Kokeilkaa!

yks vaan

Olen 29v ja kärsin lievästä(?) aknesta. Pahin alue on leuka, jossa on paljon epäpuhtauksia, finnejä, mustapäitä ym. Tiedä sitte onko hormonaalista vai mitä on kun iho kukkii... No siis asiaan. Ostin apteekista taas jälleen kerran jonkin uuden purnukan aknen hoitoon. Tuote on Acon Spotless two-in-one blemish treating moisturiser -geeli. Purkissa lukee että on kosteuttava ja hoitava. Itsellä on kaikista epäpuhtauksista huolimatta herkkä ja pintakuiva iho, siis todella ongelmallista löytää hoitotuotteita akneen jotka eivät ärsyttäisi ja kuivattaisi liikaa herkkää ihoa.
Tämä Acon tuote on ollut nyt yli viikon testissä, ja olen tykännyt. Epäpuhtaudet selvästi nyt jo vähentyneet! Ja tämä tuote ei kuivata eikä ärsytä ainakaan minun ihoani. Olen käyttänyt geeliä tavallisen kasvovoiteen sijasta aamuin ja illoin puhdistuksen jälkeen. Ja geeliä olen laittanut vain ongelma-alueelle, eli leuan alueelle, muualle normaalia kasvovoidetta.

Kokeilkaa! Ei tämäkään varmasti kaikkia auta, eikä kaikki tästä geelistä voi tykätä, mutta ehkä tämä tuo jollekin avun. Niin ja sitte olen tykästynyt käyttämään Acon Spotless-peitepuikkoa, kuivattaa ja hoitaa näppyjä, eikä tuki ihoa, itselläni ei ainakaan ole aiheuttanut lisää näppyjä niinkuin valitettavasti monet muut meikkituotteet ovat tehneet. Ainut iso miinus on kyseisessä peitepuikossa että siitä ei ole saatavana kuin se yksi ja ainoa sävy. Ei ehkä sovi ihan vaalealle iholle... itselläni luonnostaan tosi vaalea iho, mutta käytän hieman itseruskettavaa silloin tällöin niin kasvot eivät ole niin kalpeat ja tuo acon peitepuikko on silloin juuri oikea sävyinen. Siis tarkennan, että kasvoni ei todellakaan ole ruskettuneen väriset, vaan aivan hieman päivettyneet, siis sellainen "terve" väri, ei kalpea niinkuin normaalisti olen.

1

3052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla tää geeli ei vielä oo hirveesti auttanu, mut tosiaan ei ainakaan ärsytä ihoa liikaa vaikka sisältääkin salisyylihappoa. Ostin tuotteen nimenomaan salilyylihapon takia, ja apteekissa ei kauheasti ollut tarjontaa.

Itselleni olisi varmaan sopinut vielä voimakkaampi BHA-happogeeli, olisi plussaa jos purkissa lukisi, paljonko happoa tuotteessa on! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4193
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2905
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2827
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2583
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2521
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2119
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1855
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe