Jonsered vs Husqvarna

sahuuri..

Onko Jonsered 2050 turbo sama saha kuin joku Husgvarnan malli, meinaan että käykö osat ristiin. Husqvarnaan löytyy Ameriikasta edullisia osia, mut ei oikein Jonserediin...

8

3913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sahuuri

      Eiks kukaan tiedä???

    • ny näitä työkseni teen.

      esim husq 45 osat sopii (sylinteri mäntä ei) , sekä esim jotkut vanhemmat/uudemmat partnerit menee ristiin
      partner 411 esim.

    • työkseni noita teen

      tohon vois lisätä viellä että husqvarna 40 on kans sama.. en nyt kovin hyvin muista noita husqvarnan mallimerkejä mutta nuo nyt on ainakin varmat. Muistaakseni husqvarna ole tehnyt 50cc tota mallia niinkuin jonsered vaan sieltä tuli husq 55 joka on ihan eri saha. Mutta jos osia etsit niin senverran voin vinkata että kiinalaisia sylintereitä/mäntiä en hommaisi. Ja saahan noihin sahoihin aika pitkälti osia tarvikkeena suomestakin,esim oregon valmistaa aika paljulti, tosin vain kulutusosia tärinänvaimentimet, laipat jne.

      • 345fxt

        jonssi ja huski on samoja sahoja jonssin kahvasto vaan erilainen.2052 turpo jonssissa esm huskin lokot sylinterissä.mut huskia noin 400e halvempi jonssin tuo malli:)


      • m-etsuri
        345fxt kirjoitti:

        jonssi ja huski on samoja sahoja jonssin kahvasto vaan erilainen.2052 turpo jonssissa esm huskin lokot sylinterissä.mut huskia noin 400e halvempi jonssin tuo malli:)

        siis kaikissa (merkki)sahoissahan on samat japonialaiset lohkot, männät, sylinterit ja kaasarit kun eihän niitä ees osata muualla tehhä - muut hylypöttimet sitte ovat merkkikohtaisempia


      • m-etsuri kirjoitti:

        siis kaikissa (merkki)sahoissahan on samat japonialaiset lohkot, männät, sylinterit ja kaasarit kun eihän niitä ees osata muualla tehhä - muut hylypöttimet sitte ovat merkkikohtaisempia

        alkujaan Mahlen valmistamat komponentit. Senkin tietämätön maalaisjuntti....


      • saa osia Huskilta, ei siinä oo mitään vaikeeta....


    • Huskilla vastaavaa mallia! 40 ja 45 kuutioinen vastaava peli löytyy, mutta ei 50 kuutioista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe