eli osaisiko joku auttaa. Olen tekemässä kotisivuja ja yritän saada käännettyä arvostelut englanniksi, siis nämä; H, EH, ERI, JUN, NUO, AVO, VAL, PN, PU, SERT, VASERT, CACIB, VACACIB.
Itsellä englannin kielen taito on surkea, joten apu otetaan kiitollisena vastaan.
arvostelut englanniksi
8
2136
Vastaukset
- jotain itsekin tekisi...
etsippä kennelliiton sivuilta näyttelysäännöt englannin kielellä, joka ikinen kysymäsi löytyy sieltä.
- kielitaidoton
jospa minä sitten etsisin sieltä, tai ehkäpä jätän käännöksen tekemättä. Parempi varmaan pysyä ihan suomenkielessä, koska kielitaitoni on täysi nolla. Mutta kiitos avusta ja mukavaa viikonloppua.
- Jotain..
H= good JUN=Junior(luokka=class)
EH= very good NUO=Intermediate (class)
ERI= excellent AVO=Open Class
PN= Best bitch/female VAL=Champion Class
PU= Best male SERT=Challenge Certificate (CAC)
VARASERT= Reserve Challenge Certificate (RES-CAC)
CACIB=International Challenge Certificate
VARACACIB= Reserve CACIB- kielitaidoton
Kiitos sinulle!!! Kyllä täältäkin vielä löytyy auttavia henkilöitä. Olen oikeasti todella huono kielissä ja on hankalaa etsiä käännöksiä englanninkielisiltä sivustoilta ( toki se varmaan olisi onnistunut ajan kanssa) kun joka sana olisi pitänyt kääntää sanakirjan avulla. Vilpitön kiitos sinulle!!!
- 158
kielitaidoton kirjoitti:
Kiitos sinulle!!! Kyllä täältäkin vielä löytyy auttavia henkilöitä. Olen oikeasti todella huono kielissä ja on hankalaa etsiä käännöksiä englanninkielisiltä sivustoilta ( toki se varmaan olisi onnistunut ajan kanssa) kun joka sana olisi pitänyt kääntää sanakirjan avulla. Vilpitön kiitos sinulle!!!
Jos on koiransa kanssa käynyt näyttelyssä ja kirjoittaa arvostelulomakkeesta arvostelua sivuilleen, niin helpointa olisi ollut kääntää arvostelulomakkeesta toinen puoli esiin ja lukea sieltä suoraan nuo yllä olevat...
- =)
158 kirjoitti:
Jos on koiransa kanssa käynyt näyttelyssä ja kirjoittaa arvostelulomakkeesta arvostelua sivuilleen, niin helpointa olisi ollut kääntää arvostelulomakkeesta toinen puoli esiin ja lukea sieltä suoraan nuo yllä olevat...
Ja eikös aika monessa näyttelyssä ole joku joka pikku maksua vastaan kääntää arvostelut?
- konkari.vaan.
=) kirjoitti:
Ja eikös aika monessa näyttelyssä ole joku joka pikku maksua vastaan kääntää arvostelut?
Kyllä ne ennen käännettiin näyttelyn toimistossa, tai siellä mistä sai hakea palkinnotkin. Ja yleensähän niissä on niitä samoja sanoja, joten helppo on kyllä itsekin pähkäillä. Ja tosiaan arvostelun kääntöpuolella on nuo lyhenteet selvitettynä.
Ei me olla ikinä maksettu arvostelun suomentamisesta / kääntämisestä. - pandamama
konkari.vaan. kirjoitti:
Kyllä ne ennen käännettiin näyttelyn toimistossa, tai siellä mistä sai hakea palkinnotkin. Ja yleensähän niissä on niitä samoja sanoja, joten helppo on kyllä itsekin pähkäillä. Ja tosiaan arvostelun kääntöpuolella on nuo lyhenteet selvitettynä.
Ei me olla ikinä maksettu arvostelun suomentamisesta / kääntämisestä.OK!Kun itse osaan enklantia niin en ole tarvinnut käännösapua ;) Siksi esitinkin asiani kysymyksenä.Kiitos sinulle tiedosta kuitenkin eihän sitä koskaan tiedä milloin tuokin tieto tulee tarpeelliseksi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810