Taidan alkaa rukoilla Jumalaa että,

iveta

herätysliikkeemme nimeltä SRK saisi sellaisen Pyhän Hengen virvoituksen sisälleen, että se olisi kuin kaupunki vuorella, joka näkyisi kauas. Silloin
ei tarvitsisi liikkeeseen kuuluvien jumalanlasten vakuutella, että he ovat oikeita uskovaisia, vaan kaikki ulkopuoliset, jotka näkisivät,
kuinka jumalanlapset loistaisivat Taivaan valoa ja Jumalan rakkautta hengenhedelmineen, toteaisivat ja sanoisivat:" Nuo ovat todella Jumalan lapsia."
Siunausta TEILLE KAIKILLE! OOTTE IHANIA!

16

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsikää niin löydätte

      oppilinjan muutosta! miten se olisi mahdollista en usko että onnistuu.
      vl. liike on muiden vastaavien liikkeiden joukossa ja sellaisena pysyy.
      Oikean Jeesuksen löytää raamatusta ei näistä herätysliikkeistä

    • Matt. 28, jolloin Jeesus oli kuolleista herännyt >
      17 Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, joskin muutamat epäilivät.
      18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

      Miksi rukoilla Jumalaa, kun Hän ei kuule sinua >
      Hepr. 12:24
      ja siellä on uuden liiton välimies Jeesus

      • Matt. 6:6

        "6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."


        ISÄ MEIDÄN -RUKOUS

        Isä meidän, joka olet taivaissa.
        Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
        Tulkoon sinun valtakuntasi.
        Tapahtukoon sinun tahtosi,
        myös maan päällä niin kuin taivaassa.
        Anna meille tänä päivänä
        meidän jokapäiväinen leipämme.
        Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
        niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
        jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
        Äläkä saata meitä kiusaukseen,
        vaan päästä meidät pahasta.
        Sillä sinun on valtakunta
        ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
        Aamen.

        (Matt. 6:9–13; Luuk. 11:2–4)


      • Melperi1 kirjoitti:

        Matt. 6:6

        "6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."


        ISÄ MEIDÄN -RUKOUS

        Isä meidän, joka olet taivaissa.
        Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
        Tulkoon sinun valtakuntasi.
        Tapahtukoon sinun tahtosi,
        myös maan päällä niin kuin taivaassa.
        Anna meille tänä päivänä
        meidän jokapäiväinen leipämme.
        Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
        niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
        jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
        Äläkä saata meitä kiusaukseen,
        vaan päästä meidät pahasta.
        Sillä sinun on valtakunta
        ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
        Aamen.

        (Matt. 6:9–13; Luuk. 11:2–4)

        Raamatussa, kuten kaikessa elämässä, ja Jumalalla on ronolgia, aika jota edetään, toisella se vain on eri, kun toisella, mutta Raamatun sana kertoo ihmisen aikaan sovellutettua aikaa, aika jota elämme.
        Ihmisen osalta se lähtee siitä, kun maa oli auto ja tyhjä, Jumalan aikaisemmin, koska Hän on ollut aina. Hän ei ole luotuja, ei Hän Poika, eikä Pyhä Henki, ja heidän liikkuminen ja olotila on heitä itsestään kiinni, ovat milloin missäkin, ja näin ollen tietävät kaiken, jopa ajatuksemme, he ovat kaikkialla.
        Jumalan meille antamasta ajasta myös lähti Hänen Sanansa, joka oli Pojan mini enne naisesta siintymistä, jolloin Hänelle pantiin nimi Jeesus, Kristukseksi Hän tuli kirkastuttuaan. Jumala itse oli Herra Vahassa Testamentissa, ja Hänestä on kirjoitettu pääsääntöisesti siitä, mitä Hän meille juutalaiselle puhui. 1. Moos. 2:4 >>Tämä on kertomus siitä, kuinka taivas ja maa saivat alkunsa silloin kun ne luotiin. Siihen aikaan, kun Herra Jumala teki maan ja taivaan


      • Puolikuuro

        Joko seuroissa on ehditty saarnata Jumala kuuroksi?!?


    • Kirkasta korpikyyneliä

      Iveta ilveilee; ei sellaista tule tepahtumaan....

      • multitab

        Ivetahan on hänkin yksi monista. Hyvin narutettu.


      • iveta

        Eikö saa olla huoli, jos kukkanen kukkaruukussasi lakastuu. Etkö mene ja kastele sen, jos kukkanen on sinulle tärkeä. Itse en voi tätä "kukkasta " kastella, josta olen kirjoittanut ja jonka" hengellisestä näivettymisestä" olen huolissani, niinpä saan kai rukoilla Taivaan Isältä apua tähän, koska Hän jos kukaan tuntee tämän asian syvimmätkin lonkerot. Kiitos teille, jos olette myös minusta huolissanne. Ja Melperille vaan tiedoksi, että Isä Meidän Rukous kuuluu minun joka-aamuiseen polvirukoukseen, koska se on itse Herramme Jeesuksen antama rukous meille. Siunausta Teille!


