ONKO JONKUN KISSA KADOKSISSA?

KISSOJEN YSTÄVÄ

KILOSPORTILTA KUN TULLAAN KURKELANTIETÄ KAARINAAN PÄIN,NIIN EKAN SILLAN ALLA MELKEIN MAKAA PIENTAREELLA JONKUN KISSA?KISSA ON VALKOINEN JA SELÄSSÄ HARMAITA LÄISKIÄ.TOIVOTTAVASTI OMISTAJA LÖYTÄÄ,MIKÄLI TÄLLÄ RAUKALLA SELLAISTA OLI....

6

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinen omistaja

      Kiitos tiedosta, vaikka ne johtivatkin surulliseen uutiseen. Kissa on haettu viimeiselle leposijalleen.

      • kissojen ystävä

        otan osaa suruusi,menetimme itsekin toukokuussa kissan auton alle.


      • kissattajat
        kissojen ystävä kirjoitti:

        otan osaa suruusi,menetimme itsekin toukokuussa kissan auton alle.

        mutta en vaan jaksa tajuta miksi päästätte kissanne ulos?!
        jotenkin asian tajuan maaseudulla...siis ihan peltojen ja maajussien keskellä, mut täällä kaupungissa?
        voisin sanoo et hei haloo muuttakaa maalle tai pitäkää kissanne sisällä turvassa!
        mulla on yks ilonen ja sosiaalinen poikakissa tossa jaloissa...ja mun ei tarvii pelätä näitä surullisia uutisia...


      • venla 3
        kissattajat kirjoitti:

        mutta en vaan jaksa tajuta miksi päästätte kissanne ulos?!
        jotenkin asian tajuan maaseudulla...siis ihan peltojen ja maajussien keskellä, mut täällä kaupungissa?
        voisin sanoo et hei haloo muuttakaa maalle tai pitäkää kissanne sisällä turvassa!
        mulla on yks ilonen ja sosiaalinen poikakissa tossa jaloissa...ja mun ei tarvii pelätä näitä surullisia uutisia...

        Meillä kanssa 3 tyytyväistä kollia perheessä, jotka ovat täysin sisäkissoja. Yksi heistä tuli hieman vanhempana kuin muut, n.5 kk. ikäisenä ja oli tottunut viettämään aikaansa myös ulkona. Entinen omistaja oli muka kovin huolehtivainen, kasvatti koiria, kävi näyttelyissä jne. Mutta tämä kyseinen kissa oli kovin laiha tullessaan meille. Kävi sitten ajan myötä ilmi, että raukalla oli matoja vatsa täynnä. Oli myös ehtinyt tartuttaa jo muut kissamme. Ostin apteekista asianmukaiset lääkkeet kissoille. Nyt kaikki kolme ovat suhtkoht kunnossa, uusin tulokaskin lihonnut, vaikka madot mietityttävät edelleen. Tuntuu typerältä mennä eläinlääkärille kaikkien kolmen kollin kanssa ja maksaa kaikkien matohäädöistä erikseen, vaikka tämä nuorimman kissan edellinen omistaja oli niin olevinaan. Tarkisti kaikki huoneet, kissojen ruokailupaikan, hiekkalaatikot jne., ja oli niin ollakseen. Vaikka sitten ainoat ongelmat kissalle ja meidän muille kissoille toi hän itse tullessaan. Syy ei ollut kissan vaan tämän entisen kissanomistajan, joka ei tajunnut pitää kissanpennun madotuksia ja rokotuksia ajan tasalla. Välinpitämättömiä ihmisiä riittää.


      • Et sillee
        kissattajat kirjoitti:

        mutta en vaan jaksa tajuta miksi päästätte kissanne ulos?!
        jotenkin asian tajuan maaseudulla...siis ihan peltojen ja maajussien keskellä, mut täällä kaupungissa?
        voisin sanoo et hei haloo muuttakaa maalle tai pitäkää kissanne sisällä turvassa!
        mulla on yks ilonen ja sosiaalinen poikakissa tossa jaloissa...ja mun ei tarvii pelätä näitä surullisia uutisia...

        Kaiken kukkuraksi vielä laissa kielletty !! Metsästys laista löytyy ja yleisistä järjestys säännöistä.
        Ja ennen kuin vastaatte. Ottakaa asiasta selvää. Vaikka Kaarinan poliisista. MINÄ otin, ja on sakoilla rangaistavaa päästää kissa vapaaksi. Naapuri sai sakot.. Kun Heidän kissa kävi kusemassa pyykkimme.


      • vahtikaa niitä omia
        Et sillee kirjoitti:

        Kaiken kukkuraksi vielä laissa kielletty !! Metsästys laista löytyy ja yleisistä järjestys säännöistä.
        Ja ennen kuin vastaatte. Ottakaa asiasta selvää. Vaikka Kaarinan poliisista. MINÄ otin, ja on sakoilla rangaistavaa päästää kissa vapaaksi. Naapuri sai sakot.. Kun Heidän kissa kävi kusemassa pyykkimme.

        Ihan aiheellista sakottaa tuosta, lakia on rikottu.
        Kissa kuuluu omalle pihalle, omistajan valvontaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe