Vesimiesmiehistä

jännä juttu

Mikä siinä on, että ihastun melkein aina vesimiehiin ? Nyt jo kolmeen peräkkäin. Ovatko ne jotenkin erityisen puoleensa vetäviä? Olen rapu.

8

2020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesmies.

on takertuvia paskiasia.

• 21.1-19.2

Vesimiehen rakkaussuhteet alkavat usein ystävyydestä ja syvenevät pikkuhiljaa aidoksi yhteydeksi.Yhtenä syynä tähän-ainakin joidenkin vesimiesten kohdalla-voi olla Vesimiehen haluttomuus vastaanottaa rakkautta.Ne Vesimiehet,jotka tunnistavaat kuvauksesta itsensä,voivat toivoa itselleen kykyä heittäytyä ihmissuhteisiin tuntematta vastapuolta ensin läpikotaisin.Pidättyväisetkin Vesimiehet ovat oikeutettuja tunteisiinsa.Niin intiimi asia kuin rakkaus onkin,onnistuneimmillaan se on,kun lämpimät tunteet saa jakaa jonkun kanssa.

• vesimiesmies.
        21.1-19.2 kirjoitti:

Vesimiehen rakkaussuhteet alkavat usein ystävyydestä ja syvenevät pikkuhiljaa aidoksi yhteydeksi.Yhtenä syynä tähän-ainakin joidenkin vesimiesten kohdalla-voi olla Vesimiehen haluttomuus vastaanottaa rakkautta.Ne Vesimiehet,jotka tunnistavaat kuvauksesta itsensä,voivat toivoa itselleen kykyä heittäytyä ihmissuhteisiin tuntematta vastapuolta ensin läpikotaisin.Pidättyväisetkin Vesimiehet ovat oikeutettuja tunteisiinsa.Niin intiimi asia kuin rakkaus onkin,onnistuneimmillaan se on,kun lämpimät tunteet saa jakaa jonkun kanssa.

silti rasittavan takertuvia paskiaisia.

• rapunnnn
        vesimiesmies. kirjoitti:

silti rasittavan takertuvia paskiaisia.

Ai jaa. Voinko mä sitten takertua suhun, pliis. Lupaan olla noin 19 % vähemmän takertuvampi kuin aiemmin. En paina paljoakaan ja otan vain yhdellä saksella kiinni, niin että pääset huolettomasti vaeltelemaan niiden vesitonkkiesi kanssa. Musta olisi huisin hauskaa tutustua vesimiehen vilkkaaseen kaivomatkaan!

• vesimiesmies.
        rapunnnn kirjoitti:

Ai jaa. Voinko mä sitten takertua suhun, pliis. Lupaan olla noin 19 % vähemmän takertuvampi kuin aiemmin. En paina paljoakaan ja otan vain yhdellä saksella kiinni, niin että pääset huolettomasti vaeltelemaan niiden vesitonkkiesi kanssa. Musta olisi huisin hauskaa tutustua vesimiehen vilkkaaseen kaivomatkaan!

mutta ei kiitos. Tykkään hengittää vapaasti.

• meidän Charmi. Sitä sen täytyy olla...

• härkännainen

Tuntemani vesimiesmiehet ovat luulleet ittestään liikoja.

• rrrreetta

Oon skorppari, nousu kauris.
      Ite pidän tuntemistani vesimies miehistä. Jotenki kauheen lämpösen olosia ja ystävällisiä. Ja ainaki tää jonka lähemmin tunnen on tunteellisen ja syvällisenki olone.
      Mutta sitten taas, on myös jotenki aran olosia, en osaa oikeen selittää.
      Ja aika hassu on ainaki tää yks tapaus :D
      Kuluu aika mieluisasti katellessa salaa sen ilmeitä ku se ajattelee.. :'D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe