Liz Green "Kuinka elää Pluton kanssa?"

Toivossa odottaen

Liz Green liittää kohtaloon huoneet 4 ja 10. Minulla on huone 4 Vesimiehessä ja huone 10 Ravussa.
Löytyisikö ystävällistä ihmistä, joka osaisi kertoa, mitä tuo tarkoittaa?

Mielenkiintoista on, että on ensin taisteltava Plutonsa kanssa, ennenkuin kohtalo voi täyttyä. Olen aina pitänyt tuosta astrologista ja olen taisteluni taistellut. Mikä on siis kohtaloni?

12

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tintturallaa1

      Se on astrologista perusasiaa et jotta voit/kykenet tuntemaan itsesi niin sen jälkeen voi kohdata vasta maailmaaa, ja jotta "pääset oman kaivosi pohjalle" se vaatii plutoprosessin läpikäymistä. Jos sulla on rapu 10. huoneessa, ja varsinkin alkuasteissa, ni plutohan posottaa oppositiossa sun kymmenteen huoneeseen tulevat monta vuotta. Oppositio plutosta MC:hen eli kymmenennen huoneen kärkeen vois tarkottaa sitä että joutunet liikahtamaan alkujuuriltasi jotta saavuttaisit omat päämääräsi, kohtalonomaisesti. Plutomainen prosessi vaatii ehdottomuutta, kykyä pureuta asioihin psykologisella silmällä ja luopumista siitä mikä on aikansa elänyttä. Nää on ajatuksia kun pluto alkaa olla parhaillaan oppositiossa aurinkooni ravussa - ensimmäistä ja viimeistä kertaa tod. näk. elämäni aikana.

      • Ihmettelen.

        Olen 60 vuotias. Viimeiset kymmenen vuotta olen laittanut elämäni uusiksi. Jäin yksin, hävitin omaisuuden, muutin asuinpaikkaa. Ihmisen hoitamista opiskellut noin kymmenen vuotta, (Neljäs Helsingin Terveydenhuolto-oppilaitos, ym). Uusi elämänvaihe alkoi 2.2009, Uranuksella. 3.2011 alkaa Jumalan sormi toimia, Jupiter tulee kaikkien henkilökohtaisten planeettojen päälle. Olenko siis kohta nähnyt pohjan? Neptunus askendentilla, Haavoittunut Parantaja minussa. Kuinka Jupiter mullistaa elämäni? Mitä tulee tapahtumaan? Huone 4, otanko ihmisiä vastaan kotonani (oli oma yritys kotona), huone 10 Ravussa, tavallisia pulliaisia, olenko ihmeparantaja vai selvännäkijä? Vai joku nopeasti rahaa hankkiva (Jupiter) .Uranus aktivoi kuvaa omilleen tulemista ja luonteen avartumista.

        Mikä on minun kohtaloni?
        Toivon lisää tulkintaa, odottaen, kiittäen.


      • tintturallaa1
        Ihmettelen. kirjoitti:

        Olen 60 vuotias. Viimeiset kymmenen vuotta olen laittanut elämäni uusiksi. Jäin yksin, hävitin omaisuuden, muutin asuinpaikkaa. Ihmisen hoitamista opiskellut noin kymmenen vuotta, (Neljäs Helsingin Terveydenhuolto-oppilaitos, ym). Uusi elämänvaihe alkoi 2.2009, Uranuksella. 3.2011 alkaa Jumalan sormi toimia, Jupiter tulee kaikkien henkilökohtaisten planeettojen päälle. Olenko siis kohta nähnyt pohjan? Neptunus askendentilla, Haavoittunut Parantaja minussa. Kuinka Jupiter mullistaa elämäni? Mitä tulee tapahtumaan? Huone 4, otanko ihmisiä vastaan kotonani (oli oma yritys kotona), huone 10 Ravussa, tavallisia pulliaisia, olenko ihmeparantaja vai selvännäkijä? Vai joku nopeasti rahaa hankkiva (Jupiter) .Uranus aktivoi kuvaa omilleen tulemista ja luonteen avartumista.

        Mikä on minun kohtaloni?
        Toivon lisää tulkintaa, odottaen, kiittäen.

        Ei tietekään voi tulkita "kohtaloa" jollei ei ole exakt syntymäpivää/aikaa tiedossa. Jupiter/Uranus konstellaatio eio ny kauheen aktiivisena parhaillaam mitenkään. Jos ajatellaan rapua MC:llä ni täytyy varmaan tutkia Sun karttas Kuuta, joka on MC:n hallitsijaplaneetta. Uranus missä tahansa koskettaessaan mitä tahansa aina yllättää. Ja jupiter ottaa kantaa yhteisiin/yhteiskunnallisiin asioihin . Nää o vaa mietelmiä mutta mielenkiintoisia.


      • Kiittäen.
        tintturallaa1 kirjoitti:

        Ei tietekään voi tulkita "kohtaloa" jollei ei ole exakt syntymäpivää/aikaa tiedossa. Jupiter/Uranus konstellaatio eio ny kauheen aktiivisena parhaillaam mitenkään. Jos ajatellaan rapua MC:llä ni täytyy varmaan tutkia Sun karttas Kuuta, joka on MC:n hallitsijaplaneetta. Uranus missä tahansa koskettaessaan mitä tahansa aina yllättää. Ja jupiter ottaa kantaa yhteisiin/yhteiskunnallisiin asioihin . Nää o vaa mietelmiä mutta mielenkiintoisia.

        Jos jaksat, syntymätietoni ovat : 27.4.1949 Helsinki, klo 17.09.


      • tintturallaa1
        Kiittäen. kirjoitti:

        Jos jaksat, syntymätietoni ovat : 27.4.1949 Helsinki, klo 17.09.

        Hei, sullahan oli vuosina 2007-2008 Pluto kolmiossa sinun kuuhus, marsiin ja saturnukseen. Se on ollut ehkä aikaa jolloin olet rivakasti joutunut kohtaamaan aika vaikeitakin asioita. Loppupeleissä varmaan itsenäisyytesi on lisääntynyt ja tiedostat nyt paremmin omat voimavarasi. Yleensä pluto nostaa pintaan omat"varjot", jotka vaativat hoitoa ja läpikäymisiä. Kuvaan yleensä kuuluu myös jonkin asteisiin valtapeleihin mukaan joutumisia ja mahdollisesti ennen koetut traumaattiset asiat nostavat tällöin myös päätänsä pintaan alitajunnasta, vaatien selvittelyä ja hoitoa. 2011 jupiter saapuu kuusi, marsisi ja saturnuksesi päälle, kuvaten uusien mahdollisuuksien avautumista. Kyllä; kuu=koti, mars=tekeminen ja saturnus=työ saattaisi tarkoittaa nimenomaan työtä kotona.


      • Turvallisuudesta kiittäen.
        tintturallaa1 kirjoitti:

        Hei, sullahan oli vuosina 2007-2008 Pluto kolmiossa sinun kuuhus, marsiin ja saturnukseen. Se on ollut ehkä aikaa jolloin olet rivakasti joutunut kohtaamaan aika vaikeitakin asioita. Loppupeleissä varmaan itsenäisyytesi on lisääntynyt ja tiedostat nyt paremmin omat voimavarasi. Yleensä pluto nostaa pintaan omat"varjot", jotka vaativat hoitoa ja läpikäymisiä. Kuvaan yleensä kuuluu myös jonkin asteisiin valtapeleihin mukaan joutumisia ja mahdollisesti ennen koetut traumaattiset asiat nostavat tällöin myös päätänsä pintaan alitajunnasta, vaatien selvittelyä ja hoitoa. 2011 jupiter saapuu kuusi, marsisi ja saturnuksesi päälle, kuvaten uusien mahdollisuuksien avautumista. Kyllä; kuu=koti, mars=tekeminen ja saturnus=työ saattaisi tarkoittaa nimenomaan työtä kotona.

        Mitä ajattelet siitä, että kun ajattelen jotain asiaa tai ihmistä, hän ottaa minuun yhteyttä, juuri yhtäaikaa tai hiukan jälkeen ajatuksen. Avasin koneen ja oli tullut viesti siitä asiasta, jota juuri ajattelin ja sitä ihmistä ajattelin, joka viestin lähetti.Tuo ominaisuus on lisääntynyt. Jos minusta tuntuu, että ei saa lähteä mihinkään, minua tavoitetaan kotoa, koska tullaan tapaamaan. Olin politiikasssa jonkin aikaa, ei se ole minun paikkani, minulla ei kyynärpäät toimi. Pyrkimyksenä on karsia elämää, hiljaiseksi kotielämäksi. Olen parhaimmillani hiljaa kotona.
        Entä unet, niissä olevat aiheet tulevat illalla televisiossa, noin yleensä. Siis sellaiset erikoiset unet. Viime yönä näin unta Elvis Presleystä. Hän oli tullut Suomeen jonkin projektin vuoksi ja minä olin työssä talossa, jossa tuo projekti tuli taphtumaan. Kättelimme ystävällisesti ja hän katsoi minua pitkään silmiin. Olimme asiallisia työpiirissä, työasioissa. Nyt voisin ehdottaa, että illalla, kenties, televisio kertoo jotain tuon miehen kuolinpesän varojen noususta tai muuta vastaavaa. Vain jotain mieheen liittyvää asiaa, kukaties hänen tyttärestään.

        Olet ollut äärettömän ystävällinen minua kohtaan. Nukuin erikoisen hyvin viime yön, minulla on turvallinen ja hyvä olo. Juuri tälläistä hyvää turvallisuutta toivon tulevien vuosien tuovan minulle, kaivon pohjalla käynnin jälkeen.


      • astroilija
        Turvallisuudesta kiittäen. kirjoitti:

        Mitä ajattelet siitä, että kun ajattelen jotain asiaa tai ihmistä, hän ottaa minuun yhteyttä, juuri yhtäaikaa tai hiukan jälkeen ajatuksen. Avasin koneen ja oli tullut viesti siitä asiasta, jota juuri ajattelin ja sitä ihmistä ajattelin, joka viestin lähetti.Tuo ominaisuus on lisääntynyt. Jos minusta tuntuu, että ei saa lähteä mihinkään, minua tavoitetaan kotoa, koska tullaan tapaamaan. Olin politiikasssa jonkin aikaa, ei se ole minun paikkani, minulla ei kyynärpäät toimi. Pyrkimyksenä on karsia elämää, hiljaiseksi kotielämäksi. Olen parhaimmillani hiljaa kotona.
        Entä unet, niissä olevat aiheet tulevat illalla televisiossa, noin yleensä. Siis sellaiset erikoiset unet. Viime yönä näin unta Elvis Presleystä. Hän oli tullut Suomeen jonkin projektin vuoksi ja minä olin työssä talossa, jossa tuo projekti tuli taphtumaan. Kättelimme ystävällisesti ja hän katsoi minua pitkään silmiin. Olimme asiallisia työpiirissä, työasioissa. Nyt voisin ehdottaa, että illalla, kenties, televisio kertoo jotain tuon miehen kuolinpesän varojen noususta tai muuta vastaavaa. Vain jotain mieheen liittyvää asiaa, kukaties hänen tyttärestään.

        Olet ollut äärettömän ystävällinen minua kohtaan. Nukuin erikoisen hyvin viime yön, minulla on turvallinen ja hyvä olo. Juuri tälläistä hyvää turvallisuutta toivon tulevien vuosien tuovan minulle, kaivon pohjalla käynnin jälkeen.

        Hei. keväästä 2007 on sulla alkanut neptunus transitoimaan merkuriustasi, ja se kestää vielä 2011 loppuun asti. Nepunus yleensä herkistää "viesteille ympäristöstä". Unimaailma rikastuu ja etiäiset lisääntyvät. Mielesi voi olla jopa hajamielinen ja keskittyminenkin voi välistä herpaantua helpommin kuin muina ajanjaksoina. Unohtelut ja väärinkäsitykset vuorovaikutustilanteissa on myös yleistä. Toisaalta neptunus on avaamassa sulle uudenlaista elämisen, tietoisuuden tasoa. Ehkä henkiset asiat ovat enemmän tapetilla, myös kauneden, pyhyyden ja totuuden etsiminen saattaa kiinostaa. Kuulet herkemmin "ääniä äänien takaa". Toisaalta mielikuvitus ja todellisuus voivat helposti sekoittua keskenään. syntymäkartallasihan on neptunus ascendentillasi, joka myös korostaa sinun herkkää vastaanotto kykyäsi ei-maallisille asioille ja toisaalta korostaa myös empaattisuuttasi ja kiltteyttäsi. Ymmärrät herkästi toisten mielenliikkeitä ja ei-sanattomia viestejä.
        Eipä nuo sinun talviset kuviosikaan huonoilta näytä; jupiter tekee nättiä ja tukevaa sekstiiliä kuuhusi, marsiisi ja kolmiota uranukseesi. Luvassa on siis vireä ja hereinen talvi ihmissuhteissasi, työkuvioissasi sekä oman jaksamisesi kanssa.


      • Nöyrästi kiittäen.
        astroilija kirjoitti:

        Hei. keväästä 2007 on sulla alkanut neptunus transitoimaan merkuriustasi, ja se kestää vielä 2011 loppuun asti. Nepunus yleensä herkistää "viesteille ympäristöstä". Unimaailma rikastuu ja etiäiset lisääntyvät. Mielesi voi olla jopa hajamielinen ja keskittyminenkin voi välistä herpaantua helpommin kuin muina ajanjaksoina. Unohtelut ja väärinkäsitykset vuorovaikutustilanteissa on myös yleistä. Toisaalta neptunus on avaamassa sulle uudenlaista elämisen, tietoisuuden tasoa. Ehkä henkiset asiat ovat enemmän tapetilla, myös kauneden, pyhyyden ja totuuden etsiminen saattaa kiinostaa. Kuulet herkemmin "ääniä äänien takaa". Toisaalta mielikuvitus ja todellisuus voivat helposti sekoittua keskenään. syntymäkartallasihan on neptunus ascendentillasi, joka myös korostaa sinun herkkää vastaanotto kykyäsi ei-maallisille asioille ja toisaalta korostaa myös empaattisuuttasi ja kiltteyttäsi. Ymmärrät herkästi toisten mielenliikkeitä ja ei-sanattomia viestejä.
        Eipä nuo sinun talviset kuviosikaan huonoilta näytä; jupiter tekee nättiä ja tukevaa sekstiiliä kuuhusi, marsiisi ja kolmiota uranukseesi. Luvassa on siis vireä ja hereinen talvi ihmissuhteissasi, työkuvioissasi sekä oman jaksamisesi kanssa.

