Volvo kasvattaa mallivalikoimaansa ylöspäin ja tulossa on s ja c90
tässä viimeksimainittu peli
nyt ollaaan oikeilla jälillä muotoilun suhteen
http://www.volvogallery.org.uk/data/514/volvo_coupe.jpg
Volvon YLLÄTYS uusi c90!
Carworld
5
1288
Vastaukset
- yesyes.
hieno traktori
- Kenopääx
Oleks koskaan nähny traktoria?
- aiheesta...
Eiköhän tuo ole vain jonkun Volvo-harrastajan näkemys siitä, miltä suuren coupén tulisi näyttää. Madallus ja vanteet ovat niin mauttomat, että kuva tuskin on valmistajan julkaisema. Nykyisillä ohjelmistoilla saa aikaan hämmästyttävän luonnollisen näköisiä kuvia...
Onpas "stestosteronille" löydetty uusi muoto
- vanha kunnon
S90 mennään herättämän henkiin. Toivottavasti on yhtä luotettava kuin edeltäjänsä. Mutta tuskin on enää yhtä komea kuin se vanha kunnon s90.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882