Kuinka paljon asunnon maalaaminen (seinät ja katto) nostavat hintaa? Jos koko kämppä on seinät ja katto tummuneena ajan myötä, ja sitten sutii valkoiseksi?
Asunnon maalaaminen nostaa hintaa
2
638
Vastaukset
- Turhaa touhua.
No, sanotaan vähän tarkemmin. Pelkkä pintojen maalaaminen tuskin nykypäivänä nostaa asunnon myyntihintaa ollenkaan.
Eiköhän nykyajan ostajat katso siinä asunnossa muita asioita kuin sen, että pinnat ovat juuri maalatut. Tai ainakin pitäisi. - kk
minulle ei nosta mitään, enkä katso lainkaan kuntoa, koska aina kun olemme itselle tai lapsille ostettu, on laitettu täysrempaan eikä ole väliä onko
melko hyvä vai aivan huono kun kaikki kuitenkin kunnostetaan.
tottakai katon maalaus on hyvä tehdä kun asunto on tyhjä, kaikki eivät nosta hintaa, mutta ostajia on enemmän ja myyntiaika keskimäärin pienenee.
Mutta, jos kerrostalin, tai sellaista ruiskubetonikattoa maalaat, siibä vaaditaan myös ammattitaitoa,
ettei putoa heti maalatessa, jos maalaat vesiohentreisella, niin voi käydä,
eikä ala siten halkeilemaan vuoden parin aikana.
Sillä juuri maalatulle tulee automaattisesti myös takuu, eli olet vastuussa työstäsi, juuri kunnostetun pitäisi myös kestää, kai sen tajuat,
tai jos ei kestä, on petoksen tuntua hommassa.
Seinät onkin sitten toinen asia, osaatko maalata/tapetoida uuden ostajan mieleiseksi ja laatuseksi,
varminta on vaaleat sävyt, muuta en tiedä ,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604