Minäpä nyt innostuin

iveta

kysymään kaikilta muilta, mitä mieltä olette lähetystyöstä ja evankeliumin levittämisestä?

16

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viemään evankeliumia kaikkiin maihin ja kaikille kansoille. Vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää ulkomailla. Jumala varjelee maailman ihmiset vl-VALHEOPEILTA.

Matt. 28:

"18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Itse olen liikkunut evankeliumin merkeissä mm. Boliviassa, Intiassa, Thaimaassa, Vietnamissa. Kun liikkuu vähän muuallakin kuin Suomessa, niin saa hieman laajemman näkökulman asioihin. Joskus vl:t kirjoittavat tälläkin palstalla: "Meitä vainotaan".

Tuo on äärimmäisen lapsellinen ja valheellinen toteamus. Esim. Vietnamissa USKOVAISIA VAINOTAAN. Me vierailimme siellä maanalaisissa seurakunnissa ja seurakuntien pastorit kävivät salaa luonamme hotellissa. Saigonissa erään uskovaisen omistaman matkatoimiston yläkerrassa toimi raamattukoulu. Katutasossa oleva matkatoimisto toimi filtterinä raamattukoululle. Voi sitä elävän uskon iloa ja riemua, joka loisti raamattukoululaisten kasvoista, kun vierailimme heidän luonaan.

Vietnamissa uskovaiset uskovat Kristukseen OMAN HENKENSÄ UHALLA. Siellä saatetaan seurakunnan pastori hakea yht'äkkiä kotoa vaimon ja lasten keskeltä sekä viedä vankilaan määräämättömän pitkäksi ajaksi vain sen vuoksi, että henkilö julistaa Jumalan sanaa. Heitä kidutetaan vankiloissa, jotta he kieltäisivät uskonsa jne.

Mutta siellä näkee, mitä pelastus Jeesuksessa Kristuksessa ihmisille merkitsee. Siellä uskovaiset eivät ole pelkkiä mustissa perpereissä liikkuvia hapannaamoja, jotka näyttävät siltä kuin koko maailman kaatuisi päälle. Kaikissa käymissäni maissa uskovaisten olemuksesta ja kasvoilta näkyi tämä Raamatun sana:

Neh. 8:10

"ilo Herrassa on teidän väkevyytenne."

• Aamenen sanoja

**Vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää ulkomailla. Jumala varjelee maailman ihmiset vl-VALHEOPEILTA.**

• on.
        Aamenen sanoja kirjoitti:

**Vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää ulkomailla. Jumala varjelee maailman ihmiset vl-VALHEOPEILTA.**

täysin totta.

• enemmän

***Vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää ulkomailla. Jumala varjelee maailman ihmiset vl-VALHEOPEILTA.***

kuin totta!

• Mäkisenpoika

Juuri sitä varten on perustettu esim. rauhanyhdistykset paikkakunnittain.

• Näin on

perkeleen oppeja.

• Kerro.

SRK:n opettamaan hengelliseen paskaan?

• ry naapurissa

rakennuksia?!
        Miksi sitten esim paikallisissa lehdissä ei ole koskaan ilmoituksia siellä järjestettävistä tilaisuuksista mm. kesli-suomalainen!

Totuus on se että vl.suljettu sisiäpiiri ryhmä joka ei itsestää ja toimistaan juuri huutele.

• iveta

perustettu, mutta ei tekemään lähetystyötä ja evankelioimaan ympäristöä.

• Käärmekeittoa

Mäkisenpojallekin syötetään Raamatun vastaista soppaa.

• Juuri sitä varten on perustettu esim. rauhanyhdistykset paikkakunnittain. ¨¨¨¨ Onko?
        Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Käytäntö kristinuskossa on tämä.
        - Ensin täytyy lähteä, MENNÄ, lähetyntyöhön. Silloine i ole seurakuntaa yleensä, tai sitten se on perusteilla. Ja kenen luo mennään, mennään sen lähimmäisien luo. jolla ei ole Jeesusta Kristuksena, joka ei tunnusta Jeesusta Herrakseen.
        - Sitten on tehtävä heitä opetuslapsia Jeesukselle, ei seurakannulle, ei SRK;lle, vaan Jeesukselle, jotta Hän lähtee seuraamaan Jeesusta.
        - Kastaa Hänet Jeesukseen, jolloin Hän uudestisyntyy veden alta, uudessa ruumissa ja on Pyhä. Yksikään VL ei ole kastettu Jeesukseen.
        - Opettakaa heitä, kaiken mitä minä olen opettanut.

Siinä ne on, kuinka monta näistä tunnustat SRK;n menettelyksi? Et yhtään. Opetus kyllä on, se on eriä kun lähetystyö ja teiltä uupuu vielä diakonia, joten hukassa olette. Ette täytä kristillisen seurakunnan statusta.

• .........

..........

• odtan

aimo haluut kertoo...

• XXL orig.

Jeesus antoi harvinaisen klaarin lähetyskäskyn. Sen noudattamisen irvikuvana ovat viikonloppureissut pitämään seuroja jonnekin keskikauas.

• Matkailu avartaa

***Sen noudattamisen irvikuvana ovat viikonloppureissut pitämään seuroja jonnekin keskikauas.***

SRK:n miesten päästä silloin tällöin Unkariin pitämään suuria lähetysseuroja siellä asuville vl-vaihto-oppilaille. Läsnä ainakin 10 kuulijaa.

Tämän raskaan urakan jälkeen oli mukava pulahtaa Balatonin vilvoittaviin aaltoihin...

• E.Vähätöinen

Uskovaisen velvollisuus

Mutta vielä tärkeämpää on omakohtainen usko ja siitä saamme kiittää Jumalaa että on meille tämän etsikon ajan tänne suomeenkin antanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7420
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      50
      5578
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      62
      3122
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1433
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1077
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe