Kokeilkaa!

yks vaan

Olen 29v ja kärsin lievästä(?) aknesta. Pahin alue on leuka, jossa on paljon epäpuhtauksia, finnejä, mustapäitä ym. Tiedä sitte onko hormonaalista vai mitä on kun iho kukkii... No siis asiaan. Ostin apteekista taas jälleen kerran jonkin uuden purnukan aknen hoitoon. Tuote on Acon Spotless two-in-one blemish treating moisturiser -geeli. Purkissa lukee että on kosteuttava ja hoitava. Itsellä on kaikista epäpuhtauksista huolimatta herkkä ja pintakuiva iho, siis todella ongelmallista löytää hoitotuotteita akneen jotka eivät ärsyttäisi ja kuivattaisi liikaa herkkää ihoa.
Tämä Acon tuote on ollut nyt yli viikon testissä, ja olen tykännyt. Epäpuhtaudet selvästi nyt jo vähentyneet! Ja tämä tuote ei kuivata eikä ärsytä ainakaan minun ihoani. Olen käyttänyt geeliä tavallisen kasvovoiteen sijasta aamuin ja illoin puhdistuksen jälkeen. Ja geeliä olen laittanut vain ongelma-alueelle, eli leuan alueelle, muualle normaalia kasvovoidetta.

Kokeilkaa! Ei tämäkään varmasti kaikkia auta, eikä kaikki tästä geelistä voi tykätä, mutta ehkä tämä tuo jollekin avun. Niin ja sitte olen tykästynyt käyttämään Acon Spotless-peitepuikkoa, kuivattaa ja hoitaa näppyjä, eikä tuki ihoa, itselläni ei ainakaan ole aiheuttanut lisää näppyjä niinkuin valitettavasti monet muut meikkituotteet ovat tehneet. Ainut iso miinus on kyseisessä peitepuikossa että siitä ei ole saatavana kuin se yksi ja ainoa sävy. Ei ehkä sovi ihan vaalealle iholle... itselläni luonnostaan tosi vaalea iho, mutta käytän hieman itseruskettavaa silloin tällöin niin kasvot eivät ole niin kalpeat ja tuo acon peitepuikko on silloin juuri oikea sävyinen. Siis tarkennan, että kasvoni ei todellakaan ole ruskettuneen väriset, vaan aivan hieman päivettyneet, siis sellainen "terve" väri, ei kalpea niinkuin normaalisti olen.

1

3237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla tää geeli ei vielä oo hirveesti auttanu, mut tosiaan ei ainakaan ärsytä ihoa liikaa vaikka sisältääkin salisyylihappoa. Ostin tuotteen nimenomaan salilyylihapon takia, ja apteekissa ei kauheasti ollut tarjontaa.

Itselleni olisi varmaan sopinut vielä voimakkaampi BHA-happogeeli, olisi plussaa jos purkissa lukisi, paljonko happoa tuotteessa on! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      337
      703
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      109
      648
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56