Olen 29v ja kärsin lievästä(?) aknesta. Pahin alue on leuka, jossa on paljon epäpuhtauksia, finnejä, mustapäitä ym. Tiedä sitte onko hormonaalista vai mitä on kun iho kukkii... No siis asiaan. Ostin apteekista taas jälleen kerran jonkin uuden purnukan aknen hoitoon. Tuote on Acon Spotless two-in-one blemish treating moisturiser -geeli. Purkissa lukee että on kosteuttava ja hoitava. Itsellä on kaikista epäpuhtauksista huolimatta herkkä ja pintakuiva iho, siis todella ongelmallista löytää hoitotuotteita akneen jotka eivät ärsyttäisi ja kuivattaisi liikaa herkkää ihoa.
Tämä Acon tuote on ollut nyt yli viikon testissä, ja olen tykännyt. Epäpuhtaudet selvästi nyt jo vähentyneet! Ja tämä tuote ei kuivata eikä ärsytä ainakaan minun ihoani. Olen käyttänyt geeliä tavallisen kasvovoiteen sijasta aamuin ja illoin puhdistuksen jälkeen. Ja geeliä olen laittanut vain ongelma-alueelle, eli leuan alueelle, muualle normaalia kasvovoidetta.
Kokeilkaa! Ei tämäkään varmasti kaikkia auta, eikä kaikki tästä geelistä voi tykätä, mutta ehkä tämä tuo jollekin avun. Niin ja sitte olen tykästynyt käyttämään Acon Spotless-peitepuikkoa, kuivattaa ja hoitaa näppyjä, eikä tuki ihoa, itselläni ei ainakaan ole aiheuttanut lisää näppyjä niinkuin valitettavasti monet muut meikkituotteet ovat tehneet. Ainut iso miinus on kyseisessä peitepuikossa että siitä ei ole saatavana kuin se yksi ja ainoa sävy. Ei ehkä sovi ihan vaalealle iholle... itselläni luonnostaan tosi vaalea iho, mutta käytän hieman itseruskettavaa silloin tällöin niin kasvot eivät ole niin kalpeat ja tuo acon peitepuikko on silloin juuri oikea sävyinen. Siis tarkennan, että kasvoni ei todellakaan ole ruskettuneen väriset, vaan aivan hieman päivettyneet, siis sellainen "terve" väri, ei kalpea niinkuin normaalisti olen.
Kokeilkaa!
yks vaan
1
2847
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla tää geeli ei vielä oo hirveesti auttanu, mut tosiaan ei ainakaan ärsytä ihoa liikaa vaikka sisältääkin salisyylihappoa. Ostin tuotteen nimenomaan salilyylihapon takia, ja apteekissa ei kauheasti ollut tarjontaa.
Itselleni olisi varmaan sopinut vielä voimakkaampi BHA-happogeeli, olisi plussaa jos purkissa lukisi, paljonko happoa tuotteessa on! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793