        Kotona alkaa sanka ämpärissä napsua, kun "joku" tahtoo "keskustella". Kun tuo "joku" tahtoo erityistä huomiota, pamahtelee siellä ja täällä. Kun pysähdyn ja hiljennyn, tuo omituinen "joku" rauhoittuu ja hän hiljenee. Tulee siis vain pitää mielensä hänen mieleisenään, tarkoittaen rauhaa kotona, ei pauku. Kun rentoudun, otsani alkaa "elää", siihen tulee kylmää ja paineen tunnetta. Joskus katselen kuvaa, joka häviää, kun kuva huomaa, että huomaan hänet.
        Kymmenen viime vuotta ovat sitä luokkaa, että ei ole tarvetta häärätä siellä sun täällä, tulevaisuuden odottaminen riittää ja yksin kävely, antaen pään, mielen levätä. Musiikki on kaikki hoitavaa. Olin kerran äiti ja vaimo, Plutoko se vei kaiken. Transiittikirjassa käskettiin hävittämään kaikki vanha, mennyt on mennyttä, luki siinä. Asian harrastajana toimin kirjan mukaisesti. Suvut saivat niin paljon omaisuuttani, että kummipoika sanoi, ei yhtään tänne enää. Tahdoin jakaa läheisilleni, jotta jaksavat sitten joskus nauraa, kuinka tuo täti pisti huushollin tyhjäksi. Jos Sinä olet Aurinko-Rapu, minä tiedän, kuinka hyvä Sinä olet.
        Otsassa alkaa "toiminta", menen nukkumaan. Olet parasta, mitä tarvitsin. Toiko henki sinut kirjoittamaan?


      • Talvea odotellessa.
        tintturallaa1 kirjoitti:

        Hei, sullahan oli vuosina 2007-2008 Pluto kolmiossa sinun kuuhus, marsiin ja saturnukseen. Se on ollut ehkä aikaa jolloin olet rivakasti joutunut kohtaamaan aika vaikeitakin asioita. Loppupeleissä varmaan itsenäisyytesi on lisääntynyt ja tiedostat nyt paremmin omat voimavarasi. Yleensä pluto nostaa pintaan omat"varjot", jotka vaativat hoitoa ja läpikäymisiä. Kuvaan yleensä kuuluu myös jonkin asteisiin valtapeleihin mukaan joutumisia ja mahdollisesti ennen koetut traumaattiset asiat nostavat tällöin myös päätänsä pintaan alitajunnasta, vaatien selvittelyä ja hoitoa. 2011 jupiter saapuu kuusi, marsisi ja saturnuksesi päälle, kuvaten uusien mahdollisuuksien avautumista. Kyllä; kuu=koti, mars=tekeminen ja saturnus=työ saattaisi tarkoittaa nimenomaan työtä kotona.

        En tuolloin kyennyt vastaamaan tuohon, nyt jo voin. Vaikeat asiat elämässäni koostuivat kaiken vanhan, tai entisen, jättämisestä ja muuttamisesta toiselle paikalle asumaan, luomaan uutta elämää ja tulevaisuutta.
        Olen laittanut uutta kotiani valmiiksi, sitä mahdollisuutta varten, että työ kotona toteutuu.
        En tunne yhtäkään toista leskeä, jolla on menossa kuudes vuosi tavaroiden hävittämisessä. Kukaan heistä ei hävitä yhtään mitään. En todellakaan tiedä, miksi minä en kestä tavaroita, jotka liittyvät elämään, jota ei enää ole. Kotini todella muistuttaa vain minua itseäni.


    • siunausta kaikille!

      Pluton kanssa kuin Mikki- hiiri ikään. Kaikki kääntyy hyväksi.

      • Sain tavata hengen...

        Tiedän. En pelkää. Henget ovat vain henkiä. Ei vähempää, ei enempää. Ovat kukaties parempaa seuraa, kuin elävät, vaikka heitä on myös. Nyt koti kuntoon. On tulossa ihminen, vieraisille.
        Sain Sinulta paljon.


      • Sielunkumppani, totta, sittenkin.
        Sain tavata hengen... kirjoitti:

        Tiedän. En pelkää. Henget ovat vain henkiä. Ei vähempää, ei enempää. Ovat kukaties parempaa seuraa, kuin elävät, vaikka heitä on myös. Nyt koti kuntoon. On tulossa ihminen, vieraisille.
        Sain Sinulta paljon.

        "On tulossa sielunkumppanisi, joka murtautuu etäiseen palatsiisi, ja kaikki sinne suljetut tunteet riistäytyvät vapaiksi."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe