herätysliikkeemme nimeltä SRK saisi sellaisen Pyhän Hengen virvoituksen sisälleen, että se olisi kuin kaupunki vuorella, joka näkyisi kauas. Silloin
ei tarvitsisi liikkeeseen kuuluvien jumalanlasten vakuutella, että he ovat oikeita uskovaisia, vaan kaikki ulkopuoliset, jotka näkisivät,
kuinka jumalanlapset loistaisivat Taivaan valoa ja Jumalan rakkautta hengenhedelmineen, toteaisivat ja sanoisivat:" Nuo ovat todella Jumalan lapsia."
Siunausta TEILLE KAIKILLE! OOTTE IHANIA!
Taidan alkaa rukoilla Jumalaa että,
16
232
Vastaukset
- etsikää niin löydätte
oppilinjan muutosta! miten se olisi mahdollista en usko että onnistuu.
vl. liike on muiden vastaavien liikkeiden joukossa ja sellaisena pysyy.
Oikean Jeesuksen löytää raamatusta ei näistä herätysliikkeistä Matt. 28, jolloin Jeesus oli kuolleista herännyt >
17 Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, joskin muutamat epäilivät.
18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Miksi rukoilla Jumalaa, kun Hän ei kuule sinua >
Hepr. 12:24
ja siellä on uuden liiton välimies JeesusMatt. 6:6
"6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."
ISÄ MEIDÄN -RUKOUS
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä
meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta
ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.
(Matt. 6:9–13; Luuk. 11:2–4)Melperi1 kirjoitti:
Matt. 6:6
"6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."
ISÄ MEIDÄN -RUKOUS
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä
meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta
ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.
(Matt. 6:9–13; Luuk. 11:2–4)Raamatussa, kuten kaikessa elämässä, ja Jumalalla on ronolgia, aika jota edetään, toisella se vain on eri, kun toisella, mutta Raamatun sana kertoo ihmisen aikaan sovellutettua aikaa, aika jota elämme.
Ihmisen osalta se lähtee siitä, kun maa oli auto ja tyhjä, Jumalan aikaisemmin, koska Hän on ollut aina. Hän ei ole luotuja, ei Hän Poika, eikä Pyhä Henki, ja heidän liikkuminen ja olotila on heitä itsestään kiinni, ovat milloin missäkin, ja näin ollen tietävät kaiken, jopa ajatuksemme, he ovat kaikkialla.
Jumalan meille antamasta ajasta myös lähti Hänen Sanansa, joka oli Pojan mini enne naisesta siintymistä, jolloin Hänelle pantiin nimi Jeesus, Kristukseksi Hän tuli kirkastuttuaan. Jumala itse oli Herra Vahassa Testamentissa, ja Hänestä on kirjoitettu pääsääntöisesti siitä, mitä Hän meille juutalaiselle puhui. 1. Moos. 2:4 >>Tämä on kertomus siitä, kuinka taivas ja maa saivat alkunsa silloin kun ne luotiin. Siihen aikaan, kun Herra Jumala teki maan ja taivaan- Puolikuuro
Joko seuroissa on ehditty saarnata Jumala kuuroksi?!?
- Kirkasta korpikyyneliä
Iveta ilveilee; ei sellaista tule tepahtumaan....
- multitab
Ivetahan on hänkin yksi monista. Hyvin narutettu.
- iveta
Eikö saa olla huoli, jos kukkanen kukkaruukussasi lakastuu. Etkö mene ja kastele sen, jos kukkanen on sinulle tärkeä. Itse en voi tätä "kukkasta " kastella, josta olen kirjoittanut ja jonka" hengellisestä näivettymisestä" olen huolissani, niinpä saan kai rukoilla Taivaan Isältä apua tähän, koska Hän jos kukaan tuntee tämän asian syvimmätkin lonkerot. Kiitos teille, jos olette myös minusta huolissanne. Ja Melperille vaan tiedoksi, että Isä Meidän Rukous kuuluu minun joka-aamuiseen polvirukoukseen, koska se on itse Herramme Jeesuksen antama rukous meille. Siunausta Teille!
- Vl. tyttö jkl
iveta kirjoitti:
Eikö saa olla huoli, jos kukkanen kukkaruukussasi lakastuu. Etkö mene ja kastele sen, jos kukkanen on sinulle tärkeä. Itse en voi tätä "kukkasta " kastella, josta olen kirjoittanut ja jonka" hengellisestä näivettymisestä" olen huolissani, niinpä saan kai rukoilla Taivaan Isältä apua tähän, koska Hän jos kukaan tuntee tämän asian syvimmätkin lonkerot. Kiitos teille, jos olette myös minusta huolissanne. Ja Melperille vaan tiedoksi, että Isä Meidän Rukous kuuluu minun joka-aamuiseen polvirukoukseen, koska se on itse Herramme Jeesuksen antama rukous meille. Siunausta Teille!
