Miten tehdä virtuaalitalli??

Luna

Niin....
Miten voisin tehä virtuaalitallin????
Mul on paljon kuvii ja kaikki!!
Auttakaa!!!!!!!!!

82

18477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lulu

      Tule meidän virtuaalitallille. Aioin perustaa virtuaalitallin, mutta sitten kaikki meni mönkään kun kamut joiden piti osallistua siihen, eivät sitten kaikki siihen osallistuneetkaan jne. Jokatapauksessa olen kuitenkin tehnyt jo www-sivun ja sille virtuaalitallin. Siellä on jo minä ja yksi toinen tyttö. Me haluaisimme mielellämme uusia kamuja sinne! Tule sinne virtuaalitallille, niin voidaan jutella vaikka mistä :) Aioin jo pistää sen sivun matalaksi, mutta sitten se toinen tyttö halusi mukaan sinne ja jos säkin haluat, niin paikka voisi toimiakin! Eli se on ihan uusi ja oon tehny siihen sellasen alustavan pohjan ja lisää siihen voi tehdä. Mitäs sanot? Se virtuaalitalli on täällä: http://groups.msn.com/Hevosvirtuaalitalli Sinne pitää sitten liittyä jäseneksi, jotta sinne voi kirjautua, mut siis, se on ihan helppoa!

      PS. Muutkin virtuaalitalleista kiinnostuneet, tulkaa mukaan vaan! :P

      • Luna

        Mut miten voisin tehä ihan oman??
        Tottakai voisin tulla teidän kanssa duunailee sitä tallii, mut miten tekisin oman??


      • Lulu
        Luna kirjoitti:

        Mut miten voisin tehä ihan oman??
        Tottakai voisin tulla teidän kanssa duunailee sitä tallii, mut miten tekisin oman??

        No jos löydät jostain ilmaiset www-sivut mihin sivusi pistää. Osa tekee www-sivunsa muistiolla eli html koodeilla ja osa sitten ihan www-sivujenteko-ohjelmilla kuten FrontPage. Mut liityppä tonne meijän paikkaan, niin saadaan porukka kasaan! :P


      • Luna
        Lulu kirjoitti:

        No jos löydät jostain ilmaiset www-sivut mihin sivusi pistää. Osa tekee www-sivunsa muistiolla eli html koodeilla ja osa sitten ihan www-sivujenteko-ohjelmilla kuten FrontPage. Mut liityppä tonne meijän paikkaan, niin saadaan porukka kasaan! :P

        Voisinpa liittyykki, mut miten sit jutskataan se, et jokanen vois sit muutella niit, eikä vaan yks, jos se kert ois sit meiän kolmen.......?


      • Lulu
        Luna kirjoitti:

        Voisinpa liittyykki, mut miten sit jutskataan se, et jokanen vois sit muutella niit, eikä vaan yks, jos se kert ois sit meiän kolmen.......?

        Joo ku mä oon tehny ton sivun, nii mulla on ne oikeudet, mut mä laitan oikeudet muillekki, älä huoli :) Liity sinne, nii sitte ku seuraavan kerran käyn taas tsekkaamassa ton sivun, nii laitan sulle oikeudet, eli varmaanki tänää, huomenna tai lähipäivinä...riippuu miten usein pääsen nettiin :)
        -MUTTA liityppä nytte, nii päästään alkamaan! :P


      • Janette
        Lulu kirjoitti:

        Joo ku mä oon tehny ton sivun, nii mulla on ne oikeudet, mut mä laitan oikeudet muillekki, älä huoli :) Liity sinne, nii sitte ku seuraavan kerran käyn taas tsekkaamassa ton sivun, nii laitan sulle oikeudet, eli varmaanki tänää, huomenna tai lähipäivinä...riippuu miten usein pääsen nettiin :)
        -MUTTA liityppä nytte, nii päästään alkamaan! :P

        voisko joku kertoa mulle miten tehdä virtuaalitallin...? mun monilla kavereilla on virtuaalitalli mut ne ei voi muka auttaa mua. voisko siis joku auttaa mua tai kertoo mitä tehdä.....???


      • hepo
        Luna kirjoitti:

        Voisinpa liittyykki, mut miten sit jutskataan se, et jokanen vois sit muutella niit, eikä vaan yks, jos se kert ois sit meiän kolmen.......?

        meet www.freewebs.com ja painat sing up ja sit täytät tiedot ja sitte niiku painat next ja sit joku easy ja täytä tiedot valkkaa sit niiku sivun väri ja minkä näkönen se on!!!! Mut ohje on sit vaan freewebsiin mut ei sun sinne oo pakko tehä!!!! :D


      • POKSU
        Luna kirjoitti:

        Voisinpa liittyykki, mut miten sit jutskataan se, et jokanen vois sit muutella niit, eikä vaan yks, jos se kert ois sit meiän kolmen.......?

        meet www.freewebs.com ja painat sing up ja sit täytät tiedot ja sitte niiku painat next ja sit joku easy ja täytä tiedot valkkaa sit niiku sivun väri ja minkä näkönen se on!!!! Mut ohje on sit vaan freewebsiin mut ei sun sinne oo pakko tehä!!!! :D


      • free123
        hepo kirjoitti:

        meet www.freewebs.com ja painat sing up ja sit täytät tiedot ja sitte niiku painat next ja sit joku easy ja täytä tiedot valkkaa sit niiku sivun väri ja minkä näkönen se on!!!! Mut ohje on sit vaan freewebsiin mut ei sun sinne oo pakko tehä!!!! :D

        maksaako se freewebs juttu vai onko se ilmainen


      • kaimasus
        hepo kirjoitti:

        meet www.freewebs.com ja painat sing up ja sit täytät tiedot ja sitte niiku painat next ja sit joku easy ja täytä tiedot valkkaa sit niiku sivun väri ja minkä näkönen se on!!!! Mut ohje on sit vaan freewebsiin mut ei sun sinne oo pakko tehä!!!! :D

        heido hepo!!.. :P maksaako se jos tekee sinne osoteeseen: www.freewebs.com oman virtuaalitallin??? :)


      • Sara
        hepo kirjoitti:

        meet www.freewebs.com ja painat sing up ja sit täytät tiedot ja sitte niiku painat next ja sit joku easy ja täytä tiedot valkkaa sit niiku sivun väri ja minkä näkönen se on!!!! Mut ohje on sit vaan freewebsiin mut ei sun sinne oo pakko tehä!!!! :D

        Hei Miten Tehää Virtuuali Talli Ja Siit Yhest Ohjeest ei ollu hyötöö kato siele i ollu semosta sing up 8o


      • Missy_
        free123 kirjoitti:

        maksaako se freewebs juttu vai onko se ilmainen

        Ei maksa!


      • Tiia S
        hepo kirjoitti:

        meet www.freewebs.com ja painat sing up ja sit täytät tiedot ja sitte niiku painat next ja sit joku easy ja täytä tiedot valkkaa sit niiku sivun väri ja minkä näkönen se on!!!! Mut ohje on sit vaan freewebsiin mut ei sun sinne oo pakko tehä!!!! :D

        Miten freewebsiin saa vaihettua oman sen etusivun siis layotin? :)


      • -JaSsU-
        free123 kirjoitti:

        maksaako se freewebs juttu vai onko se ilmainen

        Minulla on oma virtuaali-talli kaverini kanssa, Freewebs on aivan ilmainen! Siitä vain tekemään omaa v-tallia! :D


      • ~Candy
        -JaSsU- kirjoitti:

        Minulla on oma virtuaali-talli kaverini kanssa, Freewebs on aivan ilmainen! Siitä vain tekemään omaa v-tallia! :D

        Eli freewebs on ihan ilmainen jos tyytyy siihen "www.freewebs.com/(sivujesi-nimi)" - osoitteeseen, muuta jos haluaa osoitteeksi "www.(sivujesi-nimi).com" se maksaa jotain 20€ vuodes.

        Älkääkä valittako etten tiedä mistään mitään, olen kokeillut!


