että kun on menossa kuskinpenkki vaihtoon ja saisin halvalla sähkötoimisen kuskinjakkaran tilalle. Niin onko siellä valmiina johdot kyseiselle penkille että ne sähkösäädöt toimii?. Autona V70 -vm98.
Penkinvaihdosta
5
4467
Vastaukset
- volvo_puranen
Penkki on kyseiseen automalliin sopiva.Kyllä ne piuhat on siellä korissa, onko liittimet päässä valmiina vai joudutko kytkemään siitä en ole100% varma.Sähköjen kytkentäkaaviota vaan katselemaan ja penkin vaihtoon.
- vastauksesta.
Tuonne mekaaniseen penkkiin näyttää neljä eri johtoa menevän. Eli epäilen että joku noista on se oikea johto.
- Kaldonia
vastauksesta. kirjoitti:
Tuonne mekaaniseen penkkiin näyttää neljä eri johtoa menevän. Eli epäilen että joku noista on se oikea johto.
Mulla on myös kulunut kuskinpenkki ja olen katsellut joitakin vähän uudempia.
Mitä sähköpenkki kustantaa? Onko nahkainen? - volvo_puranen
Kaldonia kirjoitti:
Mulla on myös kulunut kuskinpenkki ja olen katsellut joitakin vähän uudempia.
Mitä sähköpenkki kustantaa? Onko nahkainen?Katso vain autonmalli ja sitten sisusta ja istuimet ja tarjonassa löytyy.
http://old.varaosahaku.fi/ - Anonyymi
volvo_puranen kirjoitti:
Katso vain autonmalli ja sitten sisusta ja istuimet ja tarjonassa löytyy.
http://old.varaosahaku.fi/Vanha mutta jos jotakuta viä kiinnostaa niin ainaki omassa v70 ssä oli johdot valmiina sähköpenkille. Se iso peltikuorinen sulake piti kattella kun puuttui, se on siellä sulakerasiassa vähän piilossa ja joutuu ottaan ne neljä ruuvvia auki että saa laitettua paikalleen.
Jos eri vuosimallisesta ottaa penkit niin sips airbageissa on eroja, itse otin 97 vuotisesta jossa sipseihin ei mene mitään johtoja ja bägin nalli on penkin kyljessä, 98 vuotiseen menee 2 johtoo bägille ja nalli on ties missä, purin nämä ja heitin penkin alle että sain srs valon sammumaan 😜
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901