Miten me voitas koota voimamme yhteen sillä meitä kaltaisiasi on paljon.
Yhdessä marssisimme Voittosen puheille ja vaatisimme muutosta yhdessä Jeesuksen Kristuksen virvoittavaa voimaa ja herätys liikkeemme riemun ja ylitse vuotavan rakkauden kyllästämistä.
Onko tämä mahdollista. Meillä on vielä mahdollisuus
Iveta sä oot ihava - iveta
Vl. tyttö jkl kirjoitti:
Miten me voitas koota voimamme yhteen sillä meitä kaltaisiasi on paljon.
Yhdessä marssisimme Voittosen puheille ja vaatisimme muutosta yhdessä Jeesuksen Kristuksen virvoittavaa voimaa ja herätys liikkeemme riemun ja ylitse vuotavan rakkauden kyllästämistä.
Onko tämä mahdollista. Meillä on vielä mahdollisuus
Iveta sä oot ihavaviestisi ja kun kirjoitit: "Miten me voitas koota voimamme yhteen sillä meitä kaltaisiasi on paljon." Tuo erityisesti "meitä kaltaisiasi on paljon" ilahdutti, ei sen tähden, että se nostattaisi omaa egoani, vaan jo Selänpään, Sievin ja Oripään Suviseuroissa tapasin paljon vl:iä, jotka pitkälti uskalsivat olla kanssani samaa mieltä ja olisivat valmiita vaatimaan niinkuin kirjoitit: " muutosta yhdessä Jeesuksen Kristuksen virvoittavaa voimaa ja herätys liikkeemme riemun ja ylitse vuotavan rakkauden kyllästämistä."
Tässä tulee väkisinkin mieleen se ihana Jeesus, joka lapsiaan rakastaen johdattaa läpi kaikkien vaikeuksien, josta luimme lapsina Siionin Keväästä. Voi kun annettaisiin riittävästi tilaa samalle Jeesukselle myös koko meidän liikkeessämme, että Hän Ylinpänä saisi johdattaa Hänen Sanansa mukaan liikettämme, eikä meidän vajavaisen tahtomme mukaan. Jumalan Rauhaa ja Siunausta Sinulle! OLET IHANA!
- Yhden sortin uskova edelleen
Sanoisin: ITE OOT IHANA!
- Tewva
vielä koittaa, jolloin kaikkien on tunnustettava , että me olemme Jumalan lapsia.
- Varmistus
Raamattua raiskaavia ja Jumalaa pilkkaavia vanhoillislestadiolaisia?
- Miettikää itsekin edes joskus!
Toivottavasti koittaa päivä, jolloin ihmiset asettavat uskon oikeisiin mittasuhteisiin elämässään: jokainen keskittyy elämään arkielämää, huolehtimaan perheestään ja typerät ihmisten keksimät säännöt unhdetaan.
Kaikki kristittyjen väliset riidat johtuvat täysin naurettavista uskonnollisten johtajien keksimistä käyttäytymisohjeista, joilla ei ole itse uskon kanssa mitään tekemistä. Itse pääasia eli usko unohdetaan autuaasti, kun keskitytään riitelemään pienistä eroista.
Pukeutumista, ehkäisyä, koruja, harrastuksia ym. koskevat säännöt ovat höpötystä. Niiden noudattaminen on silkkaa idiotismia. Usko on tärkein asia. - Weha_
Miettikää itsekin edes joskus! kirjoitti:
Toivottavasti koittaa päivä, jolloin ihmiset asettavat uskon oikeisiin mittasuhteisiin elämässään: jokainen keskittyy elämään arkielämää, huolehtimaan perheestään ja typerät ihmisten keksimät säännöt unhdetaan.
Kaikki kristittyjen väliset riidat johtuvat täysin naurettavista uskonnollisten johtajien keksimistä käyttäytymisohjeista, joilla ei ole itse uskon kanssa mitään tekemistä. Itse pääasia eli usko unohdetaan autuaasti, kun keskitytään riitelemään pienistä eroista.
Pukeutumista, ehkäisyä, koruja, harrastuksia ym. koskevat säännöt ovat höpötystä. Niiden noudattaminen on silkkaa idiotismia. Usko on tärkein asia.Parahimmat on vl idiootit kun itse itselensä keksivät kieltoja jotta olisivat autuaita.
- wehafani
Weha_ kirjoitti:
Parahimmat on vl idiootit kun itse itselensä keksivät kieltoja jotta olisivat autuaita.
on tapahtunut? Ensinhän hän oli ainoa oikea uskovainen, sitten kielsi uskonsa saadakseen thaimaalaisen vaimon, ja vaimon saatuaan palasi takaisin Jumalan valtakuntaan. Sitten riitaantui moppilaisten ja taavettilaisten kanssa ja mesosi aikansa Hakomajassa. Kun monesti en ole käynyt palstoilla, kysyisinkin, mikä Weha-vaihe nyt on meneillään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926