Viinakaupan lehdykkä sen kertoi. Otin sellaisen laukkuuni pullojen väliin, etteivät pullot menisi rikki. Niin alko-opas kertoi, että 75 prosenttia onnettomuuksista tapahtuu selvin päin.
Pitää meidän alkoa uskoa. Kumma kyllä niistä ei varoitella. Sen sijaan yleensä muistetaan varoitella kännisistä ratin vääntäjistä. No joo. Täällä Helsingissä ihan jokainen kävelijä varoo ihan jokaista autoilijaa eikä ainoastaan kännisiä.
Mikä lieneekin järkevää.
Ei selvinpäin rattiin
4
269
Vastaukset
- Meri A.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1730989
Rattijuoppoa epäillään viidestä murhan yrityksestä
16.09.2009 20:45
Nelikymppinen mies meinasi ajaa poliisien päälle viime sunnuntaina. Miestä epäillään viidestä murhan yrityksestä. Hänet vangittiin eilen keskiviikkona Helsingin käräjäoikeudessa.
Rikoskomisario Katja Öörnin mukaan mies oli ajaa puhallusratsian yhteydessä poliisimiesten päälle viime sunnuntaiyönä noin puoli kahden aikaan Kehä I:llä hieman ennen Kivikon liittymää Myllypuron kohdalla.
Poliisi sai hätäkeskuksesta tiedon epäillystä rattijuoposta, joka lähestyi ratsiapaikkaa.
Poliisit näyttivät pysähdysmerkkiä vaalealle Volvo V70 -merkkiselle henkilöautolle, joka lähestyi suurella nopeudella.
Auto ohitti ratsiapaikan ja poliisit joutuivat hyppäämään pois kaistalta, etteivät olisi jääneet auton alle.
Auto saatiin pysäytettyä muutaman sadan metrin päähän ratsiapaikasta. Puhallustesti osoitti reilusti yli törkeän rattijuopumuksen rajan.
Öörnin mukaan poliisi epäilee miestä viiden murhan yrityksen lisäksi törkeästä rattijuopumuksesta ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Kuulusteluissa mies on ollut yhteistyöhaluinen, mutta kiistää syyllistyneensä murhan yrityksiin.
Poliisi kaipaa tapahtumapaikalla olleiden muiden autoilijoiden havaintoja numeroon 071-8775353 ja virka-ajan jälkeen numeroon 071-8774002.- olisikaan
Mikä niitä poliiseja oikein vaivaa? Ovat ihan tarkoituksella tientukkeena?
En minä ainakaan menisi keskelle ajorataa, jos kuulisin että siellä joku juoppo on ajelemassa.
- suhteellisuutta elämään
Tiesitkö myös että suurin osa hukkumistapauksista tapahtuu samaan aikaan kuin jäätelön kulutus on huipussaan. Ei siis kannata syödä jäätelöä kun menee uimaan :))
Kannattaa oppia näkemään asioiden välisiä suhteita ja oppia lukemaan tilastoja.
Jos 75% onnettomuuksista tapahtuu selvinpäin, niin se voi johtua siitä että varmasti 95% ihmisistä ajaa selvinpäin. Tällöin tämä 5% aiheuttaa 25% onnettomuuksista, mikä onkin yhtäkkiä suhteellisen paljon. Tilastoista näkyy myös että alkoholi on mukana useimmissa kuolonkolareissa. Selvinpäin tapahtuu lähennä peltikolareita, poikkeuksia tietenkin on.
Peace- ehkä?
Uskon minä, että sikaflenssu on tavallistakin tavallisinta flenssua vaarattomampi. Sitä minä vaan ihmettelen, että niitä rokotteita sitä vastaan on ostettu yli 5 miljoonaa.
Ihmettelen minä sitäkin, että lääkäriasemalla ei lääkäri kättele. Meinaan kun suurin osa suomalaisista ei mene flenssun vuoksi lääkäriin tällä hetkellä.
Muuten sitä flenssurokotetta minä en ota. Työntäkööt poliitikot sen omaan perseeseensä. Sen minä vielä ymmärän, että teho-osastolla sellainen olisi tarpeen. Niin ja tietenkin lääkäreille etteivät tartuta flenssua potilaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768