Hei!
Olen "Aikuinen" 20-vuotias hevoshullu. Haluaisin samanhenkistä keskustelua vaikka sähköpostin välityksellä, ratsastuksesta ja muusta elämästä:) Ehkä livenäkin käymään vaikka yhdessä ratsastustunneilla tai leireillä, kahvilla, lenkillä:)Minulla on oma hevonen, jolla yritän aloittaa kisaamisen (saa nyt nähdä mitä siitä tulee:)) muuten harrastan koirien kanssa puuhamista, erilaista sekavaa taidetta (kirjoitan, piirrän) sekä pilatesta ja muuta sekavaa urheilua mikä sattuu nenän eteen putoamaan:) En ole "perinteinen hevosihminen" (ainakaan mielestäni), en hauku ketään kateellisena kentän vieressä:) jos olet hevostelukaveria vailla, laita sähköpostia: [email protected]
ratsastuksesta kiinnostunut kirjekaveri
*"Hevostyttö"*
5
333
Vastaukset
- hewoinen ja marsu
mmmoihhhh
- hevosäijä
Niin mistäs päin sitä ollaan??
En ole ratsastusihmisiä, enkä koskaan ratsastanut, mutta aina halunnut, vähintäänkin kokeilla. Olen pari vuotta vanhempi, ajokoiran kanssa pyöriskelen tuolla metissä toisinaan.
- Anonyymi
Moikka mistä päi olet
- Anonyymi
Voitasko ruveta kirjevaihtoon. Halusin tutustuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997