Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

nokia vs samsungia

arabi jämpti

miksi nokia häviä ja tulee häviämään huimasti markina osuudessa nähden samsungille ?


samsungin tuoteeen laajavalikoiman vuoksi.
samsungi liike vaihto on noin 5 kerta suurempi ku nokialla.fakta.
siis väin hölmö ei sitä tajutaisi...,, muistaakseni nokialla meni alussa erinomaisesti sen takia et sile oli muitä sivu tuoteetta myytävänä ku pellkää matka puhelin,, nyt kaikki sitä puhelin valmistelun osaann kilpailu on kova,, ja sen myötä kannatavuus on melkein pakkasten puolella..

samsungilla on huimä muitä electroonica tuoteetta myytävänä ku pelkästään joku 10 g matka puhelin, joka kaikki sitä kehittä,, tai jopa kopio,,
siis ei nokialla oo minkäälais mahdolisuus selviä, ku vastajalle on monia aseetta ja nokialla on pelkä yhtä.


ostin noin sata nokia osakeetta 1999 noin 100 markalla, myyn ne noin 46 eurolla 2001,,

suomessa tarvitaan työtä suomalaisille anta, nokian brandilla on erinaomainen maine,,, maailman ihmisia luku määrä aikoo kaksin kertaisua ihän 15 vuoden päästä,,,,, se tarkoitaa et näille tulee olemaan tarvetta kotia, ja sen myötä,, joakisessä kodessa on,, mm

jääkaapi,,te, radio,. pesukonee, ilmastointi,,, aakastee,,,kuivuri,,,tietokone,,, satelite dich receiver,, j n e...

jos suomeen talous on riipuvainen nokiasta, eikö herrannen aika kenelekään oo tullut sewlainen ajatus ennnen?

mikäpäs jos suomi valtio ryytysi selleiseen sekailuu,, kyllä pari miljärdia löytty,, jopa kansa voi siihen rahan kasso osallistumaan,, takuulla nokia osaakee anpaisi ylös,,, sen minä vanoin,,,

mut toisaalta olen pelkä mammut, joka kaikki sitä inho syyttä..., ei ainakin minä suomalaisia inhon, vain minä rakastan tää maa mäkin,.

arabi jämpti

5

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..../......

      laatulaite Samsung. Nokia on liian kauan rehvastellut paskaa myymällä massoille, nyt kun muut alkavat keskittyä aiheeseen, Nokia jää jalkoihin (se on suomalainen tapa)

    • ............

      laadulla, se tulee ratkaisemaan kilpailun nokian tappioksi. Nokia tulee menettämään markkinaosuuksia tulevaisuudessa muille entistä enemmän.

      • juuso.....

      • iJeesus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe