Hei!
Olen "Aikuinen" 20-vuotias hevoshullu. Haluaisin samanhenkistä keskustelua vaikka sähköpostin välityksellä, ratsastuksesta ja muusta elämästä:) Ehkä livenäkin käymään vaikka yhdessä ratsastustunneilla tai leireillä, kahvilla, lenkillä:)Minulla on oma hevonen, jolla yritän aloittaa kisaamisen (saa nyt nähdä mitä siitä tulee:)) muuten harrastan koirien kanssa puuhamista, erilaista sekavaa taidetta (kirjoitan, piirrän) sekä pilatesta ja muuta sekavaa urheilua mikä sattuu nenän eteen putoamaan:) En ole "perinteinen hevosihminen" (ainakaan mielestäni), en hauku ketään kateellisena kentän vieressä:) jos olet hevostelukaveria vailla, laita sähköpostia: [email protected]
ratsastuksesta kiinnostunut kirjekaveri
*"Hevostyttö"*
5
297
Vastaukset
- hewoinen ja marsu
mmmoihhhh
- hevosäijä
Niin mistäs päin sitä ollaan??
En ole ratsastusihmisiä, enkä koskaan ratsastanut, mutta aina halunnut, vähintäänkin kokeilla. Olen pari vuotta vanhempi, ajokoiran kanssa pyöriskelen tuolla metissä toisinaan.
- Anonyymi
Moikka mistä päi olet
- Anonyymi
Voitasko ruveta kirjevaihtoon. Halusin tutustuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389