tämmöstä...

sinisilmäinen(kö)

ukko tuli toissailtana baarista joskus neljän aikaan.hiippaili hiirenhiljaa sänkyyn (yleensä herättää minut ja vaatii rakkaudentunnustuksia yms...) ihan ihmettelin kun antoikin minun nukkua kaikessa rauhassa...noh sitten huomasin kun hän yritti soittaa jollekin.ajattelin että kaverilleen soittaa...tämä ei kuitenkaan vastannut puhelimeen ja seuraavaksi hän rupesi kirjoittamaan viestiä...silloin minä jo käännyin ja koitin katsoa kenelle kirjoittaa.mies kuuli että olin hereillä ja kallisti puhelinta etten näe...epäilys heräsi jo että mitähän on tekeillä.kohta mies jo sammuikin ja minä tietysti nappasin puhelimen ja katsoin mitä viestissä luki..."tavataanko vielä" sellaisen viestin oli laittanut johonkin numeroon...aiemmin illalla soittanut samaan numeroon ja siitä soitettu...päässäni kiehui...laitoin numeroon viestin ettei tarvitse mieheeni olla missään yhteydessä...seuraavana päivänä mieheltäni tietysti kysyin mitä oli tehnyt ja vastaus oli vain ettei ihan muista, mutta ei kuulema ole "pettänyt tai mitään" en oikein jaksa uskoa...mies hiukan panikoi kun sanoin ottaneeni numeron talteen ja soittaneeni siihen...kukaan e tosin vastannut...kuinka voin olla varma ettei mitään tapahtunut? en aio jättää miestäni,rakastamme toisiamme ja lapsikin tulossa...

3

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestisi ..

      useampaan kertaan enkä kyllä löytänyt siitä rakkautta. Viestistäsi saa käsityksen että miehesi käy useinkin
      baarissa ilman sinua , miksi , miksi ette käy yhdessä jos siellä pitää käydä?
      Miksi hän käy ja sinä olet kotona?

      Jos mies lähettelee tuonlaisia viestejä tapaamilleen naisille, olet kyllä aika heikoilla.

      Rakastava mies kun ei tee noin. Ja eritoten kun perheenlisää on tulossa.

      En usko että teidän " onnenne " on kestävää.

    • toi on

      sun mielestä rakkautta, sulla ei ole hajuakaan mitä se sana tarkoittaa.

    • sun pidä

      jättää miestäsi jos tuo on sellaista elämää mitä haluat elää seuraavat 30 vuotta. Hän on nyt jo pettänyt
      ja narrannut ja vaikka mitä.

      Sulla on vaan unohtunut aivot narikkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe