Olen pannut merkille että yhä useamman ranteesta puuttuu kello.Olen myös itse luopunut kellosta ja elänyt kellotonta elämää jo 10 vuotta. Myöskään kännykkää en pidä enään mukanani joten olen ajoistani sisäisen kelloni varassa. Osaan kuitenkin määritellä ajan tarvittaessa melkoisen tarkkaan.
Lieko muita jotka ovat siirtyneet pehmeään aikarytmiin.
Tic Tac
16
181
Vastaukset
ei mullakaa kelloa enää yleensä. Kännykästä katon ajan. Pehmeään aikarytmiin ei vielä ole varaa, kellonperässä on täs viel elettävä.):
- HTZA
Ranteessa pitää olla hieno kello.
- Meriläinen
sen kellon viime synttäreillä työpaikalta sain niin täytyyhän sitä pitää.
Lomalla ja vapailla ei ole kelloa käytössä eokä känny kulje mukana. Ajoittain en edes tiedä missä känny on ennenkuin joku soittaa.
Tänää viimeksi hain ja hain kun soi mutta en muistanut minkä takin taskussa viimeksi oli.
Kerran se katosi niin että kun piti soittaa enkä muistanut missä oli niin kävin naapurille sanomaassa soita mulle että löydän kännyn.- handek
Isäni Tissot minulla on, kaksikymmentä vuotta vanha, patterit aikaa sitten loppu, kultainen.
Ja paksu, kultainen ranneketju, Bulgarian peruja.
Kellon arvo on ehkä 2000e, rannekkeen arvo 10e, jos sitäkään.
Kusettivat kunnolla.
Maksoin siitä paljon enemmän... - Marlyn
ollut känny monta kertaa.Joskus ihan naurattaa että voiko sitä olla noin hajamielinen?! Kerran olin ostanut uudet kumisaappaat.Ajelin pyörällä kotiin,puhelin soi ja kun en viitsinyt pysähtyä,sujautin sen kumisaappaaseen,jotka oli takapakkarin korissa.
No-olin tovin kotona,ja ihmettelin ettei puhelin soi...? Ja siitä alkoi hillitön etsiminen! loppujen lopuksi luulin pudottaneeni kännykän,ei kun naapuriin ja soitto operaattorille,sulkekaa linja-nyt sillä varmaan joku soittelee Kiinaan ja ties minne.
Ja niin he lupasivat tehdä.Ja kas,kun tulin kotiin,muisti palasi.Kumisaapas! Takaisin naapuriin-soitto takaisin operaattorille,joko ehditte sulkea? Eivät ehtineet,pelastus.Että sitä voi ollakin torvi.
Mä käytän työssä kaulassa riippuvaa kelloa. Rannekello menee minulla rikki niin helposti ja se häiritsee. Kännykästä en näe kelloa ilman silmälaseja ulkona auringonvalossa, sisätiloissa näyttö on vähän terävämpi. Ja siksi kännykällä en tee, muuta kuin vastaan siihen, ilman silmälaseja ja se on siksi monimutkainen laite ajan seurantaan.
Kaulakello tai tissivälikello roikkuu ylösalaisin kaulassa, jotta katsoessani siitä aikaa, näen silloin kellon oikeinpäin. Se roikkuu mustassa nahkahinnassa ja siinä on myös sekunttinäyttö. Kello on nimestä päätellen suomalaista laatua, mutta tiedä häntä missä kiinassa niitä nykyään tehdään.- kivellä.istuja
kyllä vapaaehtoisesti pidä miään kahleita; en ranteessa, en kaulassa, en vyötäisillä, en korvissa, en nenussa. Aika on helppo katsoa kännystä. Nyt on herännyt uusi into kelloihin ja ajattelin hankkia ison paloauton punaisen kellon seinälle ja jonnekin sellaisen ison romanttisen hempeilykellon, ison jota pidetään telineessä ja hirmuisesti himottaisi sellainen kaksipuolinen asemankello, mut kun ei ole paikkaa mihin sen sijoittaisi. Ainut pelote isoissa tiktak-kellissa vaikkakin paristolla käyvissä on se, että jos stressaannun niin kellot pitäisi varmaan viedä tuulikaappiin pois häiritsemästä.