      • ~Candy
        Sara kirjoitti:

        Hei Miten Tehää Virtuuali Talli Ja Siit Yhest Ohjeest ei ollu hyötöö kato siele i ollu semosta sing up 8o

        Se freewebs on nyt vissii uudistunu, siin on semmonen iso oranssi 'nappula', jos lukee "start now!". Klikkaa siit. :)


      • e00FC45FDH
        Luna kirjoitti:

        Mut miten voisin tehä ihan oman??
        Tottakai voisin tulla teidän kanssa duunailee sitä tallii, mut miten tekisin oman??

        voit tehdä virtuaalitallin:

        www.suntuubi.com
        www.webbisivu.com
        www.freewebs.com

        mun omia kotisivuja (virtuaalitalleja):

        suntuubi.com/emminhevostalli
        www.webbisivu.com/kimotalli
        www.freewebs.com/ruusutilan-arabitalli


      • PumpuLi`!!!
        ~Candy kirjoitti:

        Eli freewebs on ihan ilmainen jos tyytyy siihen "www.freewebs.com/(sivujesi-nimi)" - osoitteeseen, muuta jos haluaa osoitteeksi "www.(sivujesi-nimi).com" se maksaa jotain 20€ vuodes.

        Älkääkä valittako etten tiedä mistään mitään, olen kokeillut!

        Miten voisi tehdä ja missä virtuaalitallin ilmaiseksi ilman että siinä pitäisi kertoa pal´joa henkilö-kohtaisia tietoja?


      • apuwa
        PumpuLi`!!! kirjoitti:

        Miten voisi tehdä ja missä virtuaalitallin ilmaiseksi ilman että siinä pitäisi kertoa pal´joa henkilö-kohtaisia tietoja?

        Loin virtuaalitallin mut miten saan sinne hevosten kuvia ja kaikkee muuta?


      • e55i
        e00FC45FDH kirjoitti:

        voit tehdä virtuaalitallin:

        www.suntuubi.com
        www.webbisivu.com
        www.freewebs.com

        mun omia kotisivuja (virtuaalitalleja):

        suntuubi.com/emminhevostalli
        www.webbisivu.com/kimotalli
        www.freewebs.com/ruusutilan-arabitalli

        Suntuubissa on tarjolla alidomain - virtuaalitalli.fi eli jos sulla on sivusto siellä niin voit ottaa myös vaikka mirkun.virtuaalitalli.fi


      • heppahullu!!!

        en oikein osannu kun klikkasin tosta linkistä niin se meni johonkin violetille sivulle.että kertoisitko mulle miten sen saa...=)


      • miten tehä??
        hepo kirjoitti:

        meet www.freewebs.com ja painat sing up ja sit täytät tiedot ja sitte niiku painat next ja sit joku easy ja täytä tiedot valkkaa sit niiku sivun väri ja minkä näkönen se on!!!! Mut ohje on sit vaan freewebsiin mut ei sun sinne oo pakko tehä!!!! :D

        mihin muualle voi tehä ku tonne freewebsiin???


      • oonatar4
        PumpuLi`!!! kirjoitti:

        Miten voisi tehdä ja missä virtuaalitallin ilmaiseksi ilman että siinä pitäisi kertoa pal´joa henkilö-kohtaisia tietoja?

        suntuubis on ainakin mulla


      • Mirabell -01
        e55i kirjoitti:

        Suntuubissa on tarjolla alidomain - virtuaalitalli.fi eli jos sulla on sivusto siellä niin voit ottaa myös vaikka mirkun.virtuaalitalli.fi

        Totanoin, mulla olisi sellainen kysymys: miten voisin tehdä tallin suntuubiin? Tarvitsen siis ohjeet miten sinne voi ne tehdä kun on rekisteröitynyt.


      • Mona 2
        Lulu kirjoitti:

        No jos löydät jostain ilmaiset www-sivut mihin sivusi pistää. Osa tekee www-sivunsa muistiolla eli html koodeilla ja osa sitten ihan www-sivujenteko-ohjelmilla kuten FrontPage. Mut liityppä tonne meijän paikkaan, niin saadaan porukka kasaan! :P

        Lulu mie tulisin mielelläni muttakun ei oo windos liveä niin mitäs mie nytte teen?


      • just joo
        hepo kirjoitti:

        meet www.freewebs.com ja painat sing up ja sit täytät tiedot ja sitte niiku painat next ja sit joku easy ja täytä tiedot valkkaa sit niiku sivun väri ja minkä näkönen se on!!!! Mut ohje on sit vaan freewebsiin mut ei sun sinne oo pakko tehä!!!! :D

        no mä yritin mut sitä ei saanu suomelle! ja mul ei oo dollareita


      • Neaku
        Janette kirjoitti:

        voisko joku kertoa mulle miten tehdä virtuaalitallin...? mun monilla kavereilla on virtuaalitalli mut ne ei voi muka auttaa mua. voisko siis joku auttaa mua tai kertoo mitä tehdä.....???

        Suosittelen että menet SunTuubiin ja lorjaudut. Sitte vaan teet sivut itellesi. Jos et osaa tehdä sivuja, nii kato joku video moten tehdä sivut tai googlaa. Toinen tapa ob että meet instagramiin ja reet VRT käyttäjän ja sittemartinus sinne. Helppoo!


      • Neaku
        Neaku kirjoitti:

        Suosittelen että menet SunTuubiin ja lorjaudut. Sitte vaan teet sivut itellesi. Jos et osaa tehdä sivuja, nii kato joku video moten tehdä sivut tai googlaa. Toinen tapa ob että meet instagramiin ja reet VRT käyttäjän ja sittemartinus sinne. Helppoo!

        Sori korjotus virheet


    • buu

      Mulla on sama on gelma!

    • Missy_

      Ensinnäkin menet sivustolle www.freewebs.com
      valitset sieltä easy website builder sitten! What are you waiting for?
      Get Started Today for FREE!
      Sitten täytät kentät ja sen jälkeen voit kysyä minulta joko sähkässä tai mennä omin päin!!
      Minun nettitallini on Freewebsissä! Osoite on jos haluat kokemusta niin käy viekussa!
      http://www.freewebs.com/ratsutilashadow/index.htm

    • sohvi

      voin auttaa sinua miten virtuaali talli tehdään mutta ensin meet mun tallille tai muuten en kerro ja ota hoitsu myös mun tallin ossa on www.freewebs.com/talli-auringonloiste vastaa mun viestiin pian ja anna sähkäris JA VASTAA PIAN TAI EN KERRO MITEN VIRTUAALI TALLI TEHÄÄN 2-3 PÄIVÄÄ AIKAA VASTATA TÄHÄN VIESTIIN MOIKKA!! P.S ootko tyttö?

      • Koiratzi

    • omppu

      no etit ensin jostain sivutilaa (suosittelen freewebsiä) ja sitten valitset teetkö sivut html koodilla vai sivunteko ohjelmalla se on sitten helpompi se sivun teko ohjelma kun ei tarvii opetella hirveitä koodi rimpsuja ulkoo nii sitten eiköhän sieltä selaimelta löydy ohjeita ja kannattaa käydä mallan tallilla ja saran kotisivulla (eti googlesta) niissä on aika hyvät ohjeet okei toivottavasti oli apuu (:

    • Hullu ihminen

      Ei kannata sulle tulee uhkauskirjeitä niinkun mulle
      ja kaikkii pillu kuvii ja sexsi kuvia ettei kannata niinkun mulle

    • Cornelia1

      eli siis menet sivulle www.expage.com sitten klikkaa Create/Uptade homepage nappia sitten kirjoitat osoitteen ja niin edes päin ja sitten siinä pitää olla numeroita muuten se ei hyväksy sitä..... toivottavasti saat toimimaan sen lähetä sivusi sitten minulle ja ai niin saanko mä sitten sieltä hoitsun??

      • Rose-

        Minulla on virtuaalitalli osoitteessa: koivulehto.vuodatus.net Siellä ei ole hoitajia, joten hoitamaan!


      • LaGrU
        Rose- kirjoitti:

        Minulla on virtuaalitalli osoitteessa: koivulehto.vuodatus.net Siellä ei ole hoitajia, joten hoitamaan!

        Mulla on virtuaali-kenneli jos haluut tulla hoitajaksi nii mee tonne sivulle: http://www.doggiez-kennel.webs.com


      • Öö..

        Maksaako se sivujen tekeminen osoitteessa: www.expage.com?


    • heeh

      tuolla noin.
      Siitä sign in jne.
      (kannattaa osata enkkuu ni voit tehhä freewebsil..)

    • reetta21465

      haluaisin hoitsun virtuaalitallilta... oisko jollain vapaata heppaa??

      • Marica + muut

        Townissa on vielä paaaaaaljon hevosia vailla yhtäkään hoitajaa! Oikeastaan jokaiselle hevoselle otetaan hoitajia vielä... Tule siis meille, osoitteeseen tallicara.suntuubi.com


    • Girl 15w

      Mun ihastus on kun ei huomaiskaan mua. Miten saisin hänet huomaamaan mut? Auttakaa!

      • joku

        tässä on kyse virtuaali hoitolast ja sä puhut pojast


      • Moimoimoimoimoimoimo
        joku kirjoitti:

        tässä on kyse virtuaali hoitolast ja sä puhut pojast

        Buahahaha :D Tais eksyy. Se tyyppi :D


    • 100%Heppahullu

      www.tallini.fi
      Tonne voit tehdä virtuaalitallin. Mullakin on siel talli! Se on oikeesti tosi hyvä virtuaalitalli sivusto!! :)

    • Rohtuva

      Moi!Minulla oli 2vuotta sitten ihan sama pulma ,kuin sinulla.....Kirjoita osoitteeksi www.freewebs.com ,ja sieltä star now.....
      Vastaat kysymyksiin ja WOLAAW!Valmista.....
      Toivottavastii saat haluamasi!
      Kuulumisiin!!!

    • Yksi jokunen

      Mee osoitteeseen (esim.) www.freewebs.com. Valitse siellä Start now(oranssilla pohjalla lukee niin) ja täytä tiedot:
      >choose your username: Laita tallisi nimi. Jos tuo nimi on jo käytössä, alareunaan tulee punaisella unavailable, ja jos nimeä ei ole käytössä, tulee vihreällä available.
      >password: Salasana, vähintään 4 merkkiä
      >email: E-maili
      Sitten laitat Female ja viereisestä vuoden, jolloin olet syntynyt ja sitte paina I agree.. ja lopuks Go! Seuraavaksi aukeutuu ikkuna, jossa on ulkoasuja. Paina niistä mieleisesi.
      > site title-kohtaan iskulause/sana, joka näkyy sivuillasi heti. Seuraavaks laita ihan mitä tahansa niistä laatikoista. Select a country-kohtaan laita Finland ja Done lopuks. Seuraavaan ikkunaan aukee joku outo juttu, joten laita no thanks, continue. Sitten Site manager ja jos tarvit siinä apua, ilmoita tänne, kiitos:D
      p.s. toivottavasti olin avuksi...:)

    • Telluzz

      1. Mene sivulle www.freewebs.com
      2. Paina sieltä ylhäältä sing up.
      3. kirjota siihen ylimpään ruutuun sun tallin nimi. Siinä ei saa olla välilyöntii..
      4. sit siihen toisiks ylimpään salasana
      5. ja sit siihen alimpaa sähköposti.. ja jos oot tyttö niin laita female.. ja sit paina siihen missä lukee joku i agree.. niin sen vasemmal puolel on semmonen neliö.. niin paina sitä. ja sit laita syntymävuotes siihen..Sit seuraava..
      Sit valihe siitä joku tausta.. ja paina sitä.. ja sit ok. Ja sitten jos siellä seuraavalla sivulla lukee oikeessa ylälaijas.. No thank, continue. niin paina sitä.. ja sit se kai oli valmis..jos ei oo niin paina vaan seuraava.. ja täytä kentät jos on pakko.. ja sit paina vasemmalta site manager.. ja sitten page ylhäältä.. ja sitten siihen kirjota vaikka hevoset ja ponit.. ja sitten ok.. ja sitten paina siinä sivullakun lukee se hevoset ja ponit niin sen vasemmalla puolella edit.. ja sitten ok.. ja jotain missä lukee englanniks harmaalla taustalla joku lyhyt lause niin paina sitä ja sit siihen rupeet kopsaa niitä kuvii ja kirjottaa nimet ja muut tiedot.. toivottavasti tää autto jotain.. :) No onnee sulle :)

    • Emma_Eräpupu

      Tee virtuaalitalli tuonne suntuubiin.
      1. Eli mene sivuille www.suntuubi.com
      2. Rekisteröidy
      3. Saat aktivointiviestin emaililla
      4. Aktivoi sivut ja ala tekemään virtuaalitallia

      Palvelu on ilmainen ja suomenkielinen!

      • x9q8l4

        Ja nyt voit ottaa myös alidomainiksi virtuaalitalli.fi !! Makeeta!


    • Apua tarvitseva!!

      Olen tehnyt virtuaali-tallin,mutta on ongelma...
      Tiedätte varmaankin että joillakin sivuilla virtuaalitalleilla on samat sivut suomeksi ja esim.englanniksi. No,minulla on,mutta miten voipi tehdä siihen etusivulle sellaisen jutun,missä lukee; Suomeksi ja vieressä lukee England. Ja sitten jos painaa suomen kohalta sivuihin tulee tekemäni suomenkielinen teksti,jos painaa taasd englannin kohdalta,sama teksti ja sivut enkuks.
      Miten tällainen onnistuu,

      VASTATKAA,PLIISSSSS !! PYYDÄN,TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ!!

    • MOIKKELIS MOI !!!

      MOIKKELIS KAIKILLE!!!! KUKA PITÄÄ YKSISARVISISTA??? (: (: (:

      SELLAISTA ASIAA, ETTÄ KÄYKÄÄ KATSOMASSA "YKSISARVIS-TALLINI" OSOITTEESSA:

      http://www.freewebs.com/myunicorn-site/

      KÄYKÄÄ KAIKKI KATSOMASSA!! JA TULKAA HOITAMAAN! "TALLINI" ON SIIS YKSISARVIS-TALLI!!
      SE PERUSTETTIIN JUURI, JA KAIKKI TULKAA SIIS HOITAMAAN TAI AINAKIN KATSOMAAN!!

      JA OTTAKAA SÖPÖ YKSISARVINEN HOITSUKSI!! (: (: (:

      (HUOM, HUOM!! Lukekaa ensin säännöt. Ja ennenkuin pyydätte hoitsuksi yksisarvista, lukekaa valitsemanne hoitsun luonne!) (: (: (:

      TULKAAS SIIS KAIKKI TUONNE OSOITTEESEEN!!!!! (: (:


      KAIKKI NYT ÄKKIÄ TUONNE!! (: (: (:

    • Naxuliini

      Virtuaalitallin pääset tekemään sivuilla
      >>> tallini.fi

    • Zoey-Yo yo yo zo!

      Terve! Tässä vastaus kysymykseesi, Miten tehdö virtuaalitalli. Mene sivustoon www.tallini.fi ja tee siellä aivan ilmainen virtuaalitalli. Lataa hevosille kuvia, koirille kuvia, kissoille kuvia ja kaneille/jyrsiöillesi kuvia. Luo aivan oma unelmatallisi ilmaiseksi! iloisin terveisin, Zoey-Yo yo yo zo!

    • Vep@

      Minä ainakin olen tehnyt freewebs.com :miin oman tallin.

    • tallini käyttäjä

      www.tallini.fi on hyvä tallin sivu :D

      • Patepostipoika

        Minulla on aika erikoinen ongelma:minulla on virtuaalitalli,mutta en tiedä miten sinne voi laittaa kuvia,vastailla viesteihin ja muuta sellaista.oon neuvoton.AUTTAKAA!!


      • patepostipoika
        Patepostipoika kirjoitti:

        Minulla on aika erikoinen ongelma:minulla on virtuaalitalli,mutta en tiedä miten sinne voi laittaa kuvia,vastailla viesteihin ja muuta sellaista.oon neuvoton.AUTTAKAA!!

        Nyt osaan laittaa kuvia!Mutta joskus kun avaa kuvagallerian,niin siellä ei näykkään ne kuvat ja joskus taas näkyy....Noh tulkaahan ottamaan silti sieltä hoitsu!http://www.heppalandia.suntuubi.com/?cat=1


      • Minna75
        Patepostipoika kirjoitti:

        Minulla on aika erikoinen ongelma:minulla on virtuaalitalli,mutta en tiedä miten sinne voi laittaa kuvia,vastailla viesteihin ja muuta sellaista.oon neuvoton.AUTTAKAA!!

        Hei, sain kuvia sivulle minotoimilaitteen avulla eli skannasin kuvat koneelle kuvien käsittelyohjelmaan, tallensin ne tiedostoon Omat google gadetit. Sit tallisivu auki, sieltä kuvagalleriaan, lisää kuvat (add photos)-palkkia painamalla kone avasi valikon, sieltä sit tiedostot kohdasta omat google gadetit auki ja valitse kuva sit paina avaa palkkia - ja kuva siirtyy sun sivulle. Käy tsekkaamas mun virtuaalitalli Minja-talli.webs.com.


    • -.-

      Moi mä haluisin auttaa, mut en voi. En tiiä miten se tehää. Mäkin oon koittanut.

    • Paulaah<3

      Eli, suosittelen lämpimästi suntuubi.com osoitetta, koska se on suomenkielinen, ja helppo. Sielt kyl näkee, mit pitää tehä, eli aluksi tallin ossa, salis jne.
      HELP!!
      Eli kysymyksii: Minne saan aktiiviset kävijät laskurin? Ku voiko se laittaa etusivulle? Mul ei kyl onnistunu :-(
      Jos kysymyksii, mee mun nettisivuille, lähetä viekkuun, foorumiin tai mailia miulle.
      Ossa on: http://hevostallisoleil.suntuubi.com/
      Oleeppas hyvä! :D XD =D

    • Paulaah<3

      Eli, suosittelen lämpimästi suntuubi.com osoitetta, koska se on suomenkielinen, ja helppo. Sielt kyl näkee, mit pitää tehä, eli aluksi tallin ossa, salis jne.
      HELP!!
      Eli kysymyksii: Minne saan aktiiviset kävijät laskurin? Ku voiko se laittaa etusivulle? Mul ei kyl onnistunu :-(
      Jos kysymyksii, mee mun nettisivuille, lähetä viekkuun, foorumiin tai mailia miulle.
      Ossa on: http://hevostallisoleil.suntuubi.com/
      Oleeppas hyvä! :D XD =D

      • ei kukaa

        hahhhaa


      • `jjassu`

    • webbsivu

      hei! olen tehnyt virtuaalitallin www. friiwebs.com: ssa mutta poistin sen koska se on ihan paska paikka! tein myös virtuaalitallin www.webbisivu.com: ssa ja sen on hyvä paikka ja suomen kielinen.

      http://www.webbisivu.com/virtuaalitalli-silkkiturpa olen tehnyt tuon tallin. menkää katsomaan!! :)

    • Jasmin -

      voit tehdä suntuubiin eli se on www.suntuubi.com ja voit siellä tehdä alussa sellaisen joka ei maksa mutta jos sitten haluat että haluaisit muuttaa vähän sivustoja kannattaisiostaa sellainen maksullinen juttu. Voit ottaa enempää selvää www.horzela.suntuubi.com nii se ois sellane maksettu ja sit sellane joka ei olisi maksettu nii olisi esin www.laukkavaheppa.suntuubi.com Mutta kannataisin että ottaisit maksetun.Mutta voi ilmaisestakin tehdä virtuaalitallin.

      T: Jasmin -

      Iloisia hetkiä sitten virtuaalitallin parissa .

    • Sumutien shettistall

      Mene: suntuubi.com siellä voi tehdä virtuaalitallin , minulla on siellä virtuaalitalli.Jos haluat käydä kurkkaamassa millaista jälkeä tulee kirjoita:
      http://sumutientalli.suntuubi.com

      • limppu

        onko se maksullinen?


    • limppu

      mulla on sama pulma

    • virtuaalitalliwalker

      on monia: www.weebly.com on ainakin mulla: http://virtuaalitalli-walker.weebly.com/
      suntuubia EI kannata käyttää koska siinä on liikaa mainoksia ja muutenkin
      sitten on www.webs.com
      ja www.yola.com
      moonfruit on myös yks
      ja wix
      on miljoona eri et pitää vaan valita. Mulla on weeblyssä ja yks websissä mut ite mun mielestä weebly on kyl paras

    • qwerrtreu

      Mä olen tehnyt nytten sinne suntuubiin sen virtuaalitallin niin miten sitä pääsee muokkaamaan, kun mulla on tällä hetkellä vaan Etusivu, Foorumi, Kuvagalleria, blogi ja Vieraskirja. Miten?

    • Assi

      Moi! Minä olen aika kokenut virtuaalitallin tekijä, joten kuunnelkaapa tätä. Ensin tarttee hyvän www-sivuntekijän. freewebs.com, suntuubi.com, nettisivu.org ja mun suosikki weebly.com. Se on tosin enkuks mutta se on tosi helppo käytettävä jos ymmärtää sen. freewebs (usein pelkkä webs) on myös enkuks, mutta sillä on aika vaikea tehdä virtuaalitalli, tai ainakin hieno sellainen, muutakun jos maksaa. Weeblyssä voit muokata sivun bannerin, eli sen joka on etusivulla se isolaatikko. Voit valita ensin sivun designin, ja sitten poistaa se valmiina oleva kuva, ja lisätä omasi. Voitm yös lisätä monta eri kuvaa, ja lisätä monta eri effectiä. Textiäkin voi lisätä monta eri fonttia. Siihen voi lisätä myös kuvagallerioita, ja suomenkielisiä vieraskirjoja saa freebokista, ja ne voi linkittää nettisivuusi. Nettisivu.org on aika siisti, ja siinä voi muokata hienon bannerin, mutta sivut ovat aika sekalaista, enkä ole hoksannut paljon, koska kun esimerkkisivun poistaa niin kokojuttu poistuu, vaikka teenkin toisia sivuja! Muissa on ainakin valmiina koti sivu, jota ei tarvitse poistaa, vaan voi muokata. Suntuubi on ihana hyvä muuten, mutta pitää osata html koodeja ja sen semmoista jos haluaa laittaa hienon bannerin. Voit kai käyttää banner makeriä. Sen voi googlata ja kopioida sen html koodi, ja laittaa suntuubiin. Toivottavasti autoin! Jos valitset weeblyn, minulla on vielä paljon kerrottavaa, joten voit kysyä kysymyksen oman virtuaalitallini vieraskirjasta: www.virtuaalitallixena.weebly.cok

    • Assi

      Toi on muuten .com ei .cok. Sori!

    • Auttakaa pian!!!

      Miten pystyisin tekeen virtuaalitallin suomeksi ja maksutta??????? AUTTAKAA!! Olen kerran tehnyt suntuubiin, mutta se ei ollut kauheen hyvä.....

      • Voi lol!!!

        Siis oottteko ihann tyhmiiiiii????? SUNTUUBI ON PARAS JA JOKU WEBS ON IHAN KAKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAIKKKIII PARHHAAT KÄYTTTTÄÄÄ SUNTRUUBIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
        SUNTUUBI LOVJE YUO!!!!!!!!! LAAV LAAV LAAV!!!!! TULKAA SUNTUUBIIN KOSKA SUNTUUBI IS THE BECT!!!!!!!!!!!!!!!


      • Josefine (jossu)

        Oon ite Weebly:s mutta se on enkuks vaikka meijän kone kyl aina kääntää sen suomeks >.< nojoo ymmärrän ainakin paremmin ja kuitenkin WEEBLY ON PARAS! =3


    • Ohjeet Suntuubiin

      Kerron ohjeet suntuubiin. Suntuubi on suomalainen ja ilmainen kotisivujen tekokone.
      - Mene sivulle suntuubi.com.
      - Paina: "Aloita tästä."
      - Täytä kaikki kohdat ja paina "Jatka."
      - Valitse, mitä haluat sivuillesi (esim. vieraskirjan) ja kun olet valinnut ne, paina "Jatka."
      - Valitse sivupohja sivuillesi ja paina "Jatka."
      - Kirjoita etusivun teksti, sivun avainsanat ja sivun nimi ja paina "Jatka."
      - Varmista jutut ja paina "Jatka."
      - Mene sähköpostiisi ja etsi sieltä suntuubilta tullut viesti. (Huom! Tämä viesti voi olla myös roskapostissa.)
      - Aktivoi sivusi sähköpostiin tulleen linkin kautta.
      - Mene taas osoitteeseen suntuubi.com ja kirjaudu vasemmassa olevasta kirjautumisjutusta sisään. (Jos et muista käyttäjätunnustasi ja salasanaa, tarkista ne sähköpostista, jossa oli aktivointilinkki.)
      - Paina: "Sivujesi ylläpito."
      Nyt olet luonut sivusi ja kirjautunut sisään, jotta voit muokata niitä! Onnea jatkoon sivujesi kanssa! (Kannattaa ensin tutkia sivujen ylläpitoa. Suntuubissa on aika helppo muokata sivuja. Jos et kuitenkaan tajua, miten sivuja muokataa, googlaa.)

    • Tsikkis

      Tuu virtuaalitalli Sewekkiin lulu. Se on ihann sika hyvä paikka ja siel on hyvä omistaja Mirzu :)

    • tietämätön

      miten saan virtuaalitalliini hevosia??

    • Josefine (jossu)
    • Yks vaan.....

      Suntuubi on yksi vaihtoehto! Suntuubi sivut ovat aika helpppo käyttöisiä kun e´ne on suomenkielisiä ;) !

    • Anonyymi

      www.webnode
      Webnodessa on tarkat ohjeet

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe