Jotain poikia alkoi uhkailemaan minua

Itsepuolustus on perusoikeus

ja pikkusiskoani väkivallalla kun kävelin eräässä puistossa tänä iltana. Ihme etteivät käyneet kimppuumme - niin pois tolaltaan olivat jostain kumman syystä. Pikkusiskoni on alle 10 vuotias ja oli luonnollisesti peloissaan. Ajattelin että nyt kun pikkusiskoni on mukana soitan hätäkeskukseen jotta poliisit saataisiin paikalle rauhoittamaan uhkailijoita - tämän tein siis vain siksi että paikalla oli alaikäinen lapsi jota uhkailtiin.
Poliisit tuli ja pojat sai pienen puhuttelun.

Tämän kerran otin asian sivistyneesti kun paikalla oli pikkusiskoni, mutta jos vielä tulevat minua vastaan kadulla ja alkavat uhkailemaan minua samanlaisesti kuin tänään, niin minulla on täysi oikeus itsepuolustuksen nimissä hakata heidät vaikka henkihieveriin.

Oletteko samaa mieltä?

7

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikea tapa toimia on tehdä rikosilmoitus laittomasta uhkauksesta. Jos pojat ovat alaikäisiä niin sossu sitten harkitsee huonstaanottoa ja jos 15 vuotiaita niin haette oikeudessa heille ranagaistusta ja itsellenne korvausta.

      Väkivalta on tyhmien ratkaisu ongelmiin. Tyhmiä ovat ne jotka eivät osaa tai halua hoitaa asioita puhumalla.


      Petri Nurminen
      http://www.valtakunta.fi

      • löytyy

        minulle tuli riitaa haastamaan kolme hamppia,kun olin töistä palaamassa.
        sanoin,että ei kiinnosta,menen nukkumaan,kun työt aloitin 14 tuntia aikaisemmin aamulla kello kolme.
        kävivät perkeleen hampit päälle,mutta minäpä olenkin nyrkkeillyt harrastelijatasolla yli kymmenen vuotta.

        kaksi putosi ekalla lyönnillä,mutta se kolmas pääsi karkuun.
        siihen ne jäi hampaitaan sylkemään,kun paikalta poistuin.

        vittuilla saa,mutta älä käy päälle.
        saattaa nenä muuttaa niskaan.


      • Vallaton.
        löytyy kirjoitti:

        minulle tuli riitaa haastamaan kolme hamppia,kun olin töistä palaamassa.
        sanoin,että ei kiinnosta,menen nukkumaan,kun työt aloitin 14 tuntia aikaisemmin aamulla kello kolme.
        kävivät perkeleen hampit päälle,mutta minäpä olenkin nyrkkeillyt harrastelijatasolla yli kymmenen vuotta.

        kaksi putosi ekalla lyönnillä,mutta se kolmas pääsi karkuun.
        siihen ne jäi hampaitaan sylkemään,kun paikalta poistuin.

        vittuilla saa,mutta älä käy päälle.
        saattaa nenä muuttaa niskaan.

        Tottakai itseään saa puolusta mutta kohtuus kaikessa.

        Sinä lienet tuossa aika tavalla ylireagoinut, tai mene ja tiedä kun ainakaan minä en ollut näkemässä.

        Tosin itse olen todennut, että väkivaltaan taipuvaiset nyrkkeilijät eivät yleensä ole sellaisia hemmoja joille voisi vääntää edes kunnolla vitsiä. Ei riitä käsityskyky ei.


      • turpaanvaan
        Vallaton. kirjoitti:

        Tottakai itseään saa puolusta mutta kohtuus kaikessa.

        Sinä lienet tuossa aika tavalla ylireagoinut, tai mene ja tiedä kun ainakaan minä en ollut näkemässä.

        Tosin itse olen todennut, että väkivaltaan taipuvaiset nyrkkeilijät eivät yleensä ole sellaisia hemmoja joille voisi vääntää edes kunnolla vitsiä. Ei riitä käsityskyky ei.

        mikä vitun ylilyönti?
        ottaisitko sinä neniisi töistä tullessasi,kun tuollainen kolmen huumehörhön kopla käy päälle.

        ihan kokemuksesta voin kertoa,että näille on turha puhua yhtään mitään.
        luottavat ylivoimaan,vaan minun kanssa käy helposti toisin.

        huumorintajussani ei todellakaan ole mitään vikaa,osaan nauraa omille töpeille,ja minulla on ystäviä paljon.
        se nyt vaan on niin,että jos sanon huumehörhöille,että ei kiinnostatapella,niin se tarkoittaa sitä.
        jos nämä saatanan hampit ei sitä usko,on se heidän oma ongelmansa.


    • LAIHAJASKA

      Minuakin alkoi jengi uhkailemaan ja seurasi alikulkutunneliin jossa tuli kontaktia, erehtyivät minussa ja hakkasin kolme niistä sairaalakuntoon,yhdeltä mursin ranteen ja toiselta nenän ja kolmas sai polvilumpiovamman. Nykyisin saan liikkua ostarilla ihan rauhassa.

      • Rauhan mies

        Kun järki lähtee niin väkivalta tulee tilalle.
        Harvoin se pysähtyy vain sallituun hätävarjeluun.

        Minua ei ole lyöty kymmeniin vuosiin, Olen varonut pimeitä ja pahamaineisa katuja ja aluueita.
        Nykyisin liikun yleensöä vain päivisin
        Joskus aikoinaan olen myös juossut kovastikkin karkuun ja ottanut pian taksin.
        Olen hyvilläni siitä että en ole joutunut väkivallan kohteeksi enkä joutunut puolustautumaan lyömällä. Sopivia sanoja ja sovittelu on tarvittu vätttämen provosointia.

        Väkivalta usein lisää väkivaltaa


      • RSV
        Rauhan mies kirjoitti:

        Kun järki lähtee niin väkivalta tulee tilalle.
        Harvoin se pysähtyy vain sallituun hätävarjeluun.

        Minua ei ole lyöty kymmeniin vuosiin, Olen varonut pimeitä ja pahamaineisa katuja ja aluueita.
        Nykyisin liikun yleensöä vain päivisin
        Joskus aikoinaan olen myös juossut kovastikkin karkuun ja ottanut pian taksin.
        Olen hyvilläni siitä että en ole joutunut väkivallan kohteeksi enkä joutunut puolustautumaan lyömällä. Sopivia sanoja ja sovittelu on tarvittu vätttämen provosointia.

        Väkivalta usein lisää väkivaltaa

        Väkivaltaisuudesta voi halutessaan pääästä eroon.
        Suosittelisin Sinulle kekustelutilaisuuksia esim. Lyömättömän linjan asiantuntijoiden kanssa.
        Siellä voit asioida anonyymina ja maksutta. Sieltä sinulta ei edes saa kysyä henkiltietoja.


        Suomi on yksi Euroopan väkivaltaisemmista maista.
        Törkeä pahoinpitely on erittäin raskas rikos!
        Ja siitä saattaa olla vain lyhyt matka KUOLEMAAN JOHTANNEESEEN PAHOINPITELYYN,
        josta vapausrangastus on vuosia. Toisen kuolema Ja oma elämämme mennyttä!
        Tuskin me sitä haluamme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe