...vittu mua vaivaa... Kävin kouluterveydenhoitajalla juttelemassa vihdoin syömisongelmista, se laitto mut koulupsykologille, missä kävin kerran ja ahdistuin suunnattomasti kun se halus tietää kaikkee vanhoja juttuja eikä puhuttu hetkeekään siitä miten syön... Miks halusin puhua vaan siitä miten en ollut syöny 12 tuntiin? Ja kun se kysy mitä ajattelin ja vastasin rehellisesti et syömistä ni miten se sai siitä sen käsityksen että mulla olis muka nälkä? Kaikki valittaa ettei näin vähällä syömisesllä pärjää koulussa, ei jaksa mut mä oon nyt vihdoin vakuuttunut siitä, että tää on vaan normaalia. Vihaan edellistä koululääkäriä ja terveydenhoitajaa, vihaan työpaikka lääkäriä, ne aivopesi mut et mulla muka olis vakavampia ongelmia syömisen kanssa. Ja ne yritti saada mut osastolle... Hah, onneks en joutunut, vähän olis ollu noloo joutuu osastolle ja olla sielä terveenä.
Kiitos teille jotka ootte lukenu mun aikasempia valituksia ja vastannu ja anteeks että teitte sen turhaan. Mun olis pitäny jo aikasemmin käsittää että oon täysin terve. Haleja ja voimia kaikille jotka taistelee sitä kauheutta vastaan.
Mikä...
0
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754306Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112303- 1651484
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211281
- 1151217
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721139Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601020
- 35946