Kokeilkaa!

yks vaan

Olen 29v ja kärsin lievästä(?) aknesta. Pahin alue on leuka, jossa on paljon epäpuhtauksia, finnejä, mustapäitä ym. Tiedä sitte onko hormonaalista vai mitä on kun iho kukkii... No siis asiaan. Ostin apteekista taas jälleen kerran jonkin uuden purnukan aknen hoitoon. Tuote on Acon Spotless two-in-one blemish treating moisturiser -geeli. Purkissa lukee että on kosteuttava ja hoitava. Itsellä on kaikista epäpuhtauksista huolimatta herkkä ja pintakuiva iho, siis todella ongelmallista löytää hoitotuotteita akneen jotka eivät ärsyttäisi ja kuivattaisi liikaa herkkää ihoa.
Tämä Acon tuote on ollut nyt yli viikon testissä, ja olen tykännyt. Epäpuhtaudet selvästi nyt jo vähentyneet! Ja tämä tuote ei kuivata eikä ärsytä ainakaan minun ihoani. Olen käyttänyt geeliä tavallisen kasvovoiteen sijasta aamuin ja illoin puhdistuksen jälkeen. Ja geeliä olen laittanut vain ongelma-alueelle, eli leuan alueelle, muualle normaalia kasvovoidetta.

Kokeilkaa! Ei tämäkään varmasti kaikkia auta, eikä kaikki tästä geelistä voi tykätä, mutta ehkä tämä tuo jollekin avun. Niin ja sitte olen tykästynyt käyttämään Acon Spotless-peitepuikkoa, kuivattaa ja hoitaa näppyjä, eikä tuki ihoa, itselläni ei ainakaan ole aiheuttanut lisää näppyjä niinkuin valitettavasti monet muut meikkituotteet ovat tehneet. Ainut iso miinus on kyseisessä peitepuikossa että siitä ei ole saatavana kuin se yksi ja ainoa sävy. Ei ehkä sovi ihan vaalealle iholle... itselläni luonnostaan tosi vaalea iho, mutta käytän hieman itseruskettavaa silloin tällöin niin kasvot eivät ole niin kalpeat ja tuo acon peitepuikko on silloin juuri oikea sävyinen. Siis tarkennan, että kasvoni ei todellakaan ole ruskettuneen väriset, vaan aivan hieman päivettyneet, siis sellainen "terve" väri, ei kalpea niinkuin normaalisti olen.

1

3097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla tää geeli ei vielä oo hirveesti auttanu, mut tosiaan ei ainakaan ärsytä ihoa liikaa vaikka sisältääkin salisyylihappoa. Ostin tuotteen nimenomaan salilyylihapon takia, ja apteekissa ei kauheasti ollut tarjontaa.

Itselleni olisi varmaan sopinut vielä voimakkaampi BHA-happogeeli, olisi plussaa jos purkissa lukisi, paljonko happoa tuotteessa on! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      544
      3666
    2. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      171
      2670
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      184
      2589
    4. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      19
      2104
    5. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      1940
    6. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      8
      1882
    7. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      39
      1605
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      1553
    9. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      217
      1546
    10. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      13
      1443
    Aihe