Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Reseptiä 30-06 sako superhammerhead 11.7

Ruuti N150 Paljonko patruunan pituus tulee olla? Onko hyvä metsästykseen?

4

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki-Erkki

      Kolmet grammat N-150 ruutia ja niippiura metsästyspatruunaan latauspituuden määrää, koska tässä tapauksessa niippaus kuuluu asiaan.

    • mettämies2

      Hommaa käsiisi paanasen latausopas niin siellä on kaikki tarvittavat tiedot. Myös lapuan sivuilta saa ilmaiseksi latausoppaan imuroitua joissa on jotain latauksia.

      Minun mielestä ei nuo sakon luodit ole mitään häävejä. Menee turhaan lihaa pilalle kun kuoti ei pysy kasassa. Ota sellainen luoti jossa on juotettu lyijy ja vaippa toisiinsa. Niitä on esim. norman oryx 11,7g tai 13g. Siinä on hyvä luoti joka aukeaa nopeasti ja pysyy kasassa.

      • Stepniewsky

        Tietosi jo homehtuneet. Uudemmassa "superissa" jo ajat sitten vahvempi ja bondattu vaippa.


      • ujgtyjyjytj
        Stepniewsky kirjoitti:

        Tietosi jo homehtuneet. Uudemmassa "superissa" jo ajat sitten vahvempi ja bondattu vaippa.

        minulla on uudempimallisia s hammerheaddeja ja lyijy ei pysynyt luodissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe