Hyvä kanava tv 7

Lutherus

Aina uskomattoman hyvä kanava on tv 7.Katsojamäärät lisääntyvät päivä päivältä. Jumalan teot tulevat julki.Vain uskonnottomat, gnostikot ja ateistit eivät tykkää.

8

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkelesentään

KAtsojamäärät lisääntyvät? Onko tu olevinaan vitsi. Niin laaduttomilla ohjelmilla?

Niin, no tuskin harras buddhalainenkaan ryhtyy tv7:ää katsomaan.

• Yllättäen näyttäisi muodostuneen kokonainen ateistijoukko, jolla kaukosäädin ohjaa elämää. Miksi muuten ovat katselleen TV7, josta eivät sano tykkäävänsä?

Vaan eihän kielteiset ihmiset pysty näkemäänkään myönteisiä piirteitä. Taustalla voi olla erilaisia henkisiä ja hentellisiä tekijöitä.

TV7 kukaan ei vielä ole haukkunut muiden suomalaisten kanavien kopioksi. Tämä tekijä ja se, että katsojia on riittänyt, jo mielestäni yksistäänkin oikeuttavat kanavan olemassaolon. Toivotaan, että hyvää jatkoa seuraa.

• antihihhuli

ole minkään suomalaisen tv-kanavan kopio, mutta se on sitäkin selvemmin yhdysvaltalaisten oikeistokristillisyyskanavien tökerö kopio ja sen sisältö pelkkää propagandaa kanavalla on mm. väitetty
        kreationismin olevan vakavavasti otettavaa tiedettä ja homoseksuaalien olevan häiriintyneitä ja sairaita
        ihmisiä.

• julep

olen kanssasi samaa mieltä tv-7:stä, minulla on tv auki aamusta yöhön saakka ja kanava on tv-7, siunausta sinulle lutherus

• MeiQäläinen

Niin,miltä kanavilta pystyy katsomaan TV7? Olen mummon ja ukin luona,heillä ei näy kun vain 11 kanavaa. miltä muulta kanavalta kuin 7 tai 23? Tiedättekö? Jos tiedätte niin vastaisitteko?

• Olga

TV-7 on paras kanava. Sieltä tulee hyvää ohjelmaa, joka on rakentavaa ja opettavaista ja tuo Jumalan ihmisten lähelle ja tutustuttaa häneen. Olen onnellinen, että tällainen kanava on nyky Suomessa, jossa ihmiset ovat kovin maallistuneita eikä Jumalan sanalla tunnu olevan useinkaan sijaa.

• paras on

TV7 on paras kanava suomessa! Kannatta katsoa!

• Pepperonittelija

Eikös tuo kanava ole parodiaa uskonnosta? Eihän sitä nyt tosissaan ole voitu tehdä? Hyvää komediaa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2537
    2. Nainen mitä tekisit

Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1521
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1332
    4. Milloin ajattelit

Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      108
      1269
    5. Ajatus aamuun

Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1102
    7. Niiiiin pihkassa

Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1068
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1057
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      971
    Aihe