Miksi ihmiset etsivät syyllistä poliisista, eihän poliisi ole mikään Jumala. Ei se tuo menetettyjä lapsia takaisin että syytetään syytöntä ihmistä surmista!
Poliisi on vain työntekijä, mistä hän voisi tietää kaikkien siellä käyvien mielenliikkeet, pitäisikiö olla ajatustenlukija? Lypsäkää rahaa ja jostakin muualta, ei se tuo lapsianne takaisin!
Kouluampuja ei ollut poliisi
5
231
Vastaukset 5
Liipasinta siellä painoi tämä ampuja, se kait on selvää. Vaikea on laittaa kenenkään syyksi sellaista että jollain päässä kilahtaa, mutta kun epäilyksiä on poliisin toimista esitetty niin on kai hänenkin kannaltaan hyvä että oikeus tutkii asian. Surullinen juttu kertakaikkiaan.
- Pörrääjä
on usein sellainen, että syyllinen pitää löytää, saadakseen surun ja menetyksen kautta nousseen vihansa kohdistettua johonkin. Toivon ettei järjestetä kohuoikeudenkäyntejä, joita riepotellaan mediassa. Varmasti suurin osa menehtyneiden läheisistä haluaisi surra surunsa rauhassa.
aivan kuin minä ajattelin kun luin että poliisilta ollaan vaatimassa kahdekasansadantuhannen euron korvauksia. Tuohan on henkinen lynkkaus. Saadaanko lohtua murheeseen sillä että ajetaan virheen tehnyt henkilö, sekä hänen läheiset kestämättömään tilanteeseen. Ei kostonkierre tuo kenellekään helpotusta.
Koko tapaus on erittäin surullinen ja traaginen, mutta halutaanko tragediaan lisää murhenäytelmää?johonkin on pakko paha mieli purkaa?
ja muuten ei loopit wetäis tjn
jos ei syytteet kaadu tapahtuu oikeusmurha.................- Adria
Ennaltaehkäiseminen on poliisin työtä. Tässä tapauksessa poliisi hoiti työnsä erittäin huonosti jopa vastuuttomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5071024- 57668
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160593- 52574
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166568Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.235547Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.82534Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20466Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta95462Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187460