Missä on Lestadiolaisen kristillisyyden Raamatullisuus?

Ortodox

Vanhoillis-Lestadiolaiset ja heidän johtajansa sekoittavat Juutalaisuuden ja Kristillisyyden kuten Lutherikin rinnakkais opissaan jolta puuttuu teologinen ja Raamaiullinen pohja.
Lutter vähättelee Juutalaisia Jumalan omaisuuskansaa tuota jaloa ölypuuta johon meidät pakana-kristityt on ympätty.VanhoillisLestadiolaiset olettavat olevansa "Jumalan Valtakunta" se ainoa oikea. Mutta Vl yhteisö ei noudata Jumalan SANAA, eli Jumalan tahtoa vaan ovat itse rakentaneet jumalansa ja niin ikään oman jumalansa valtakunnan ilman sanan perustusta.
Jeesus sanoo:
"Minä olen TIE ja TOTUUS ja ELÄMÄ; EI KUKAAN TULE ISÄN TYKÖ MUUTOIN KUIN MINUN KAUTTANI."
Tie, ja Totuus ja Elämä ei tule kenenkään osaksi Vanhoillislestadiolaisen uskon käsityksen kautta, vaan ja ainostaan JEESUKSEN SANA kautta. Johannes 14:6.
Pelastus ja jumalan Isän tunteminen on Jeesukseen takana, joka ei tunne Jeesusta ei voi tuntea Isää Jumalaa. Jeesus sanoo:
"Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunnne kukaan muu kuin Poika, JA SE KENELLE POIKA TAHTOO HÄNET ILMOITTAA: Mat 11:27.
Jeesus sanoo:totisesti, totisesti minä sanon teille:MINÄ olen lammastan OVI.Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, NIIN HÄN pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja uslos ja löytävä laitumen."
Johannes 10:7-16.
Kaikki lestadiolaiset ja muut pakanat tarvitsevat mennä sisälle Jumalan valtakuntaan Jeesus portista uskomalla häneen. Jeesus on ainoa tie pelastuikseen ja Taivaan kotiin .

4

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iveta

"Minä olen TIE ja TOTUUS ja ELÄMÄ; EI KUKAAN TULE ISÄN TYKÖ MUUTOIN KUIN MINUN KAUTTANI."
      "Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunnne kukaan muu kuin Poika, JA SE KENELLE POIKA TAHTOO HÄNET ILMOITTAA: Mat 11:27.
      Jeesus sanoo:totisesti, totisesti minä sanon teille:MINÄ olen lammastan OVI.Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, NIIN HÄN pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja uslos ja löytävä laitumen."
      Johannes 10:7-16.
      Hengellinen liike X sanoo luettuaan Raamatusta yllämainitut kohdat: Oikeaa tekstiä!
      Hengellinen liike Y sanoo luettuaan Raamatusta yllämainitut kohdat: Amen!
      Hengellinen liike Z sanoo luettuaan Raamatusta yllämainitut kohdat: Totta on!
      Mutta kuitenkin voivat syyttää toisiaan epäuskoisiksi, vääräuskoisiksi jne. Jumalan RAUHAA, ei tappeluita.

• Järkis

Juuri tuollaiset mielipiteet ovat syypää paljon kärsimykseen ja väkivaltaan maailmassa. Seuraava filmi selittää miksi:

http://www.youtube.com/watch?v=k6NliWxVNxw

Vanhoillislestadiolaisuudessa sentään uskovaiset itse kärsivät jos joku on kärsii, ei ulkopuolisia.

• Jeesus sanoo:
      Tie, ja Totuus ja Elämä ei tule kenenkään osaksi Vanhoillislestadiolaisen uskon käsityksen kautta, vaan ja ainostaan JEESUKSEN SANA kautta. ¨¨¨¨¨ Tähän on hieman lisättävä, missään ei sanota Raamatussa, että Jeesuksen Sana kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta. On tunnustettava ensin Jeesus Herraksi ja luvattava seurata Häntä, silloin löytyy iankaikkisuus ja isä. Sana on itse Jeesus ennen syntymäänsä, Kristus kuoltuansa ja ylösnousemuksen jälkeen.

Johannes 14:6.
      Pelastus ja jumalan Isän tunteminen on Jeesukseen takana, joka ei tunne Jeesusta ei voi tuntea Isää Jumalaa. Jeesus sanoo:
      "Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunnne kukaan muu kuin Poika, JA SE KENELLE POIKA TAHTOO HÄNET ILMOITTAA: Mat 11:27. ¨¨¨ Juuri näin, siksi lestadiolaisella ei ole käytännössä kumpaakaan. Ei Isää, eikä Poikaa.

Jeesus sanoo:totisesti, totisesti minä sanon teille:MINÄ olen lammastan OVI.Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, NIIN HÄN pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja uslos ja löytävä laitumen." ¨¨¨ Tämäkin vielä, heille on portti oma lahko, joka on verrattavissa sikalaan, jos puhutaan lammashuoneesta, sillä on vain yksi portti, tie isän luokse ja se on Jeesus Kristuksena.

• Selitys

on saatanasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      7257
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5136
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2911
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2368
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1418
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      190
      1324
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1073
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      300
      987
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      222
      930
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      886
    Aihe