Minäpä nyt innostuin

iveta

kysymään kaikilta muilta, mitä mieltä olette lähetystyöstä ja evankeliumin levittämisestä?

16

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viemään evankeliumia kaikkiin maihin ja kaikille kansoille. Vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää ulkomailla. Jumala varjelee maailman ihmiset vl-VALHEOPEILTA.

Matt. 28:

"18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Itse olen liikkunut evankeliumin merkeissä mm. Boliviassa, Intiassa, Thaimaassa, Vietnamissa. Kun liikkuu vähän muuallakin kuin Suomessa, niin saa hieman laajemman näkökulman asioihin. Joskus vl:t kirjoittavat tälläkin palstalla: "Meitä vainotaan".

Tuo on äärimmäisen lapsellinen ja valheellinen toteamus. Esim. Vietnamissa USKOVAISIA VAINOTAAN. Me vierailimme siellä maanalaisissa seurakunnissa ja seurakuntien pastorit kävivät salaa luonamme hotellissa. Saigonissa erään uskovaisen omistaman matkatoimiston yläkerrassa toimi raamattukoulu. Katutasossa oleva matkatoimisto toimi filtterinä raamattukoululle. Voi sitä elävän uskon iloa ja riemua, joka loisti raamattukoululaisten kasvoista, kun vierailimme heidän luonaan.

Vietnamissa uskovaiset uskovat Kristukseen OMAN HENKENSÄ UHALLA. Siellä saatetaan seurakunnan pastori hakea yht'äkkiä kotoa vaimon ja lasten keskeltä sekä viedä vankilaan määräämättömän pitkäksi ajaksi vain sen vuoksi, että henkilö julistaa Jumalan sanaa. Heitä kidutetaan vankiloissa, jotta he kieltäisivät uskonsa jne.

Mutta siellä näkee, mitä pelastus Jeesuksessa Kristuksessa ihmisille merkitsee. Siellä uskovaiset eivät ole pelkkiä mustissa perpereissä liikkuvia hapannaamoja, jotka näyttävät siltä kuin koko maailman kaatuisi päälle. Kaikissa käymissäni maissa uskovaisten olemuksesta ja kasvoilta näkyi tämä Raamatun sana:

Neh. 8:10

"ilo Herrassa on teidän väkevyytenne."

• Aamenen sanoja

**Vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää ulkomailla. Jumala varjelee maailman ihmiset vl-VALHEOPEILTA.**

• on.
        Aamenen sanoja kirjoitti:

**Vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää ulkomailla. Jumala varjelee maailman ihmiset vl-VALHEOPEILTA.**

täysin totta.

• enemmän

***Vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää ulkomailla. Jumala varjelee maailman ihmiset vl-VALHEOPEILTA.***

kuin totta!

• Mäkisenpoika

Juuri sitä varten on perustettu esim. rauhanyhdistykset paikkakunnittain.

• Näin on

perkeleen oppeja.

• Kerro.

SRK:n opettamaan hengelliseen paskaan?

• ry naapurissa

rakennuksia?!
        Miksi sitten esim paikallisissa lehdissä ei ole koskaan ilmoituksia siellä järjestettävistä tilaisuuksista mm. kesli-suomalainen!

Totuus on se että vl.suljettu sisiäpiiri ryhmä joka ei itsestää ja toimistaan juuri huutele.

• iveta

perustettu, mutta ei tekemään lähetystyötä ja evankelioimaan ympäristöä.

• Käärmekeittoa

Mäkisenpojallekin syötetään Raamatun vastaista soppaa.

• Juuri sitä varten on perustettu esim. rauhanyhdistykset paikkakunnittain. ¨¨¨¨ Onko?
        Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Käytäntö kristinuskossa on tämä.
        - Ensin täytyy lähteä, MENNÄ, lähetyntyöhön. Silloine i ole seurakuntaa yleensä, tai sitten se on perusteilla. Ja kenen luo mennään, mennään sen lähimmäisien luo. jolla ei ole Jeesusta Kristuksena, joka ei tunnusta Jeesusta Herrakseen.
        - Sitten on tehtävä heitä opetuslapsia Jeesukselle, ei seurakannulle, ei SRK;lle, vaan Jeesukselle, jotta Hän lähtee seuraamaan Jeesusta.
        - Kastaa Hänet Jeesukseen, jolloin Hän uudestisyntyy veden alta, uudessa ruumissa ja on Pyhä. Yksikään VL ei ole kastettu Jeesukseen.
        - Opettakaa heitä, kaiken mitä minä olen opettanut.

Siinä ne on, kuinka monta näistä tunnustat SRK;n menettelyksi? Et yhtään. Opetus kyllä on, se on eriä kun lähetystyö ja teiltä uupuu vielä diakonia, joten hukassa olette. Ette täytä kristillisen seurakunnan statusta.

• .........

..........

• odtan

aimo haluut kertoo...

• XXL orig.

Jeesus antoi harvinaisen klaarin lähetyskäskyn. Sen noudattamisen irvikuvana ovat viikonloppureissut pitämään seuroja jonnekin keskikauas.

• Matkailu avartaa

***Sen noudattamisen irvikuvana ovat viikonloppureissut pitämään seuroja jonnekin keskikauas.***

SRK:n miesten päästä silloin tällöin Unkariin pitämään suuria lähetysseuroja siellä asuville vl-vaihto-oppilaille. Läsnä ainakin 10 kuulijaa.

Tämän raskaan urakan jälkeen oli mukava pulahtaa Balatonin vilvoittaviin aaltoihin...

• E.Vähätöinen

Uskovaisen velvollisuus

Mutta vielä tärkeämpää on omakohtainen usko ja siitä saamme kiittää Jumalaa että on meille tämän etsikon ajan tänne suomeenkin antanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      204
      13907
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      54
      7080
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      191
      6758
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      97
      4689
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      72
      4630
    6. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      4431
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      72
      4295
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4102
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      100
      3876
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      93
      3660
    Aihe