Ruuti N150 Paljonko patruunan pituus tulee olla? Onko hyvä metsästykseen?
Reseptiä 30-06 sako superhammerhead 11.7
4
941
Vastaukset
- Nimimerkki-Erkki
Kolmet grammat N-150 ruutia ja niippiura metsästyspatruunaan latauspituuden määrää, koska tässä tapauksessa niippaus kuuluu asiaan.
- mettämies2
Hommaa käsiisi paanasen latausopas niin siellä on kaikki tarvittavat tiedot. Myös lapuan sivuilta saa ilmaiseksi latausoppaan imuroitua joissa on jotain latauksia.
Minun mielestä ei nuo sakon luodit ole mitään häävejä. Menee turhaan lihaa pilalle kun kuoti ei pysy kasassa. Ota sellainen luoti jossa on juotettu lyijy ja vaippa toisiinsa. Niitä on esim. norman oryx 11,7g tai 13g. Siinä on hyvä luoti joka aukeaa nopeasti ja pysyy kasassa.- Stepniewsky
Tietosi jo homehtuneet. Uudemmassa "superissa" jo ajat sitten vahvempi ja bondattu vaippa.
- ujgtyjyjytj
Stepniewsky kirjoitti:
Tietosi jo homehtuneet. Uudemmassa "superissa" jo ajat sitten vahvempi ja bondattu vaippa.
minulla on uudempimallisia s hammerheaddeja ja lyijy ei pysynyt luodissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2084042Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382265Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802