpillä on hyvin pieni vaikutus siihen miten nuoret kriminaalisoituvat tässä maailmassa, vaan suurin syy lienee globalisoituminen, joka tukee liian vahvast status quo:ta.
        Myönnän kyllä sen, että pg:n sanoituksissa on enemmän paskaa kuin viikon vetämättä olleessa pytyssä, mutta elkää hyvät ihmiset generalisoiko, vaan pitäkää mielenne avoinna, sillä on olemassa hyvää ja yhteiskuntakriittistä(kin) räppiä.

        16v jätkältä kovaa yhteiskuntakritiikkiä? sepäs se uskottavaa olisikin! asuntovelat vaan päälle painaa, helibor rassaa!!

        valtaosan nuorista elämä on kuitenkin ihan jotain muuta kuin kerava-kapinaa =)))))


    • Räyhä

      Suomi on vapaa maa mä sanon mitä huvittaa eikä kukaan voi estää mua ja mun mielipide on se että pikku g on lahjaton nulikka ja ei ole mun vika jos itkette kun teidän suosikki artistia haukutaan.
      Aikaa minulla riittää joten siksi pyörinkin usein näissä foorumeissa ja kukaan ei pysäytä mua.

      • feikkihanuri

        että sä täällä koitat paineitasi purkaa. kävisit vessassa välillä, kusi pakkaa päähän.

        aikaa tuntuu riittävän, onko apukoulu loppu. vai et tainnut sitäkään selvittää!

        mitä enemmän sä haukut sitä enemmän fanit tulee suosikkiaan, et kai sä tosissaan luule, että sun sanoillasi olisi jotain painoarvoa. tiedät että koskaan sun juttus ei ole ketään tosissaan kiinnostaneet, eikä siis nytkään.

        säälittävä luuseri olet, sua onkin kiva seurata täällä ...


      • Räyhä
        feikkihanuri kirjoitti:

        että sä täällä koitat paineitasi purkaa. kävisit vessassa välillä, kusi pakkaa päähän.

        aikaa tuntuu riittävän, onko apukoulu loppu. vai et tainnut sitäkään selvittää!

        mitä enemmän sä haukut sitä enemmän fanit tulee suosikkiaan, et kai sä tosissaan luule, että sun sanoillasi olisi jotain painoarvoa. tiedät että koskaan sun juttus ei ole ketään tosissaan kiinnostaneet, eikä siis nytkään.

        säälittävä luuseri olet, sua onkin kiva seurata täällä ...

        Ime sä pelle munaa vaan!
        Mä oon ylioppilas joten tunge sä sun apukoulus perseesees!
        Et taida vaan kestää sitä että pikku g on pelle ja sua vituttaa kun mä sanon siitä pari faktaa. Mutta kyl jos sä haluut tapella niin voidaan kadulla ottaa härmäläiseen tyyliin kylkimyyryy jos vaan olet mies...
        Kadulla se menee niin että jos on liikaa vittuiluu niin sitten tulee tappelu. Internet on ainoa paikka missä voi noin vaan aukoa päätään mutta jos ip:n saa selville niin tietää kotiosoitteen ja silloin on huumori kaukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe