tulevasta suomen mestaruudesta ja Killerille lisäksi pistepörssin voitosta.
Onnittelut
Kalpalle
4
408
Vastaukset
- egdv
Kalpa suomen mestari???? Ei ikinä.
- Pope Pius se ja se
Jos Kalpa vie mestaruuden , niin minä lopetan siveellisen elämän.
- joooooooooooooooo
Pope Pius se ja se kirjoitti:
Jos Kalpa vie mestaruuden , niin minä lopetan siveellisen elämän.
maailmanloppu tulee ennemmin ku kalpan mestaruus. Ei oo mitään kalpaa vastaan mut ja oishan se ihan kiva jos ne sen kerkeis voittaa ennen kuin Aurinko laajenee ja tekee Maasta elinkelvottoman.
- opec
On Vaan niin sairaan tyhmä aijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921