Tamin vaahtoamisessa on paljon perää. Arvostan hänen näkemyksiään moneltakin kantilta. Mutta yhtä ihmettelen! Miksi hän hokee toistuvasti kuinka liigajoukkue saa kotiedun karsinnoissa?? Miten tuon tason kiekkomies voi kysyä nuin tyhmää!!
Jos et tiedä tami niin kerrompas. Urheilun saralla niinkuin muuallakin parempi eli sarjataulukossa ylempää tuleva puolustaa, ja alempaa tuleva haastaa. Miksi liigan runkosarjavoittaja saa kotiedun? Miksi otteluparien parempi saa kotiedun? Miksi liigakarsinnoissa liigajoukkue saa kotiedun? Siksi koska haastaja on aina haastajan asemassa eikä sille pedata parempia olosuhteita urheilun saralla ylipäätään.
Miksi futiksessa on sama laki? Miksi yleisurheilussa edellisen vuoden MM kultamitalisti pääsee kisoihin suoraa eikä haastajille anneta edes mahdollisuutta.. niinkuin ei annneta vaikkka et mitaleille pääsiskään niinkuin Tero Järvenpään tapauksessa nähtiin.
Tässä sulle tami pari vastausta. Keksi joku uusi viisaampi aihe ettet tee itsestäsi tyhmää
ex. urheilija
Tamminen suu kiinni yhdestä asiasta!!
Ex urheilija
1
146
Vastaukset
- Jepjep**
aika-ajojen nopein saa paalupaikan? :-D Tami ilmeiswesti hevosmiehiä, eikös siellä nopeemmat lähe takarivistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5211585
- 827769
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555878- 795828
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784972Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334303- 483126
- 363094
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402510