Ajalla ei ole väliä ellei ole menoa ja silloin olen nipo ja vilkuilen jatkuvasti ajankulua ja olen kaikkialla etuajassa.- Meriläinen
kesällä keittiöön kellon joka on kuin veneen ruori, siitä se pikkuhiljaa valmstuu kalastajan keittiö.
Verkko ja vanha kalavaaka seinälle vielä. En vain ole vielä päättanyt niiden paikkaa, tai ehkä olenkin, vaatii vain maailmankartan pois ottoa ja verkon laittoa. - kivellä.istuja
Meriläinen kirjoitti:
kesällä keittiöön kellon joka on kuin veneen ruori, siitä se pikkuhiljaa valmstuu kalastajan keittiö.
Verkko ja vanha kalavaaka seinälle vielä. En vain ole vielä päättanyt niiden paikkaa, tai ehkä olenkin, vaatii vain maailmankartan pois ottoa ja verkon laittoa.Nousi aistimukseksi tekstiäsi lukiessa savustetun kalan tuoksu ja sellainen vaalehahkoon norjalaisvillapaitaan pukeutunut kookas sänkipartainen mies istumassa pöydänääressä ja sekoittamassa sokeria kahvikupissa. :-)
- Meriläinen
kivellä.istuja kirjoitti:
Nousi aistimukseksi tekstiäsi lukiessa savustetun kalan tuoksu ja sellainen vaalehahkoon norjalaisvillapaitaan pukeutunut kookas sänkipartainen mies istumassa pöydänääressä ja sekoittamassa sokeria kahvikupissa. :-)
ostin syödäkdeni tänään, pitäisköhän se norjalaisvillapaita valmiiksi ostaa:))
Kun ei tiedä kokoa. - kivellä.istuja
Meriläinen kirjoitti:
ostin syödäkdeni tänään, pitäisköhän se norjalaisvillapaita valmiiksi ostaa:))
Kun ei tiedä kokoa.Osta XXL koska villan saa helposti pesussa kutistumaan ;-))
- kawe
kännystä tai jostain seiniltä, rannekellon hylkäsin jostain syystä n. vuosi sitten.
Julkisia kelloja on yllättävän paljon. Miten kello ranteessa muuttaa aikarytmin, pitääkö se otteessaan, kun sitä ei ole on vapaa, ehkä niin..... - Pirre*
Uusi, nimeltä mainitsematon kotimainen kelloni alkoi olla parin kuukauden päästä samassa ajassa lehmänkellon kanssa. Kellolla on kahden vuoden takuu, joten vein sen kelloliikkeeseen korjattavaksi, - mainitsivat että lähettävät kellon maahantuojalle, - se siitä kotimaisuudesta sitten taas. :(
Tarvian kellon, tai haluan pitää sitä jatkuvaan ranteessani.. - ,o,,,,,,,
Kalenterissa välillä minuuttiaikataulu, toisinaan ei mitään, joka päivä erilainen. Pakko olla tarkasta ajasta tietoinen.
Jossain böndellä onnistuu eleleskellä lehmien lypsyaikojen ja auringon kierron mukaan, eikä sielläkään enää nykyään, maitoauto tulee ajallaan jne.
=DW= - QuietPlace
on huomannut moni muukin, sillä nyt tyrkyttävät kultaista kelloa palkintona pitkästä talossaolosta ;)
Paljonkohan siitä sais panttilainaamossa? - siirtynyt sisäaikarytmiin
voin määritellä melkoisen täsmälleen, joten olen yhtä kieltäytynyt kellosta yli 10 vuotta sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594