Viime yönä heräsin ja näin kun enkeli lapsi oli polvistunut sänkymme päätyyn ja rukoili. Hän ei sanonut mitään ääneen. Tämä ei ollut unta, koska nousin myös itse katsomaan häntä ja näin hänet aivan selvästi. Tätä kesti muutaman minuutin. Uskon jumalaan, mutta en ole avoimesti uskovainen, vaan no rukoilen iltaisin, että perheemme saisi pysyä terveenä syövältä yms. vakavalta sairaudelta ja että elämä kannattelisi. Pelottavaa miksi näin käy minulle? Osaisiko joku vastata?
Enkeleitä on olemassa
6
421
Vastaukset
- enkeleistä tietämätön
Ilman mitään pilkkaa vastaisin, että enkeli ilmeisesti hänkin rukoili sinun tai koko perheesi puolesta. Oma rukoilemisesi osoittaa asenteesi uskontoon nähden, joten ilmiö ei ole ollut aivan odottamaton.
Sekö oli sinusta pelottavaa? Et varmaan rohjennut puhutella tai koskettaa häntä? Toisella kerralla varmaan olisit uteliaampi.
"...miksi näin käy minulle?" Emme tiedä, kuinka yleistä tällainen on, joten ainakaan minä en osaa vastata.
Joku viisas varmaan löytäisi riittävät psykologiset syyt näyllesi, mutta minulle riittää tällä kertaa tämä.- .........
sanoa että namä ovat melko yleisiä mutta näistä ei uskalleta puhua kaheliksi leimautumisen pelossa.Tunnen ihmisiä jotka varoittavat että älä vaan puhu kenellekään että näen sellaisia sekä ihmisiä jotka kyselevät lääkäriltä että miten niistä voisi päästä eroon
- Savolaane
näkyjä kutsutaan hallusinaatioiksi, enkeleitä ei tiedettävästi ole olemassa.
- Aritta
Kuka tietää?
- Uskovainen joka haluaa kertoa totuuden
Jos saan sanoa niin enkeleitä on olemassa olen itse nähnyt semmoisen kun olin siskojeni kanssa pelihallissa muut siskot pelasivat ja minä istuin maassa kun en jaksanut pelata olin siinä oikein iloisena,mutta kun näin enkelin en pystynyt liikkumaankaan. Se enkeli oli iso ja valkoinen hänellä oli selvästi siivet ja kauniit pitkät hiukset ja kaapu päällä hän oli aika korkea kerroin kotona heti äitille ja hän sanoi että siskoni olivat leikkineet enkeleitten kanssa kun äiti kerran oli mennyt katsomaan kenelle siskoni puhui niin hän oli nähnyt siellä enkelin. Uskomatonta ja sinun mielestäsi enkeleitä ei ole olemassa
näkemiset enempi naisten ja lasten juttuja, kun tuntuu että he niistä ainakin enemmän puhuvat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070