      • Vl. tyttö jkl
        iveta kirjoitti:

        Eikö saa olla huoli, jos kukkanen kukkaruukussasi lakastuu. Etkö mene ja kastele sen, jos kukkanen on sinulle tärkeä. Itse en voi tätä "kukkasta " kastella, josta olen kirjoittanut ja jonka" hengellisestä näivettymisestä" olen huolissani, niinpä saan kai rukoilla Taivaan Isältä apua tähän, koska Hän jos kukaan tuntee tämän asian syvimmätkin lonkerot. Kiitos teille, jos olette myös minusta huolissanne. Ja Melperille vaan tiedoksi, että Isä Meidän Rukous kuuluu minun joka-aamuiseen polvirukoukseen, koska se on itse Herramme Jeesuksen antama rukous meille. Siunausta Teille!

        Miten me voitas koota voimamme yhteen sillä meitä kaltaisiasi on paljon.
        Yhdessä marssisimme Voittosen puheille ja vaatisimme muutosta yhdessä Jeesuksen Kristuksen virvoittavaa voimaa ja herätys liikkeemme riemun ja ylitse vuotavan rakkauden kyllästämistä.
        Onko tämä mahdollista. Meillä on vielä mahdollisuus
        Iveta sä oot ihava


      • iveta
        Vl. tyttö jkl kirjoitti:

        Miten me voitas koota voimamme yhteen sillä meitä kaltaisiasi on paljon.
        Yhdessä marssisimme Voittosen puheille ja vaatisimme muutosta yhdessä Jeesuksen Kristuksen virvoittavaa voimaa ja herätys liikkeemme riemun ja ylitse vuotavan rakkauden kyllästämistä.
        Onko tämä mahdollista. Meillä on vielä mahdollisuus
        Iveta sä oot ihava

        viestisi ja kun kirjoitit: "Miten me voitas koota voimamme yhteen sillä meitä kaltaisiasi on paljon." Tuo erityisesti "meitä kaltaisiasi on paljon" ilahdutti, ei sen tähden, että se nostattaisi omaa egoani, vaan jo Selänpään, Sievin ja Oripään Suviseuroissa tapasin paljon vl:iä, jotka pitkälti uskalsivat olla kanssani samaa mieltä ja olisivat valmiita vaatimaan niinkuin kirjoitit: " muutosta yhdessä Jeesuksen Kristuksen virvoittavaa voimaa ja herätys liikkeemme riemun ja ylitse vuotavan rakkauden kyllästämistä."
        Tässä tulee väkisinkin mieleen se ihana Jeesus, joka lapsiaan rakastaen johdattaa läpi kaikkien vaikeuksien, josta luimme lapsina Siionin Keväästä. Voi kun annettaisiin riittävästi tilaa samalle Jeesukselle myös koko meidän liikkeessämme, että Hän Ylinpänä saisi johdattaa Hänen Sanansa mukaan liikettämme, eikä meidän vajavaisen tahtomme mukaan. Jumalan Rauhaa ja Siunausta Sinulle! OLET IHANA!


    • Yhden sortin uskova edelleen

      Sanoisin: ITE OOT IHANA!

    • Tewva

      vielä koittaa, jolloin kaikkien on tunnustettava , että me olemme Jumalan lapsia.

      • Varmistus

        Raamattua raiskaavia ja Jumalaa pilkkaavia vanhoillislestadiolaisia?


      • Miettikää itsekin edes joskus!

        Toivottavasti koittaa päivä, jolloin ihmiset asettavat uskon oikeisiin mittasuhteisiin elämässään: jokainen keskittyy elämään arkielämää, huolehtimaan perheestään ja typerät ihmisten keksimät säännöt unhdetaan.

        Kaikki kristittyjen väliset riidat johtuvat täysin naurettavista uskonnollisten johtajien keksimistä käyttäytymisohjeista, joilla ei ole itse uskon kanssa mitään tekemistä. Itse pääasia eli usko unohdetaan autuaasti, kun keskitytään riitelemään pienistä eroista.

        Pukeutumista, ehkäisyä, koruja, harrastuksia ym. koskevat säännöt ovat höpötystä. Niiden noudattaminen on silkkaa idiotismia. Usko on tärkein asia.


      • Weha_
        Miettikää itsekin edes joskus! kirjoitti:

        Toivottavasti koittaa päivä, jolloin ihmiset asettavat uskon oikeisiin mittasuhteisiin elämässään: jokainen keskittyy elämään arkielämää, huolehtimaan perheestään ja typerät ihmisten keksimät säännöt unhdetaan.

        Kaikki kristittyjen väliset riidat johtuvat täysin naurettavista uskonnollisten johtajien keksimistä käyttäytymisohjeista, joilla ei ole itse uskon kanssa mitään tekemistä. Itse pääasia eli usko unohdetaan autuaasti, kun keskitytään riitelemään pienistä eroista.

        Pukeutumista, ehkäisyä, koruja, harrastuksia ym. koskevat säännöt ovat höpötystä. Niiden noudattaminen on silkkaa idiotismia. Usko on tärkein asia.

        Parahimmat on vl idiootit kun itse itselensä keksivät kieltoja jotta olisivat autuaita.


      • wehafani
        Weha_ kirjoitti:

        Parahimmat on vl idiootit kun itse itselensä keksivät kieltoja jotta olisivat autuaita.

        on tapahtunut? Ensinhän hän oli ainoa oikea uskovainen, sitten kielsi uskonsa saadakseen thaimaalaisen vaimon, ja vaimon saatuaan palasi takaisin Jumalan valtakuntaan. Sitten riitaantui moppilaisten ja taavettilaisten kanssa ja mesosi aikansa Hakomajassa. Kun monesti en ole käynyt palstoilla, kysyisinkin, mikä Weha-vaihe nyt on meneillään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe